1.5

356 40 8
                                    

Geldiğimde Jake'in girişte beklediğini gördüm. Önünde motoru durdurdum. Kaskımı çıkardım ve "Naber?" dedim.

Güldü ve "İyiyim." dedi. Kapıdaki güvenlik beni gördüğünde kapıyı açtı. "Atla arkama."

"Kaska gerek var mı?"

"Yok."

"Tamam." dedi ve arkama bindi. Ellerini yine belime sardı ama çok sıkı değildi. Zaten çok sıkı olmasını da beklemiyordum.

Beraber girişten piste doğru indik. İndiğimizde durdum ve motoru sabitleyip indim. Jake'e de inmesi için yardım ettim.

"Burası cidden çok büyük. Sizin mi?"

"Evet." dedim ekipmanların olduğu odanın kapısını açarken. Kapıyı açtım ve içeri girdim.

İçerdeki düğmeden otomatik kepenkleri açtım. Jake dışardan bana bakıyodu. "Gelsene."

"Ha geldim." dedi yanıma geldi. "Hemen başlayalım mı yoksa turlamak ister misin?"

"Başlayalım mı hemen? Ben merak ediyorum da."

Onun motor hakkındaki heyecanını hissettikçe ben de heyecanlanıyordum. Son söylediği şey gülümsememi sağlamıştı.

"Başlayalım bakalım. Gel otur." dediğimde o oturdu ben de onun için korumalıklarını getirdim.

"Bunlar biraz fazla değil mi?"

"İlkin olduğu için korkuyorum. Bir anda gaza bassan her bok olabilir. O yüzden hepsini takmak zorundasın."

"Hangisini nereye takıcağımı bilmiyorum ki."

"Doğru. Ayağa kalk." dediğimde ayağa kalktı. Ceketin içine takacaklarını taktım.

Ceketi üstüne geçirdim. Pantolonun üstüne de birkaç şey taktığımda geri ayaklandım.

"Sadece bildiğim dirseklik ve dizlik. Dizliği taktım ama dirseklik yok mu?"

"Elle bakiyim dirseklerini." dediğimde dirseklerini elledi. "Ha cekette mi var?"

"Evet. Aynı şey omuzlarında da var. Aslında sırtında da var ama güvenemiyorum ona."

"Anladım."

"Eldivenlerini tak."

"Onlar da mı gerekli?"

"Jake sana verdiğim ve taktığım bütün korumalar çok önemli."

"Ha tamam o zaman." dediğinde koltuktan eldivenleri de aldı. İki eline de taktığında yanıma penguen gibi geldi.

Güldüm. "Niye öyle yürüyosun?"

"Çünkü kas katı kesilmiş gibi hissediyorum."

"Abartma istersen."

"Nasıl abartmiyim? Bi götüme takmadığım kaldı resmen."

"Aaa onu unuttum."

"Ne?"

"Şaka yapıyorum. Hadi düzgünce yürü de yanıma gel."

"İyi ya." dedi ve yürüyüşünü düzeltip yanıma geldi.

Saçlarını arkaya attım ve kaskını taktım. Zaten dünden ona göre ayarlı olduğu için bir daha çok uğraşmak zorunda kalmadım. Elimle normalde benim oturduğum yere vurdum. "Geç bakalım."

Jake oraya geçti. "İki ayağın da yerde kalsın şimdilik. Birazdan dengeyi kaybedeceksin çünkü."

"Yapacağın şey şu. Ver elini." dediğimde sağ elini bana uzattı. "Arkaya çekil biraz." dediğimde geri gitti. Ben de önüne oturdum. Elini tuttum ve gaz kolunun üstüne yerleştirdim. Ellerimiz üst üsteydi. Elini kavradım ve çok yavaş bir şekilde gaz kolunu çevirdim.  "Çok yavaşça çevireceksin, bak yavaşça diyorum. Eğer bir anda çevirirsen uçarsın."

"Korkunç."

"Bence de. O yüzden tekrar uyarıyorum yavaşça çevireceksin. Şey de yapabilirsin. Hafifçe çevirip çevirip bırakabilirsin. Sonra zaten tamamen çevirmeye başlarsın. "

"Tamam anladım."

"Diğer elini de ver." dediğimde diğer elini de uzattı. Yavaşlaması için gereken şeyleri gösterdim. "Bunlara da yavaş yavaş basıcaksın aniden yavaşlarsan biliyosun senaryoyu."

"Korktum."

"Niye?" dedim ve arkamı döndüm.

"Of bilmiyorum."

"Yanındayım zaten. Dediğim gibi bir anda gaza basmassan bir şey olmaz. Ha bir de dengeni koruman lazım ama o hız arttıkça geliyo. Önemli olan o dengeyi kaybetmemen."

"Mükemmel."

"Niye?"

"Denge konusunda çok iyi olduğum söylenemez."

"Bu kadar korumalığı boşuna takmadık Jake."

"Deme öyle. Korkuyorum."

"Düşe kalka. Şimdi şunu yapacaksın. Bir ayağını şuraya koyacaksın." dedim ve ayağımla orayı işaret ettim. "Sonra tek ayağınla kendini ilerletip motoru gazlayacaksın. Bak tekrar söylüyorum çok yavaşça. O gazı hissettiğin an diğer ayağını da kaldıracaksın ve diğer taraftaki ayaklığa koyacaksın. Orada çok hafif hızını arttır ki dengeni koruyabil. Tamam mı?"

"Tamam galiba."

"Bak motoru çalıştıracağım ama son kez tekrar uyarıyorum yavaşça tamam mı?"

"Tamam dedim ya Heeseung. Hadi." dediğinde elini bıraktım ve önünden kalktım.

"Hadi bakalım." dedim ve motoru çalıştırdım.

Right Here | HeeJakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin