Keyifli okumalar ❤️Kurduğu cümleyle dudaklarım aralanmıştı. Şaşkın bakışlarla ona bakarken
" Asla öyle bir şey yapmayacağım. Ben daha sabah yaptığın hareketi unutmadım ya ?" Sinirle onu önümden çekmeye çalışarak kurtulmak istemiştim önünden. Kolumu tutup sert bir şekilde kavrayarak
" Geç şu arabaya !"
Ne olduğunu anlayamadığım anda sert bir şekilde arabanın içine fırlatmıştı resmen. Korkuyla yüksek bir şekilde" Burada bana hüküm koyamazsın. İstemiyorum dedim sana HAYVAN HERİF ?"
Dediklerime aldanmadan yanıma oturup ön tarafa doğru eğilerek kapıları otomatik olarak kilitlemişti. Bu adam artık korkutucu olmaya başlıyordu. Yutkunarak göz yaşlarımı silmiştim. O cebinden çıkardığı çakmağı yanıyor mu diye kontrol ederken pantolon cebinden de ne olduğuna anlam veremediğim bir şey çıkartmıştı.
" Ne yapıyorsun? Korkuyorum artık, lütfen dur ?"
Ses tonumda olan o çaresizliği eklem uçlarıma kadar hissetmiştim.
Gözlerime bakarak cebinden çıkardığı şeye dokunmasıyla açılması bir olmuştu. Bıçak olduğunu anladığım an korkuyla ona bakarak
" Aç kapıyı, aç şu kapıyı...?"
Sert bir şekilde kapının camına vurarak açmaya çalışıyordum. Ellerimin kızardığını umursamadan kapı kilidini açmaya çalışarak" Çıkmak istiyorum, lütfen. Bırak beni artık!"
Kurduğum cümlelere kulak asmadığı gibi elinde olan bıçağa çakmaktan çıkan ateşi tutuyordu. Şaşkın bir şekilde onu izlerken o rahat bir şekilde o bıçağı ısıtıyordu...
" O siktiğim vajinan da bu ateşi hissedince ne tepki vereceksin merak ediyorum?"
Kurduğu cümleyle göz yaşlarım aniden kendiliğinden akmaya başlamıştı. Bu nasıl bir psikopattı böyle ! Ateşi bıçağın etrafında yavaş bir şekilde gezdirerek rengini köreltiyordu.
Bıçağın ucu kırmızı olmuştu bile !
Korkuyla bacaklarımı birbirine bastırarak yutkundum. Bu yapacağı şeye engel olmak zorundaydım...
Bıçağın orta kısmını ısıtmaya başladığı an bileğini kavradım aniden. Bakışlarını odaklandığı şeyden çekip gözlerime bakarak" Çek o elini, yüzünü dağıttırma bana ?" Sert bir şekilde söylediği cümleye karşı
Onu dinlemeden oturduğum yerde dizlerimin üzerine oturduğum an beni izlemişti. Elbisemi hafif yukarı kaldırarak aniden kollarını açıp kucağına oturmuştum. Çakmağı söndürmüştü o an. Şaşkın bakışlarla beni izlerken ata oturur gibi kucağına yerleşmemle yüzünü tutarak dudaklarına yapışmıştım.Gözlerimi sımsıkı kapatarak ince olan dudaklarını öpmeye başladım. Gözleri açık beni izlediğini hissedebiliyordum. Ama ne yapacağımı bilemedim.
" Böyle duracağımı mi zannediyorsun ?"
sert bir şekilde itekleyip bu cümleyi kurmuştu. Onun gözlerine bakarak dudaklarımı birbirine bastırdım. Ne diyeceğimi bilemediğim anda gözlerime bakıyordu. Utanmış ve bir o kadar komik bulmuştum bu hareketimi.Elinde olan bıçağa bakıp gözlerine bakmıştım. Benim bakışımla bıçağı daha sıkı tutmuştu.
" İstemiyorum... ?" başımı olumsuz bir şekilde sallayarak ellerimi omuzlarının üzerine indirerek yüzümü ellerimin üzerine indirmiştim. Omuzlarını sıkarak dişlerimi birbirine bastırdım. Bıçağı eski haline getirip ellerimi omuzundan çekmişti. Bıçağı tekrar cebine koyarak çakmağını kaldırmıştı. Gözlerime bakarak
" Bu acıyı ayak üstü yaşaman evet mantıksız olur. Daha rahat yaşayacağın bir alan olmalı! Şimdi in üstümden?"
Aniden değişen fikriyle dudaklarımı birbirine bastırarak şuan da olsa içim ferah bir şekilde rahatlamıştım. Üzerinden ineceğim an telefonu çalmıştı. O an elini bacağımın üzerine indirip bacağımı kavramıştı. Ona bakarken o telefonuna bakarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kararmış Kalpler (+18)
RomanceSoluksuz bir tutku, Soluksuz bir savaş, Ve yaşamayı bilmeyen iki kalp. Çıkmazlarla dolu bir hayat. Tüm taraftarlara karşı kilitli iki beden ve onları yaşatan bir ruh. Mucizevi bir hayal ve istenilmeyen acılar. Tüm bed...