Eve gelmiş dm isteklerine bakıyodum. Alttarafı bana yanıt vermişti. Ne gerek vardı ki bu kadar meraka?
Birkaçı küfür bile etmişti. Kendi kendime ne yaşadıklarını sorgularken üstten Heeseung'un yayın açtığının bildirimi geldi.
Yayına girdiğimde aşırı enerjik duruyordu. Yorumlara girdiğimde herkes ne kadar mükemmel olduğunu ya da benim kim olduğumu sorguluyordu.
Sonra bir anda "Hoş geldin Jake." dedi. Demesiyle ağzımdan bir küfür savruldu ve bekleyeceğiniz üzere bir anda odama Niki daldı. "KANKA."
"Kanka."
"Kanka hayırdır?"
"Kanka sadece sohbet etmiştik."
"BİR DE SOHBET Mİ ETTİNİZ?"
"İMZAYİ SOHBET ETTİKTEN SONRA VERDİ ZATEN."
"HAY AMK." dedi ve odadan çıktı.
Yayını izliyordum. Çok konuşmuyordu. Nasılsın diye sormak istedim ve sordum. Sanırım hayatımda yapacağım en büyük ve en aptalca hareketti.
"İyiyim. Cidden iyiyim. Sen nasılsın?" dediğinde yorumlar coşmaya başladı. Bazıları bana yazıyordu ama Heeseung hiçbirine pas vermiyordu.
Cevap vermediğimde "Biraz daha Jake'e yazmaya devam ederseniz yayını kapatacağım. Haberiniz olsun."
Bunu dediğinde yorumlar beni sormayı yavaş yavaş bıraktı. Onlar bırakınca "İyi gibiyim." yazdım.
Niki yine odama daldı. "KANKA SİKERİM BÖYLE İŞİ."
"KANKA SİKTİR GİT SUNOO'NUN YANINA DURMADAN ODAMA GİRİP DURMA."
"HAY." dedi ve odamdan çıktı.
"Arkadaşına vermeyi unutmadın değil mi?" diye sordu. Bahsetme işte benden bahsetme. "Unutmadım. Çok mutlu oldu cidden. Teşekkür ederim."
"Rica ederim."
"KANKA BENDEN BAHSETTİ. SAYENDE BENDEN BAHSETTİ." dedi ve yanıma gelip bana sarıldı. "NİKİ BOĞULUYORUM YAVAŞ AMK."
"Ha pardon canım." dedi ve çekildi. "O kağıdı hayatımın sonuna kadar saklayacağım." dedi ve odamdan tekrar çıktı.
"Yarın yarışım var. Çok ilgilenmiyorsun biliyorum ama istersen gel."
Bu ne aq özel davet mi ediliyorum?
"Bilmiyorum." yazdım yorumlara. "Peki." dedi ve yorumları okumaya devam etti. "Şimdi kapatıyorum arkadaşlar. Biraz Benjamin ve Johnny'le turlayacağız. İyi geceler hepinize ve Jake'e." dedi ve yayını kapattı.
Niki'nin yine odama daldığını söylememe gerek yok değil mi?
"KANKA SANA İYİ GECELER DEDİ."
"KANKA EVET AMK. YETER Bİ SİKTİR GİT."
"GİDİYORUM." dedi ve kapıyı kapattı. Yine dm isteklerine girdim. Son dediği şeyden sonra gelen dmler fazlasıyla artıyordu. Sonra onun mesajını gördüm.
wthans_:
Selamjaeyujake:
Sana dawthans_:
Sana bulaşıyorlar,
biliyorum. Özür
dilerim onlar için.jaeyujake:
Önemli değil.
Seninle alakalı değil.wthans_:
Özür amaçlı
senin ve arkadaşların
için yarınki yarışıma
bilet ayarladım.
*Fotoğraf*
Gelmek istersen bunu
özel davetliler bölümündeki
görevliye gösterip arkadaşlarınla
içeri girebilirsin.jaeyujake:
Teşekkür ederim. Arkadaşıma
söylerim. O kesin biliyodur
zaten nerede olduğunu.wthans_:
Rica ederim. Bugün
söylediklerin benim
için cidden anlamlıydı
bu arada.jaeyujake:
Öyle olmalıydı zaten.wthans_:
Yayında söylediğim
gibi gitmem gerek
şimdi. İyi geceler yarın
bekliyorum.jaeyujake:
Sana da iyi geceler.
Dikkatli ol.wthans_:
Olurum görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Right Here | HeeJake
Fanfiction"Yani yerinizde olsam çoktan bırakmıştım." "Peki şimdi bırakabiliecek misin?"