Önceki bölümü okuduğundan emin ol
_____________________________________Elindeki vişneli lolipopu yalarken bildirimlerini kontrol ediyordu.
"'Heeseung hyungdan bir mesaj' boşver bunu çok gerekli değil." Gelen bildirimleri tek tek eleştirmek onun hoşuna gidiyordu. Telefon ekranında aniden beliren arama ile durdu ve telefonu açtı
"Bir sorun mu var anne?"
"Ah, hayır sadece seni göremeyince endişelendim. Neredesin? Şirkette mi?"
Bir anlığına yürümeyi bıraktı ve etrafına baktı. Hayır kesinlikle şirkette değildi.
"Hayır şirkette değilim"
"O zaman neredesin?"
"Tam olarak emin değilim ama otelin oralardayım merak etme"
"Tamam çok geç olmadan eve gelmeyi unutma"
"Tamam anne. Sonra görüşürüz"
"Görüşürüz"
Klasik bir anne oğul konuşmasının ardından telefonundan haritaları açtı. Sonuçta otele gitmesi gerekiyordu.
Dediği gibi otelden çok uzakta değildi. Yolları kafasında netleştirdikten sonra kendinden emin bir şekilde yeniden yürümeye başladı.
Heeseung × Jay
"Heeseung Hyung otele geliyorum"
(...)
"Her yerim ağrıyor ya"
"Napalım Jake sence bu bizi ilgilendiriyor mu?"
"Çok kırıcısınız ya. Hem beni koltuğa yatıran siz değil misiniz?"
"Çok içen kişi de sendin"
"Aman"
Gözlerini devirerek ikilinin hazırladığı kahvaltı masasına oturuyordu. Onun ardından Sunoo ve Jungwon da masaya geçmiş ve yemeye başlamışlardı.
"Durun..!"
Jake'in aniden ağzından çıkan kelimeyle herkes durmuş ona bakıyordu.
"Bu masa gereğinden fazla sessiz. Niki nerde lan?!"
Karşısında oturan ikili derin bir nefes alıp bıkkınlıkla geri vermişti.
"Duşa gireceğini söyledi birazdan gelir"
"He tamam o zaman"
Jungwon'un yanıtlamasıyla yeniden herkes yemeğe dönmüş kısa bir süre sonra mutfağın arkasından beliren uzun boylu çocuk hafif adımlarla içeri girmişti.
Yüzünde utanç ve mahçup bir ifade olmasının yanında hafif üzgün duruyordu. Sessizce yerine geçip kahvaltısını yapıyordu.
En sonunda hepsi yemeğini bitirmiş ve işe gitmek üzere ikili gruplar halinde ayrılmışlardı.
Sunoo boş günü olduğu için Jake ile birlikte restorana gitmiş, Jungwon ise Niki ile birlikte büroya gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red Moon Light // Jaywon
Vampirosİnsanların vampirlerden korkulduğu hatta vampir olduğunu düşündükleri kişileri öldürdüğü bir zamanda Seul'ün soylu ailelerinden birinin çocuğuydu Jay. Ama insanların bu soylu aile hakkında bilmedikleri ufak bir sır vardı. (...) Ailesinin düzenlediği...