37

2.6K 159 13
                                    

Usao sam na prijem kod Kralja uveli su me po dolasku nekih 20 minuta.
Kralj je sjedeo i pokazao mi da sjednem dok ja vojno stojim i ne sjedam.

-" Razumijem da ste vi vodeca glava u drzavli ali Alis sa ovim nema nikakvih dodira sve sto se pise je iskljucivo moja greska sve sto se desilo je moja odgovornost. Sve cu preuzeti na sebe ali Alis ne dirajte!"

Rekao sam sve jasno i glasno

-" Ona voli akademiju, sjajan je kadet. Pustite je da ostvari svoje snove i ne kaznjavajte je za greske"

-" Damiano  moja kcerka je na akademiji jedna osoba, ali kada se radi o zrelosti u preuzimanju oduka i odgovornosti ona je moja krv. Sjedi da porazgovaramo"

Nisam ocekivao tako miran ton niti da ce ici razgovor u ovom smijeru.

-" Moja kcerka je bila pod pratnjom od pocetka do kraja. Ti si trebao da budes glavni u tome ali si  bio u planu za misiju i nisam hteo da budes upucen u to. Njoj nije trebala veza za ucenje ili fizicku spremnost jer ona je brilijantna, ali da vodi racuna o greskama da... Mozda je i zbog toga doslo do ovoga."

-" Vjerujem da niste pustili princezu da tek tako bude bez kraljevskog nadzora"

-" Nisam, znao sam i kad ide kod tebe i kad se napila sam znao. Moja kcerka  je i tada bila vrlo oprezna i vjerujem da nije dozvolila da je novinari uhvate. Naucila je da funkcionise u ovom svijetu koji nije slicam kao obicnim ljudima"

-" Bila je zaista bez greske"

-" da od pocetka do kraja akademije ali na zalost nije uspjela da sakrije to da ste zajedno i zato vise nece moci da ide na akademiju"

-" Alis voli Akademiju vise nego bilo koji kadet"

-" Znam, samo ja znam koliko je svadja tu bilo da bi otisla ali i ona zna da je na zalost to, to..."

Pruzio mi je papire 

-"ovo je pravilnik kada nijesi " plave krvi i kada nijesi imao dodira sa nacinom zivota kojim zivimo. Recicu ti par vaznih stvari, a ti ces odluciti sta ces dalje odmah"

Klimnuo sam glavom i pazljivo slusao.

-"  Imamo tacno 4 godine  dok Alis ne preuzme ulogu svoje majke, Alis je neko ko ce preuzeti i veci deo mog posla jer je ona moja naslednica, za te 4 godine Alis je trebala da se uda za nekog ko je plave krvi. Ona je zavoljela tebe i tu se rok smanjuje"

-" i ja sma nju zavoljeo"

-" Nesto sto nije znala, a nisi ni ti je da jos danas Alis mora dati odgovor javnosti i potvrditi ili demantovati glasine."

Zacutao sam dok mi se dlanovi preznajaju

-" da bi to uradila mora znati tvoju odluku..."

-" kakvu odluku?"

-" Kada napustis ovaj dvor moja kcerka mora biti vjerena ili ostavljena zauvijek na miru. Kada napustis ovaj dvor moraju sve tvoje stvari biti spakovane, kada napustis ovaj dvor u roku od 7 dana moras ozeniti Alis... Ako pristanes da je ozenis narednih 4 godine ces biti obucen da preuzmes tron i postanes kralj. Ako zaista volis Alis moras se odreci vojske, misija i svog zivota i sve sto budes radio bice vezano za ucenje da se preuzme tron. Polkticka, vojna, ekonomska pitanja. Vodis glavnu rijec i tome iako treba da si van toga za narod"

Gledao sam ga rasirenih ociju..

-" Da li se mozes odreci svog zivota i u roku od sedam dana ozeniti moju kcerku i zivjeti u dvoru sa njom do kraja zivota bez vojske i bilo kakve pomisli da budes vojno lice"

-" ja..."

Zamucao sam sokirano

-" Moram znati sad, omdah... Alis nije bila upucena u to ali takav je zakon i obaveza buduceg kralja. BITI SA ALIS ILI NASTAVITI STARI ZIVOT BEZ NJE reci ces sad i ta odluka je konacna Damiano..."

ZELIS MEWhere stories live. Discover now