Keyfi yerinde olduğu için tatlı bir yürüyüşle Jisung'un yanına ulaşıp sevgilisine sarıldı.
"Çok aşığım çok..." Jisung hafifçe güldü.
"Kedilerine mi?"
"Tabii kedilerime, Hyunjin'in götüne mi aşık olacağım?" yanından geçen Hyunjin'in kalçasına hafifçe ayağıyla vurduğunda Hyunjin göz devirdi.
"Bıktım ya..." Minho kıkırdayıp sevgilisinin boynuna dudaklarını bastırdı.
"Sana söylemem gereken ufak bir şey var bu arada."
"Neymiş?" Minho tek elini ondan çekip cebinden telefonunu çıkardı ve Jisung'un önünde ellerini tekrar birleştirip bir süredir konuştuğu gizli numarayla mesajlaşmalarını açtı.
"Bu numara geçen gün bana mesaj attı ve bir süredir konuşuyoruz, söylemeye pek gerek duymamıştım ama dün bana karşı hisleri olduğunu ve onunla gidersem beni çok iyi yaşatacağını falan söyledi." Jisung telefonu onun elinden aldım.
"Ne zamandır konuşuyorsunuz?"
"İki ya da üç haftadır."
"Sana bunu söylediğinde sen ne dedin?"
"Onu o anlamda sevmediğimi ve seni bırakmayacağımı." Jisung aşağı kaydırıp mesajların gerçekten de Minho'nun söylediği gibi olduğunu görünce başını geriye yatırdı.
"Gel öpeyim bir tane." Minho dudaklarını öne uzatıp Jisung'un öpmesine izin verdi. "Neden en başından söylemedin bana?"
"Gerek duymadım, Chan hyunga söylemiştim ama."
"Hm... Lan!" gördüğü numarayla duraksayıp istemsizce kahkaha attı.
"Ne oldu?" Jisung söylememek adına alt dudağını ısırıp telefonu Minho'ya geri uzattı, annesi olduğunu öğrenirse büyük ihtimalle travma geçirirdi.
"Profili komik geldi, önemli bir şey yok." başka bir şey demeden Chan'ı bulmak için odadan çıktığında Minho bir süre arkasından baktı.
"Bu tuhaftı, profil fotoğrafı bile yok." bakışları yerinde sallanan Hyunjin'e çevirip üstüne koştu ve küçük bir hırlamayla üstüne atladığı küçüğünün omzunu ısırmaya başladı.
Jisung ise çoktan bahçeye çıkmış, diğerlerine az önce öğrendiği şeyi anlatmıştı.
"Annen bekar mıydı?" Seungmin'in sorduğu soruyla Jisung ona ters bir bakış attı.
"Hayır ama kocası gay." Chan derin bir nefes aldı.
"Jisung, baban seni seviyor diye ona gay muamelesi yapamazsın."
"Gay ama, anlamıyorsunuz beni!" Felix ayağa kalkıp Jisung'a yanaştı.
"Yani bu, Minho'yla beraber Tokyo'ya gitmeyi kabul ederseniz Minho'nun seni başkaları için bırakmayacağı anlamına mı geliyor?" Jisung başını salladı.
"Zaten babası babamla anlaşma imzalayacak gidersem, ne ben onu aldatabilirim ne de o beni. Ayrılacaksak iki medeni insan gibi yapmak zorundayız." Changbin birden ayağa kalktı.
"Hyunjin'i öpmem lazım." onun içeri koşmasıyla Felix de arkasından koşmaya başladı.
"Hyung bekle! Siz öpüşürken götünü ellemeliyim!" Jisung onların arkasından kıkırdayıp sandalyesine yerleşti, kısa süre sonra Minho zıplar gibi koşarak gelmişti yanlarına.
"Bu üçü gaydi." Jisung ve Seungmin'in arasına oturduğunda Seungmin ona yanaşıp Minho'ya elindeki çubukları uzattı.
"Bazen gay olduğunuzu unutuyorsunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm not me\Minsung
FanfictionMinho, kendisine mesaj atan sözde Jisung'a aşık olmuştu fakat hayatında her şeyden daha önemli bir yer edinmiş bu kişinin sakladığı büyük sırrı bilmiyordu. 👉Texting👈 Not: Mafya hikayesi falan değil ama normal bir texting olduğunu düşünerek başlars...