11

478 51 15
                                    

Önceki bölümü okuduğundan emin ol
________________________________________

Arabayla otele doğru ilerlerken Jungwon hala kendini stres altında hissediyordu. Her ne kadar işi için gidecek olsa da içi hiç oraya gitmek istemiyordu. Onu derin düşüncelerinden kurtaran Niki'nin sesiydi

"Navigasyonu açalım mı hyung?"

"Hayır buna gerek yok. Daha önce de bir dava için gitmiştim." Diyerek kafasını da sözünü destekler bir biçimde iki yana sallamıştı.

Yaklaşık yarım saat sonra vardıkları otelde sakince içeriye girerek resepsiyon görevlisinin yanına gelmişlerdi. Resepsiyondaki kadın gelen iki genci fark ederek onlara dönmüş ve konuşmuştu.

"Hoşgeldiniz. Nasıl yardımcı olabilirim?"

"Merhaba biz Yang Suç Bürosundan geliyoruz. Bir dava için kamera kayıtlarını görmemiz gerekiyor."

"İzin verirseniz öncelikle Bay Park'a sormalıyım"

İkisi de kadını onaylar anlamda kafasını sallarken kadın yeniden arkasını dönüp telefondan numaraları tuşluyordu. En sonunda tuşlamayı bırakıp telefonu kulağına götürdü

"İyi günler Bay Park, rahatsız ettiğim için üzgünüm. Burada Yang Suç Bürosundan geldiğini söyleyen iki kişi var. Kamera kayıtlarına bakmak istiyorlarmış. Adlarını bilmiyorum, bir dakika hemen soracağım"

Kadın arkasını dönüp Jungwon ve Niki'ye adlarını sordu bu soruyu yanıtlayan Niki olmuştu

"Yang Jungwon ve Nishimura Niki."

Kadın gülümseyerek kafa sallamış yeniden telefonu kulağına koyarak konuşmaya devam etmişti.

"Yang Jungwon ve Nishimura Niki efendim. Tamam odanıza gönderiyorum"

Son dediği cümle ile Jungwon kafasını kaldırdı. Kadın yeniden onlara bakarak gülümsüyordu.

"Kamera odasının anahtarı Bay Park'da almanıza izin verdi. Buradan dümdüz giderek asansöre ulaşabilirsiniz....."

Kadının tarif ettiği gibi giderken asansör kısmında bekleyen arkası dönük iki kişiyi fark ettiler. Evet bunlar Jake ve Sunoo'ydu.

Hızla arkadaşlarının yanına giderken Jake'in söylendiğini duyabiliyorlardı.

"Ulan bu nasıl bir asansör yarım saattir bekliyoruz bi' gelemedi. Sonra sipariş geç geldi diyorlar."

"Abartma Jake otelin kaç katlı olduğunu görmüyor musun? Elbette inmesi zaman alır."

"Ay tamam en bilgili sens-"

"Ne yapıyorsunuz burada?"

Jungwon'un seslenmesiyle iki kişi de ona dönmüştü.

"Jungwonn" Sunoo Jake'den sıkılmış olacak ki Jungwon'u görünce mutlu olmuştu.

"Siparişi teslim etmeye geldik ama bir türlü edemiyoruz." Jake derin bir nefes vererek bıkkın bir şekilde söylemişti.

Bununla birlikte Jungwon gülmeye başlamıştı. Niki ise sadece duruyordu. Mümkün olduğunca Sunoo ile göz göze gelmekten kaçınıyordu. Ona çok minnettardı her ne kadar utansa da rezilliğinin sonucunda. Ama Sunoo kimseye bu olaydan bahsetmemişti. İşte bu yüzden ona minnettardı. Kafası aşağı doğru eğik duruyordu. Sunoo ona bakmış ancak ifadesiz bir şekilde sessizce önüne dönmüştü.

En sonunda gelen asansörle dört kişi birlikte binmiş gidecekleri kata kadar beklemeye başlamıştı. Bu sessizliği bozan Jungwon'un kafasına bir anda gelen soruydu

Red Moon Light // JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin