42

317 22 43
                                    

Bu bölüm de bunların cinsel ilişkilerini konu alsın azcık nolcak ayol

AMA SİKİŞ YOK

Yazmam asla

Jisung kendisi için açılan kapıdan içeri girip rahatlamış bir şekilde adımlarını üst kata yöneltti.

Sonunda ikinci sınavları da bitmişti ve artık rahat rahat dinlenebilir veya Minho ile vakit geçirebilirdi.

Bu süreçte ikisi beraber vakit geçirseler de Jisung'un okulu ve Minho'nun çekingenliği sebebiyle hiç çok yakınlaşmamışlardı, daha Jisung onun karın kaslarına dokunamamıştı bile.

Ve Minho'yla ilişkisinden önceki ilişkilerinde daha fazla cinsel yakınlaşma olduğu için şimdi eksikliğini hissediyordu, bir ilişkisi varken karşı tarafın haberi olmadan kendine dokunmak da istemiyordu.

Bu yüzden sadece Minho'nun öpücükleriyle yetinmeye çalışıyordu, kendisi için zor olsa da Minho'yu zorlayamazdı.

Açık olan kapıdan girip de kedilerine sevgi gösteren Minho'yu gördüğünde yüzüne gülümsemesi yayıldı.

"Yine kedilerini benden çok seviyorsun." Minho havaya kaldırdığı kedisini öpmeyi bıraktı.

"Kedilerimi her şeyden daha çok seviyorum." tekrar öpücüklere döndüğünde Jisung kıkırdayıp yatağa oturdu ve Minho'yu izlemeye başladı, Minho kısa süre sonra kedilerini bırakıp Jisung'a ulaşmış ve onu yatağa itip üstüne çıktığı gibi öpmeye başlamıştı.

Sevgilisini uzunca öptükten sonra geri çekilip güzel yüzünü inceledi.

"Aynı ilgiyi mi istiyorsun?" Jisung onun boynuna kollarını doladı.

"Ben her ilgiye razıyım." Minho tekrar eğilip onun bu sefer boynuna bir öpücük bıraktı.

"Nasıldı sınavların?" Jisung dudak büzdü.

"Koca parasına kalacağım sanırım, o yüzden artık sonsuza dek benimsin." Minho onun saçlarını nazikçe yüzünden çekip yatağa çıkan kedisi yüzünden Jisung'un üstünden kalktı.

"İtirazım yok, olur." Jisung da doğrulup oturdu ve kedisini seven sevgilisine baktı, ilk kez böyle bir konuyu konuşurken utanıyor gibi hissediyordu.

"Sana bir şey sormak istiyorum." Minho kedisine sabitli bakışlarını bu sefer de Jisung'a çevirdi.

"Sor bakalım." Jisung derin bir nefes alıp bakışlarını ellerine indirdi.

"Bilirsin, insanların cinsel ihtiyaçları var ve bazen uzun süre ilişkiye girmemek iyi gelmiyor, birinin dokunuşuna ihtiyaç duyuyorsun. Yanlış anlama, senin seks konusunda gergin olman normal bir şey ve seni asla yargılamıyorum veya zorlamaya çalışmıyorum ama önceki ilişkilerimde cinsellik çok ön planda olduğundan-" Minho onun lafı dolandırdığını bildiğinden lafını böldü.

"Sadede gel Jisung, ne demek istiyorsun?" Jisung derince bir nefes alıp gözlerini sıkıca kapattı.

"Kendime dokunabilir miyim?" hızlıca sorduğu sorudan sonra nefesini tuttuğunda Minho kaşlarını çattı.

"Bunun için neden benden izin alıyorsun?" Jisung gözlerini araladı.

"Sevgilimsin?"

"Sevgiliyiz diye vücudun benim mi oldu yani?" Jisung tuttuğu nefesini bıraktı.

"Bu... Şey yapabileceğim anlamına mı geliyor?" Minho bir süre kucağındaki kedisine baktı, sonra onu da tutarak ayağa kalktı.

"Yatağa uzan." Jisung anlam veremeyip ona bakarken Minho kedilerini toplayıp üçünü de odalarına götürdü, o içeri döndüğünde Jisung ne olacağını merak ettiğinden yatağa uzanmış halde onu bekliyordu.

I'm not me\MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin