43

279 21 35
                                    

Minho yavaşça kollarını Hyunjin'e doladığında Felix de arkadan Minho'ya ulaşıp onu Hyunjin'den ayırdı.

"Sevgililerimizi ortak kullanmayalım istersen." Jisung da Felix'i çekip kendisi sarıldı.

"Bence kullanalım." Hyunjin sonunda su içtiği bardağı tezgaha bırakıp onlara döndü.

"Bu sıcakta bile nasıl sarılabiliyorsunuz anlamıyorum." Felix Jisung'a döndü.

"Bu piç benimle aynı yatakta bile uyumuyor, hava çok sıcakmış."

"Minho biz beraber uyurken çok sıcaklamayalım diye klimayı açık bırakıyor." Felix'in bakışları anında Hyunjin'i bulduğunda Hyunjin ellerini kaldırdı.

"Minho hyungun götünü yalamazsam değil gece klimayı açık bırakmak klima bile alamam, çok pahalılar Felix." Minho anında arkasını döndü ve hafifçe eğilip kalçasını öne çıkardı.

"Eğer götümü yalarsan sana klima da alırım bütün elektrik masraflarını da karşılarım ama ayda bir göt yalaması istiyorum." Felix de eliyle Minho'yu işaret etti.

"Yap çabuk, klimalı ev istiyorum." Jisung yerinde zıpladı.

"Hyunjin'inkini de ben yalasam?"

"O zaman seninkini de ben yalarım."

"İğrenç." Hyunjin sonunda muhabbetten kaçmak için geriledi. "Üzgünüm sevgilim ama zengin olana kadar yazın beraber uyuyamayız." Minho doğrulup kalçasını tezgaha yasladı ve arkasındaki tezgahı kavradı.

"Ya da belki doğum gününde zengin hyungun sana klima alır." Hyunjin ona döndü.

"Böyle bir şeyi kabul etmeyeceğimi biliyorsun."

"O zaman seni klimaya oturturum, biz çalıştırınca senin de ağzından soğuk hava çıkar." Minho birden konudan bağımsızlaşıp Jisung'un belini kavradı ve kendine çektiği sevgilisine uzunca bir öpücük verdi. "Seni yemek istiyorum." Jisung kıkırdayıp Felix'e baktı.

"Benimki de böyle işte." Felix sinirli bir ifadeyle Hyunjin'e dönüp ona sarıldığında Hyunjin derin bir nefes aldı.

"Sırf ayrılalım diye her şeyi yapacak mısınız?"

"Evet?"

"Belli olmuyor mu?" Minho sıkıca sardığı küçüğünün saçlarına birkaç öpücük bıraktı. "Güzel kokuyorsun yine." Jisung başını sevgilisinin omzuna yaslarken Felix ikiliyi yalnız bırakmak için Hyunjin'i de kendisiyle çekerek mutfaktan çıkmıştı.

Jisung başını hafifçe çevirip Minho'ya baktı.

"Ailemle tanışmak ister miydin?" Minho duraksadı.

"Şey..." Jisung ısrarla sessizliğini koruyup onu izlemeyi sürdürünce Minho iç çekti. "Güzelim, biliyorsun ki aile ortamına alışık değilim. Bu yüzden... Ailenle tanışmak istediğimi ya da tanışırsak uzun süre aynı ortamda kalmaya dayanabileceğimi sanmıyorum. Üzgünüm güzelim ama böyle bir şeye hazır değilim." Jisung tekrar Minho'nun omzuna yaslandı.

"İleride, eğer ayrılmamış olursak ailemle tanışman gerekecek. Hem... Onlar seninle tanışmayı çok istiyorlar, babanla ilgili duydukları şeyler pek hoş değil diye sana karşı biraz ön yargıları var ama Chan hyung onlara iyi birisi olduğunu söyledi diye kendileri şans vermeye karar verdiler. Bu yüzden tanışmak için ikimizi Malezya'ya çağırıyorlar." Minho yanağını Jisung'un saçlarına yasladı.

"Onlara babamla ilgili benim de duyduklarımın hoş şeyler olmadıklarını söyle." Jisung hafifçe güldü.

"Aranız iyi sanıyordum."

I'm not me\MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin