20

488 53 48
                                    

Önceki bölümü okuduğundan emin ol
________________________________________

(...)

"Sana beni evime götürmeni söylemiştim Park!"

Kırmızı saçlının itirazları ve söylemleri arasından arabadan indi. Gerçekten onu dinleyeceğini mi sanıyordu? Ah hayır bu gece kesinlikle onu dinleyemezdi.

Kırmızı saçlının olduğu tarafa gelip kapıyı açtı "İniyor musun yoksa geceyi arabada mı geçirmek istiyorsun?"

Önünde duran adama karşı kaşlarını çatmış bir şekilde hala arabada duruyordu. "Sanırım gelmiyorsun..." arkasını döndü ve birkaç adım ilerledi, yeniden durduğunda arkasında bıraktığı kırmızı saçlı olana döndü "Hm?"

"İyi tamam geliyorum" arabadan inerken minik ama hızlı adımlarla önündeki büyüğüne yetişmeye çalıştı. Kırmızı saçlı olanın bu halleri Jay'i gülümsetirken o, olduğu durumdan yeterince memnundu.

Ellerini cebine koyarak yürümeye başladığında yanından geçen çalışanlardan birine arabayı garaja park etmelerini söyledi, şimdi endişelenecek hiçbir şey kalmamıştı. Evin kapısına geldiklerinde durarak yanındaki çocuğa baktı, tereddütlü gibiydi ama eskisi kadar değildi. Kapıyı anahtarıyla açtığında bir eliyle de kırmızı saçlıya girmesi için işaret etti. Arkasında kalan gösterişli kapının kapanma sesi kulakları doldurduğunda kırmızı saçlı olan düşündü Yine buradaydı, her şeyin başladığı yerdeydi. Lanetlendiği o yerdeydi

"Bay ve Bayan Park evde yok mu?" Önünde yürüyen Jay'e yöneltti sorusunu

"Hayır, birkaç güne anca burada olurlar"  kafasını anlamış gibi yukarı aşağı sallarken Jay ona yukarı çıkmayı teklif etti. "Aynı odada kalmayacağız değil mi?"

"Neden olmasın?" Jay ona karşı sırıtırken Jungwon'a yaklaşarak belini kavradı "Bunu istediğini sanıyordum sevgilim"

"Sana senin sevgilim olmadığımı söyledim Jay, uzatma!"

"Ama bu olamayacağımız gerçeğini değiştirmiyor Won"

***

"Odan hiç değişmemiş, bu düzenden sıkılmadın mı?" Önünde duran Jay'e yatağa oturken etrafı gösterdi. "İstersen değiştirebilirsin"

Buna Jungwon göz devirsede Jay onu tatlı bulmuştu. Gülümseyerek yanına gittiğinde bu sefer ilk konuşan o olmuştu "Soyun"

"Ha?!" Yeniden kaşları çatıldığında sinirle karşısındaki çocuğa bakıyordu

"Üstündekilerle yatarsan rahatsız olabilirsin, sana gecelik verecektim ama sen başka şeyler düşünüyor gibisin"

Jungwon transtan çıkmışcasına Jay'in yüzüne bakarken Jay doğruldu "Bunları giyebilirsin senin bedenine uygun"

Jungwon kıyafeti eline aldığında hangi bedeni giydiğini nasıl bildiğini sorguladı, daha sonra geceliği açtığında yeniden Jay'e döndü "Ciddi olamazsın"

"Gayet ciddiyim, gece uyurken bacaklarını görmek istiyorum"

"İleri derece bir sapıksın Jay Park"

"Hayır, sadece bacakların güzel"

Konuşan çocuğa tiksinir gibi bakışlar atarken itiraz etti "Bunu giymem"

"Hadi ama Yang sadece bu gecelik, sana yakışacağına eminim"

__

Giyinme odasından çıkmadan önce derin bir nefes aldı. Şu anda olanlara gerçekten inanamıyordu, inanmak istemiyordu. Neden o adama karşı gelememişti ki? Kafasını kapıya hafifçe birkaç kez vurarak isyan etmişti kendince.

Kapı kulpunu titrek elleriyle kavrarken yeniden ve yeniden nefes alıyor, açmak istemiyordu. En sonunda vücuduna yenik düştüğünde kapı yavaşça aralandı. Yavaşça içeriden çıkarken Jay kırmızı saçlıya dikkatle bakıyordu.

Kapı tamamen aralandığında arkasında duran kırmızı saçlı beden ve giydiği siyah gecelik tamamen göz önüne serilmişti. Jay gördüğü bedenle yutkunmasına engel olamadığında gözlerini kırmızı saçlıda kenetleyerek konuştu "Dehşet güzelsin Yang Jungwon"

Gözlerini ona ve vücuduna kenetleyen adama bakıyordu Jungwon "Bu kıyafetlerle yanında yatamam"

Jay yerinden kalktığında kırmızı saçlının yanına gitti. Kesinlikle yakından daha güzeldi. Sıcak olan vücuda soğuk eliyle temas ettiğinde Jungwon huylandı. Kesinlikle yangına su serpiyordu, Yang Jungwon'un içindeki yangına suyunu serpiyordu Jay.

Elleriyle kırmızı saç tutamlarını hafifçe geriye atarak endişeli yüze daha net baktı Jay. Baş parmağını Jungwon'un dudağında küçük bir gezintiye bıraktığında açıkta kalan boyuna yöneldi dudakları. Sıcak boyuna temas eden dolgun dudakları bir iki saniye Jungwon'un gözlerinin kapanmasına sebep olmuştu "Jay be-" Jungwon'un dudağına bastırdığı parmağı konuşmasını engellemeye yeterdi.

Sonunda kırmızı saçlı olanın boynundan kafasını kaldırdığında büyük gözleriyle ona bakan küçüğüne döndü "Bu gece Yang Jungwon, bu gece sevgilim olduğunu kanıtla"

Jungwon gözlerini kapattı, her ne kadar bunun yanlış olduğunu bilse de engel olamıyordu. Vücudu ve kalbi beynini de ele geçirirken Jungwon tüm benliğiyle ona, Jay'e engel olamıyordu. Yeniden kendini derin bir öpücükde bulurken yatağa doğru ilerlediler. Jay üstündeki gecelikden kurtuduğunda yeniden yatakta yarı uzanır pozisyonda duran kırmızı saçlı çocuğa baktı, baktıkça daha da güzelleşirken içindeki hırsa engel olamıyordu.

Her sert öpücüğü derinleşirken Jungwon'un vücudunda iz bıraktığından emin oluyordu. Elleri dudaklarından bağımsız sadece bir yerde durmuyor ulaşabildiği tüm bölgelere dokunuyordu. Yüksek sesle ayrıldıkları ıslak öpücüğün ardından odada yankılanan yüksek sesli nefes alış verişler dışında şu an tamamen birbirleri içinde kaybolmuşlardı. Bakışları biraz daha derinleşirken Jay'in eli Jungwon'un bacağını yavaşça turluyor, geceliğinin etek kısmını açarak sanki mümkünmüş gibi daha da kısaltıyordu. Tamamen ortaya çıkan baldırlara sıcak ve ıslak bir öpücük bıraktığında Jungwon ağzından çıkan küçük inlemelere engel olamıyordu. Jay yeniden dudaklarını birleştirdiğinde sonu tahmin edilebilir olan bir gecenin içinde çoktan kaybolmuşlardı.

(...)

"Yani artık sevgili olduğumuzu kabul ediyorsun" terlemiş saçları alnını kaplarken yanında yorgunluktan gözlerini bile zor açan kırmızı saçlı çocuğa baktı.

"Ne demezsin" yorgunluktan sesi bile titrek çıkan Jungwon terden ıslanmış ve yüzünde yer edinen saçları geriye attı. Pembe yanaklarında hala duran birkaç damla gözyaşını sildi. "Sadece vücudum ağrıyor, uykum var" zaten yarı açık olan gözlerini zahmetsizce kapattığında Jay gülümsedi. Mutluydu, huzurluydu en sevdiği yerde en sevdiği kişi ile birlikteydi.

Jungwon yatakta biraz kıpırdanıp kafasını Jay'in çıplak göğsüne dayadığında Jay de elini Jungwon'un çıplak, ince beline sardı. Sadece ikisinin olduğu mutlu bir gece... tüm algılar ve önyargıların kırıldığı bu gecede, onlar kırmızı ay ışığı altında gözlerini kapattılar

-Haruto

_______________________________________

Smut kısmını derinleştiremedim kusura bakmayın...

Uzun bir ara olduğunu ve bölümün de biraz kısa olduğunun farkındayım ancak okulum 2. Haftadan 10 tane proje verince anca yazacak fırsat buldum.

Diğer bölüm belki bir ara bölüm olabilir ama emin değilim

Umarım beğenirsiniz ♡

Oy vermeyi unutmayın lütfen ♡♡

Red Moon Light // JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin