🌼25.Bölüm; Partiye hazırlık

815 65 5
                                    

Keyifli okumalar ❤️

Boynumu geriye doğru gerdiğim an nefesimi de rahatlıkla vermiştim. Yavuz boynumu germemle dudaklarını çene altımdan tenini hissettirecek şekilde mühürlerken kopçasını açtığı sütyenimi yavaş bir şekilde kollarımdan çıkartırken parmak uçlarını külotumun arasından geçirmesiyle kalbimin yerinden çıkmasına şahit olacak gibiyken Yavuz diğer eliyle göğsümü avuçlayarak sıkarken sıcak nefesini tenimde hissediyordum. O an ellerimle yüzünü tutarak kendime yaklaştırıp dudaklarımı dudaklarına bastırmıştım...

***

Soluk soluğa uyandığı an göğsünün hızla inip şişdiğini fark etmişti. Elleriyle yüzüne gelen saçlarını kulak arkasına sıkıştırıp anlında oluşan ter damlalarını silmişti.

Mahinur Yavuz’a sarılmış bir şekilde sırt üstü uyuyan Yavuz’un üzerindeyken Sarya üzerinde ki tişörtü sıyırarak külotuna dokunmuştu.

Parmak uçlarında hissettiği ıslaklıkla eline bakarak gözlerini devirmişti. “Bu bir rüya mıydı yani !” fısıltıyla geçirdiği kelimelere karşı oturduğu yataktan kalkıp aynanın karşısına geçmişti.

Tişörtün altında olan sütyenin kopçalarını hızla açmaya çalışarak bacaklarını birbirine bastırıyordu.

Ardından kollarından sıyırıp çıkarttığı an tişörtü indirmeden külotunu da sıyırmıştı. Derin nefes alarak açık olan saçlarını dağınık topuz yapıp aynadan kendisine bakmıştı.

Yatağın üzerinde olan Mahinur’ a bakıp yavaş bir şekilde Yavuz’a bağlı olan kollarını usulca kenara indirmesiyle Mahinur aldığı hareketlilikle bedenini biraz daha uzaklaştırmış yüzünü diğer tarafa çevirmişti.

Sarya kalp ritmine hakim olamazken Yavuz’un üzerinde olan battaniyeyi çekerek kolunu yavaş bir şekilde tutarak

“ Yavuz... Uyan... !” fısıldayarak konuşmuş hiç düşünmeden kucağına oturmuştu.

Yavuz üzerinde hissettiği ağırlıkla gözlerini hafiften aralamaya başladığı zaman Sarya yüzüne yaklaşarak uykuda kurumuş ve aralanmış dudaklarına bakarak

“ Sevişmek istiyorum... !”

Dudaklarının önünde nefesini yüzüne vurarak dudaklarında dökülen kelimelerle dudaklarına yapışmıştı.

Yavuz ne olduğunu anlamaya çalışırken dudaklarında Sarya’ nın dudaklarını fark edince sol elini karın kenarına indirerek

“ Bu vakitte mi ! “ dudaklarını geri çekerek gözlerine bakmıştı Yavuz. Sarya odanın karanlık olmasından faydalanarak yanında olan Mahinur’a bakmıştı.

“ Şimdi istiyorum. Lütfennn !” diyerek üzerinden sürtünerek bacaklarının üzerine oturmuştu.

“ Mahinur’ u uyandırmadan yap bir şeyler hadi !”

***

Gecenin bir vakti böyle bir şey için uyandırmasını beklemiyorken sırf üzerinde olan azınlıkla neler yapabileceğini tahmin ederek umursamaz davranmıştım.

Başımı yasladığım yastıkla beraber yatağın başlığına yaslayarak dışarıdan vuran ışıklarla odaya ışık veren renklerle görüyordum onu. Sarya bacaklarımın üzerine oturup üzerimde olan eşofmanın ipliğini açmaya çalışıyordu. Tişörtümü karın deliğimin üzerine sıyırarak eşofmanımı yarıya kadar indirerek gözlerime bakmıştı.

“ Beni sadece izleyecek misin ?” ses tonunda olan o sessizlikle fısıldarken çenemi sağa ve sola doğru oynatarak başımla onaylamıştım.

Sarya içliğime dokunarak gözlerime bakmıştı.

Kararmış Kalpler (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin