1

6.2K 188 11
                                    

Gledam svog oca, gleda on mene oboje jasno ljuti jedno na drugo. Mislim da svako u prostoriji moze da vidi da ja i on jesmo, a opet nijesmo na ovom meetingu. Digla sam nos u nebo i mislim da nikada u zivotu nisam ovako bila bijesna na svog oca. Moja majka sa druge strane podrzava moje zelje sve dok se ne kose sa kraljevskim obicajima dakle i na nju sam ljuta jer ni ona kao ni moj otac ne zele da me podrze.

Cupkala sam nogom sto sam kontrolisanije mogla. Znam da mi je duznost da sjedim mirno ali ljuta sam i samo bih vristala od bijesa na svakog ko pogleda ka mojim nogama.

-" Nadam se da Vam je bilo ugodno vase Visocanstvo"

Kao da sam u srednjem vijeku, ne u 21. Mrzim svoju titulu, naslednica? Naslednica cega? Ceo zivot cu da sjedim po sastancima, da slusam parlament i volju naroda? Nisam se zalila do sada, nekako od kolicine obaveza nisam nikada obratila paznju na sve sto se desava oko mene.... Cure mojih godina imaju momke, idu na fakultet, uzivaju u cudnoj, a opet drugacijoj hrani iz menze izlaze po klupovima... Fali mi sve to, privatno skupo placeni fakuktet, diploma sa 22? Super, ali nisam nista prozivela osim silnog ucenja da bih mogla preuzeti poslove svog oca.

Dobro fali mi i neki decko, bar simpatija!? Pa nisam ni ja od kamena iako to moj otac misli. Sve mogu samo ako je po njegovom.
Izasla sam iz sale te sjednem u auto ne bih li sto prije otisla odavde.

-"Van kuce ne nosimo probleme"

Odmah sam svoj pogled sa grada preselila na oca. Samo pogled je bio vidno ljut

-" Poslusaj i ti svoje rijeci"

-" Alis ti si buduca kraljica"

Majka zapocne, ali je presjecem pogledom.

-" Ova tema je zavrsena u kuci kao i sva moja volja da sa vama razgovaram. U modernom smo dobu ako niste znali!"

-" Alis!"

-" Nemoj ti meni Alis!"

Rekla sam ostrije nego sto sam mislila ali nisam htela da prestanem sada.

-" Ceo zivot sam sjajno dijete, i sada sam sjajna devojka. Sve sam uradila da bude po vasoj volji da bi milionima bilo bolje i ja trazim prvi put u zivoti nesto od vas, nesto sto bih voljela da uradim za sebe, sto traje manje od fakulteta koji sam ucila za narod, manje od silnih skoli bontoma, lektorisanja i cuda. Sve za narod! Sad trazim samo 1 stvar za sebe i vi mi ne dozvoljavate"

Opet bijesno zalupim vrata i odjurim od oboje jer znam da ce poceti da pricaju istu pricu. Ako sam princeza nisam nesposobna da zivim, nisam nesposobna da malo treniram i da upadnem na tu vojnu akademiju. Zelim to, kako on nikako ne moze da shvati da sam dijete koje nije nikada imalo pravo da zapravo bude svoje. Sve sam radila dobro da svi mogu sa ponosom da kazu kako cu biti sjajna buduca kraljica i onda zamolim za jednu jedinu stvar i on mi ne dozvoli.

*****

HELLO ODAVNO ME NIJE BILO, ALI EVO MEEE NAZAD... PISEM VAM JEDNU SLATKU PRICU I NADAM SE DA CE VAM SE DOPASTI ❤️

ZELIS MEWhere stories live. Discover now