14

474 47 30
                                    

Önceki bölümü okuduğundan emin ol
_________________________________________

Jungwon
Hey Sunoo attığım konuma gelip Niki'yi alabilir misin?

Sunoo
Niki'yi mi? Kendisi gelemez mi?

Jungwon
O şu an biraz sarhoş senin gelip alman daha iyi olacaktır
*konumunu sizinle paylaştı*
Buraya gelirsin

Sunoo
Tamam

Elindeki telefonu kenara indirerek derin bir nefes aldı. Oraya gitmek istemiyordu, Niki en son sarhoş olduğunda.. Ah hayır bunu düşünmek bile istemiyordu. Jake'e söyleyebilirdi ama ya Jake onun vampir olduğunu öğrenirse ne olurdu? Bu yüzden düşünmeyi bırakıp üstünü değiştirdi böylelikle gitmeye hazırdı.

Arabaya bindiğinde Jungwon'un attığı konumu açdı ve konuma doğru ilerlemeye başladı.

~

"Jungwon'la Niki bu barda ne yapıyorlardı ki?" Kendi kendine düşünürken barın kırmızı ışıklarla donatılmış kapısından içeriye girdi.

İlk girdiğinde barın yüksek ışığından dolayı gözleri kapanmış daha sonra gözleri bulunduğu ortama yavaşça adapte olarak açılmaya başlamıştı. Kısa sürede dikkatini çeken ve barmenin önünde içen Niki etrafındaki insanlarla birlikte bir şeyler konuşuyordu. Oraya doğru ilerlerken konuştukları konuyu net duyduğunda bir çocuğun onu gitmeye zorladığına şahit oldu. Sinirle birlikte adımları da hızlandığında artık Niki'nin yanına gelmişti. Niki kafasını ona doğru çevirdiğinde çocuk Niki'nin kolundan tutarak onunla gelmesi için yalvarıyordu.

Sunoo Niki'nin kolunun üzerindeki eli tutarak ittirdi. Çocuk sinirle ona dönerken Sunoo da yüzündeki ifadeyi koruyordu "Sana seninle gelmek istemediğini söyledi değil mi? Hadi git"

"Sen kimsin de karışıyorsun ha? Sevgilisi misin?"

Etraf sessizleşirken Niki Sunoo'ya bakıyordu. Sunoo da bakışlarını ona çevirdiğinde gözleri buluşmuştu.

(...)

"Neden beni almaya geldin hyung?" Dudağını büzerek yarı açık gözleriyle Sunoo'ya soruyordu.

"Jungwon gelmemi söyledi"

"Jungwon hyung mu? O nerede ki?"

"Bilmem işi çıkmış. Seni bu halde bırakabilecek kadar önemliymiş"

Sunoo evin kapısını açarken Niki başını öne eğdi ve mırıldandı "Ne varmış ki halimde?"

Sunoo'nun ardından Niki de eve girmişti. Sunoo Niki'yi koltuğa oturttuktan sonra mutfağa giderek Niki'ye su getirdi. Niki Sunoo'nun getirdiği suyu iki eliyle alarak dudakları arasına koydu ve yavaşça içmeye başladı. O içerken Sunoo ona bakıyordu "Bir daha bu kadar fazla içme"

Buna karşı Niki kafasını sallayarak onu onayladı. İçtiği bardağı masaya bırakıp yeniden Sunoo'ya döndü "Ben eve gidebilirim hyung" eliyle kapıyı gösterirken gözlerini Sunoo'dan kaçırıyordu.

"Buna gerek yok, bugün burada kalabilirsin."

"Emin misin?"

Red Moon Light // JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin