Önceki bölümü okuduğundan emin ol
________________________________________Sabah olduğunda ilk önce Jungwon gözlerini açmıştı. Yanında yatan yarı çıplak çocuğa döndü, onunlayken iyi hissediyordu ama henüz yakın bile değillerdi. Yatakta yavaşça doğruldu ve hemen yanındaki telefonu eline aldı. Annesinden bir sürü cevapsız arama ve mesaj vardı. Annesini tamamen unutmuştu, babası da evde olmadığı için korkmuş olmalıydı. Annesini aramak için aramalar kısmına girdi
"Hah Jungwon, sonunda açtın telefonunu. Ne kadar endişelendim haberin var mı? Sana bir şey oldu diye çok korktum"
"İyiyim anne, sadece arkadaşımda kaldım"
"Arkadaşın mı? Jake'i de aradım Sunoo'yu da ama onlarda olmadığını söylediler ve Sunoo işin olduğu"
"Evet işim vardı. Üniversiteden bir arkadaşımdı ve evlerine yakındım bu yüzden orada kaldım."
"Tamam, ne zaman eve gelirsin?"
"Bilmem ama endişelenme hızlı olacağım"
"Tamam"
Tekrar telefonu kapatırken yanında yüz üstü uzanan ve ellerini yastığın altına sarmış olan Jay ona yarı açık gözlerle bakıyordu. "Arkadaşım ha?"
"Ne dememi bekliyorsun? Buna bile inanmadığına eminim"
Jay yatakta doğrulurken yeniden konuştu "O kadar şüpheci mi?"
"Annem bir profesyonel"
"Ah o zaman ona sevgilim diye tanıtabilirsin" yüzüne bir gülümseme yerleştirdi.
"Hıh sevgilimmiş" Jungwon kafasını yana çevirirken yerde duran kıyafetini alarak üstüne geçirdi. Kapıya doğru giderken onu durduran ise Jay olmuştu.
"Nereye gidiyorsun? Kahvaltı da mı yapmayacaksın?"
Jungwon kolundaki ele bakışlarını yöneltti. Jay Jungwon'un bakışlarını anlayıp elini çektiğinde Jungwon onun yüzüne baktı "Gerek yok"
"Hey hadi ama, sadece bu seferlik"
Bir kereden bir şey olmaz diye düşündüğünde Jay'i onayladı Jungwon.
Jay'de üstünü giyip hazırlandıktan sonra kahvaltı etmeye gittiler.
~
Garson önlerindeki masayı binbir çeşit yiyecek ve atıştırmalıkla doldurdururken Jungwon bu kadarının iki kişi için fazla olduğunu düşünüyordu.
"Bu bizim ilk buluşmamız" dedi Jay sırıtırken. Jungwon ona göz devirerek "Ne demezsin hem iki kişi için bu kadar yiyecek fazla değil mi?"
"Bilmem, bu anımız güzel olsun yeter"
Yemek yemeğe başladıklarında sordukları veya merak ettiği şeylerle birbirini daha yakından tanıdı iki kişi.
"Abinin adı neydi?"
"Yang Jeongin"
"Hım aslında kuzenimin sevgilisinin adı da Yang Jeongin'di"
"Fotoğrafı var mı?" Heyecanla öne doğru atıldığında Jay hafifçe gülümsedi, "İstiyorsan Hyunjin'den isteyebilirim fotoğrafını" Jungwon'un gözleri açılırken daha da heyecanlandı "Evet lütfen"
Jay kafasıyla onu onayladı. Telefonunu çıkarttı ve kuzenine mesaj attı.
Hyunjin×Jay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red Moon Light // Jaywon
Vampirİnsanların vampirlerden korkulduğu hatta vampir olduğunu düşündükleri kişileri öldürdüğü bir zamanda Seul'ün soylu ailelerinden birinin çocuğuydu Jay. Ama insanların bu soylu aile hakkında bilmedikleri ufak bir sır vardı. (...) Ailesinin düzenlediği...