Yine geldiğimiz yoldan gidiyorduk. Bu sefer daha hızlıydık. Heeseung'un belini sarmak hoş bi' histi. Aslında ellerim hiç kaymıyordu ama arada elimin durduğu yeri düzeltiyordu.
Yollar bu sefer daha boş ve sakindi. Yine geldiğimiz köprüden dönerken bu sefer altımızdaki denize bakabildim, kısa sürmüş bile olsa.
Bu sefer gittiğimiz süreden daha kısa bir sürede geldik. Evimin önüne geldiğinde yavaşladı ve durdu. Motordan indim. Heeseung kendi kaskını çıkarmıştı. Şimdi de benim kaskımı çıkarıyordu.
"Teşekkür ederim bıraktığın için."
"Ben sana teşekkür ederim geceni meşgul etmeme müsaade ettiğin için."
Gülümsedim.O da gülümsedi ve "İyi geceler o zaman."
"İyi gecelerr." dedim ve el sallayıp arkamı döndüm. Binaya girdim ve eve çıkıp kapıyı çaldım. Anında kapı açıldı.
"Kapıda mı yatıyosun amk-"
"Sus sus. Hızlıca içeri gir." dedi ve beni içeri çekip kapıyı kapattı.
"Eee ne oldu?"
"Kanka bi' salsaydın da üstümü falan çıkarsaydım."
"Yok kanka. Çabuk anlat, dökül. Ne oldu?"
"Sunoo nerde?"
"Eve gitti. Sen konuş hadi."
"Ya bir şey olmadı. Siz gittikten sonra Ethan'la fanlarından kaçtık. Sonra beni bir yere götürdü."
"Nereye?"
"Birkaç spor araba ve motorun olduğu bi garaja."
"HASSİKTİR. ORAYI PAYLAŞMIŞTI. AŞIRI İYİ YER."
"Evet güzeldi."
"Eee?"
"Sonra geceni meşgul etmeme izin verir misin dedi. Ben de olur dedim."
"Yalan söylüyosun şu an."
"Ya ilk bi sordum arkadaşların yok mu dedim. O da ikisinin de işi var dedi. "
"Aslında yoktu."
"Nasıl?"
"İkisi beraber hikaye paylaştı görmedin mi?"
"Ha ben sadece Ethan'ı takip ediyorum."
"Neyse eee?"
"Sonra biriyle gezeceğimiz için seçmemi söyledi."
"Sen de motor mu seçtin?"
"Ben seçmedim."
"Niye amk?"
"Çünkü neyin ne olduğunu bilmiyorum ki amk. O hızdan korkar mısın dedi. Ben de evet dedim ama bu gece korkmaman gerek dedi falan fistan öyle yani."
"Sonra beraber yemek yemeye gittiniz. Fotoğraf paylaştınız ve Ethan seni buraya bıraktı. Öyle mi?"
"Evet de onun bıraktığını nerden biliyosun?"
"Fotoğrafınızı çekmediklerini mi sanıyosun?"
"Ha doğru, söylemişti Ethan."
"Fotoğrafa bak." dedi ve telefonunu bana gösterdi.
♥️
wthans_ ve 1.637 diğer kişi beğendi
wthansjake: Fazlasıyla yakışıyolar.
@wthans_ @jaeyujakec: Cidden.
t: FOTOĞRAFI ETHAN BEĞENMİŞ ARKADAŞLAR.
_____"Aaa Ethan beğenmiş. Dur ben de beğeniyim." dedim ve telefonumu çıkardım.
"Kanka siz sevgili misiniz?"
"Ne?"
"Mal. Diyorum ki çıkıyo musunuz? Sevgili misiniz?"
"Hayır değiliz."
"Yakında olucaksınız. Demedi deme."
"Ha şey."
"Ney?"
"Evet desem de hayır desem de zararlı çıkacak gibiyim. O yüzden susuyorum."
"Niye hayır dersen zararlı çıkıyo muşsun? Sen de istersin çünkü di mi?"
"Ya gelme üstüme amk."
"Sen de istiyorsun Jake. Yoksa seviyo musun?" dedi ve gözlerini açıp dudaklarını içeri çekti ve sorgulayıcı bakışlar atmaya başladı.
"Of Niki siktir git gece gece. Uyumaya gidiyorum ben yoruldum."
"Aaaa niye sen yoruldun ki? Sadece çocuğun belini sarmadın mı?"
"YA NİKİ."
"YALANSA YALAN DE PİÇ."
"YA ZATEN SENİN YÜZÜNDEN REZİL OLDUK ORDA DA."
"Oh iyi olmuş."
"Sabır."
"Neyse size fan hesabı açmaya gidiyorum. Adım da şey olucak ethanjakesbiggestfan. Nasıl beğendin mi?"
"Çok güzel Niki. Uyumaya gidiyorum. Bak kapımı da kilitliyorum. Girmeye çalışma."
"OKEY ETHAN'S JAKEEE. İYİ GECELER." diye bağırdı.
"SANA DA İYİ GECELER SUNOO'S NİKİ."
"AQ KEŞKE."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Right Here | HeeJake
Fanfiction"Yani yerinizde olsam çoktan bırakmıştım." "Peki şimdi bırakabiliecek misin?"