6

2.8K 153 8
                                    

Cimerke su sa mnom doruckovale. Loren i Isabel su bile medju najboljima i zaista su me odusevile

-" Princezo u soku sam"

Jela sam ukusnu piletinu i jedva da slusam sta mi koja govori.

-" sto?"

-" pa covece jesi ti svjesna da si bila zaista sjajna"

-" trenirala sam"

Nasmijem se, a i Loren shvati da sam samo gladna i da mi se ne prica dok ne zavrsim klopu. Nisam puno jela ali sam uzivala u hrani i odmah po zavrsetku smo krenule do hola gde su izasle liste. Mjeri se vrijeme u kom je neko presao prepreke, a kako su svi bili sjajni strah da neciu proci me malko udarao u stomak.

-" Prosla sammm!"

Loren se razdere jako, a za njom i Isabela.

-" Tako se to radi!"

Veselo je zagrlila obje te pridjem i ja...

-" mene nema"

Rekla sam po malo prestraseno te krenem opet traziti svoje ime na spisku.

-" Evo te Alis na 10tom mjestu"

Pokazala je Loren veselo te kad zaista ugledam svoje ime pocnem vristati od srece.

-" medju najboljima si coveve, a jos si se zamjerila Aceu, ti si stvarno poprilicno najebala od njega ali ako nista bar si u top 10 najboljih."

-" on se sam sebi zamjerio"

Rekla sam kroz osmijeh i krenula na poligon kako je bilo i naredjeno od strane Damiana.

*♡*

Posmatrao sam sve kandidate i njihova radovanja i cuo sam vriske srece  svaki sekund. Cijela ekipa me odusevila ali pukovniku odajem priznanje... Princeza je bila sjajna, ocekivao sam da ce padati na svakoj prepreci ali ona je sve odradila bez greske.

-" Ides li da im pozelis dobrodoslicu"

-" Idem, hoces li i ti pukovnice?"

Odmahnuo je glavom i usuo sebi casu jake rakije

-" Da proguram dorucak ovom jednom, pa bih otisao malo kuci. Nisam bio danima zena ce zaboraviti kako izgledam"

-" Ja mislim da su mene svi ukucani odavno zaboravili"

-" pa kad te nas general od malih nogu terao da volis vojsku i sad si postao deo nje u svakom smislu"

-" tacno, tezak je on covjek"

-" Isti si kao on, samo on nije trazio nevolje kao ti"

Izdahnuo je vazduh i ispio rakiju u sekundi

-" kako se ne plasis da ides na te silne misije? Kako se ne plasis da bude glavni u svakoj."

-" Ceo zivot sam u ovome, za bolje ne znam"

-" proci ce ti mladost sine dragi pa ces na kraju trcati da se zenis sa bilo kojom. Ne prihvataj pozive na bojnim poljima vise."

Odmahnuo sam glavom isti sekund. Da znaji svi da sam covjek na noc dve... Nisam se vezao, sve i da mi se neko dopadne odbijem to. Ne zelim da me neko ceka posle misija u strahu da necu doci. Nisam spreman da se vezem za bilo koga. Ljubav bi me cinila slabim stezala bi me u poslu koji volim. A sta da odem i da se ne vratim vise nikad? Da nekog unistim do kraja zivota? Ne, necu.

-" necu se ni zeniti"

Rekao sam kao konacnu odluku.

-" sin jedinac...  znas sta se od tebe ocekuje"

-" Znam, neka tih zelja po strani. Kad ovu generaciju zavrsim cu ici  na misiju jer mislim da cu dobiti poziv."

-" ne opet, necu dati dozvolu"

-" Znas koliko im treba da budem deo te ekipe... ici cu jer nemam sta da izgubim ovde. Pukovnice vojska je moj zivot."

Pukovnik se blago smrknuo na moje rijeci. Znam da je tatin najbolji prijatelj, da osporava misije i nudi mi da ostanem jer ovde imam sve i mogu sta god pozelim ali nije miran zivot za mene.  Koracao sam do kandidata, sada vec kadeta i prva osoba koju uocim je princeza ni manje ni vise.  Mislim da ce mi sa njom ova godina biti zabavna jer gracioznost ce da ispari koliko ce trenirati.

-" Kadeti vojne brigade dobro dosli"

Usledio je aplauz od njih

-" Ponosan sam jer najbolji ove generacije stoje ispred mene i spremaju se postati veliki ljudi i sjajni vojnici. Nadam se da cete marljivo uciti, polagati testove i svakodnevno postizati uspijehe na polju snage i izdrzljivosti kao i na terenu koji je jako vazan."

Pogledao sam sve njih, a pogled malko duze zadrzim na njoj.

-"Svako jutro trening od 6 do 7 trcanje za dobro jutro, dorucak i casovi kod rofesora koji je po rasporedu, rucak, odmor i vecernji trening pologoni. Za pocetak prvih 3 nedelje dezurstava nece biti za vas, ali ce biti vojnih zadataka druge vrste. Uniforme vam djele porucnici koji ce vas smjestiti i u sobe. U koliko imate cimera koji je sinoc bio sa vama, a ostao je mozete ostati sa njima ili ih promjeniti po dogovoru sa pukovnicima koji vas vode. Ja sam Vas glavni pukovnik i svako jutro uniforma pod konac uredna, kosa uredna, zubi cisti sto zahtjeva budjenje u 5. Vikendi si slobodni za izlaske u grad ali svaki prekrsaj tamo vas moze kostati mjesta u vojsci. Preuzimate vaznu ulogu danas i ocekujem da budte na nivou. Srecno svima ocekujem najbolje! Vojno!"

ZELIS MEWhere stories live. Discover now