Önceki (17) bölümü okuduğundan emin ol
__________________________________________"Ne?!"
Arkadaşlarından duyduğu itiraflar karşısında sadece bunu diyebilmişti Jake. Yıllardır tanıdığını düşündüğü arkadaşlarının sakladığı şeyleri öğrendikçe ağzı daha çok açılıp şaşırıyordu.
"Öyle oldu işte, biz de birbirimize yeni söyledik" Sunoo yanında duran sarışın arkadaşının omzunu pat patlayarak teselli ediyormuş gibi yapıyordu.
"Peki tamam.." Derin bir nefes daha aldı Jake ve sözüne devam etti "Sanırım artık her şeyi hepimiz biliyoruz" "Evet!" Arkadaşları hızla onu onayladığında yeniden hep birlikte birbirlerine gülümsediler. Garip bir andı ancak hepsi şu an mutluydu "Ulan tek ben mi kaldım şimdi" sesini sanki ağlıyormuş gibi çıkardı Jake sevgilisi olan arkadaşlarına karşı. Hepsi ona umursamaz şekilde gülerken Jungwon telefonuna gelen bildirimle dikkatini telefonuna vermişti.
Jay × Jungwon
Jay
Bu gece bir yerlere gidelim mi? Arkadaşların da gelsin hep birlikte eğleniriz, olur mu?Okuduğu mesajla kafasını yeniden kaldırdı ve gülüşen arkadaşlarına sordu "Jay mesaj attı, bu gece bir yerlere gidelim mi, diyor."
"E yanıtla o zaman"
"Ama arkadaşların da gelsin dedi, o yüzden soruyorum"
Şimdi dörtlü birbirine bakıyordu "Gidelim, en fazla ne olabilir ki? Hem biz de Niki ile eğlenmiş oluruz" Sunoo gülümseyerek konuştuğunda sevgilisi onu onayladı. Şu anda konuşmayan tek kişi Jake'di.
"Siz gidin, restoranda düzenlemem gereken işler var"
"Hadi ama hyung! Sen olmasan içmenin zevki olmaz. Başka zaman yapsan olmaz mı?" Niki konuştuğunda diğerleri de ona katılarak Jake'in başında söyleniyorlardı.
"İyi tamam ama sonra bana işlerde yardım edeceksiniz"
"Tamam!" Sunoo heyecanla atladığında diğer iki kişi de ona katılmak zorunda kalmıştı.
Jay × Jungwon
Jay
Bu gece bir yerlere gidelim mi?
Arkadaşların da gelsin hep birlikte eğleniriz, olur mu?Jungwon
Olur, konumu atarsınJay
TamamdırJungwon telefonunu geri yerine kattığında dört arkadaş yeniden yemek yemeye koyulmuşlardı.
(...)
"Al işte, kabul etti"
"Harika, o zaman hadi gidelim"
"Neden bu kadar heveslisin ki hyung?"
"Hiç, sadece gidelim dedim o kadar. Hevesli falan değilim"
"Peki, öyle olsun"
İkili özenle hazırlanırken Jay Jungwon'a konumu atmayı da ihmal etmemişti. Kısa süre sonra tamamen hazır olup bara gitmek için arabaya binmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red Moon Light // Jaywon
Vampirosİnsanların vampirlerden korkulduğu hatta vampir olduğunu düşündükleri kişileri öldürdüğü bir zamanda Seul'ün soylu ailelerinden birinin çocuğuydu Jay. Ama insanların bu soylu aile hakkında bilmedikleri ufak bir sır vardı. (...) Ailesinin düzenlediği...