27

2.9K 154 15
                                    

Video je moje suze, video je da sam van sebe.  Nije me zaustavljao dok sam izlazila iz sale. Trening je bio zavrsen, porucnik Rob krene ka meni... stojim mirno u znak obaveznog pozdrava

-" Alis"

-" Gospodine poricnice"

-" Alis, Damianu je jako zao zbog situacije u kojoj je. Nikad ga nisam video da je takav, da je srecan sa nekim i da se toliko posveti tebi da ni ne pogleda druge."

On zna?

-" Razumem gospodine porucnice"

-" Ne razumes, Ace zna samo za vojsku i odlazak preko. Ne zna za bolje, nista ga nikada nije moglo zaustaviti od toga. Odustao bi od sebe, ali od odlaska da bude ono sto jeste nikada ne bi. Damiano je na svakoj misiji spasio ogroman broj ljudi, svi ti ljudi, sva ta deca da nije bilo njegovog rizika ne bi bila ziva.  Tu misiju je hteo ceo zivot i obecao je svom najboljem prinatelju da ce otici tamo"

-" kakav mu je to bio najbolji drug? Poslao ga je u pakao"

-" Najbolji, spasio mu je zivot milion puta, a on njemu nije mogao jednom... ceo zivot su mastali o tome da spase ljude iz tog uzasa. Trebali su ici zajedno, pricali su satima pre nego se odmakao od prijatelja koji je stradao pred njegovim ocima zbog nagazne mine"

-"  njegov najbolji prijatelj nije bio upucen koliko je sada tamo uzasno"

-" nije, ali probaj da ga razumijes."

-" Rob, nikada necu... ja sam spremna na sve za njega, a on nije za mene"

-" Razumem princezo,  nisam ni ja odusevljen ovim. Idi na dorucak, uzece sve najbolje"

Klimnula sma glavom, nisam isla na dorucak opet nemam apetita. Voljela bih samo da se probudim i da je sve ruzan san ali nije jer cim ostanem sama u sobi krenem plakati. Moja podsvijet mi govori da je on moja sudbina, da je bas sa njim na prvu bilo jasno. Da mi se dopao iako me uzasno iritirao...

Na casovima sam bila bez  energije, oci su mi natekle od suza. Nikada nisam toliko plakala radi necega sto je mahom tek pocelo. Isabel me je konstanto tjerala da jedem, da ne osustvujem sa vjezbi jer moze biti sumnjivo posebno jer su svi cili kako mi se obratio na pologonu kad nisam htela da pricamo.

-" Mejson te trazi da prosetate jer mu trebaju casovi mstematike. Bio je krenuo sjajno ali ti si odustala od casova i sad je opet u bedaku"

-" Isabel ne zelim da ga vidim ocima"

-" Ja cu ga uvesti ovde pa smo svo troje najebali"

-" Tek je proslo 2 dana od svega sto se izdesavalo, nisam u mogucnosti da sama sa sobom pricam"

-" Ustaj!"

Povukla me je, i izgurala iz sobe pravo ispred mejsona koji je bio par soba   nize.

-" Zdravo, odmah da znas ovde sam silom!"

-" znam... Mozes li mi molim te dati par minuta van zgrade."

-" Jer?"

-" trebamo da razgovaramo i jako bi mi znacilo da me saslusas"

Krenula sam za njim vec spremna da se svadjam

-" pogrijesio sam jako jer sam uradio ono, nisam imao pravo da uradim to. Znam za stroga pravila kraljevske porodice i jako mi je zao"

-"  U redu je"

-" Nije, znam da sam zeznuo kod porucnika koji te matletira bez prestanka. Rekao sam mu juce, pricao sam sa njim  i saopstio mu da si ti u svemu tome neduzna."

-" Ne treba mi advokat branilac Mejsone!"

-" znam, ali hocu da ispravim stvar. Ti si sjajan prijatelj Alis i sve sto hocu je da popravim stvari sa nama. Fali mi prijsteljica"

-" kad ucimo matematiku?"

-" matis je izgovor za ovo, a od kad si mi objasnila najlaksi nacin za formule  zaista mi ide sjajno. "

-" U redu Mejs, ne osjecam nista prema tebi... Niksd nisam ako sam slucajno dala..."

-" nisi mi dala nikakvu naznaku. Nista sma sam otisao predaleko...  Kao prijatelju mi reci kako da ti pomognem sada..."

-" molim?"

-" kako  da ti pomognem... Nisam glup kao ostali u klasi"

-" sta hoces da kazes?"

-" Ace i ti... stalo mu je do tebe i tebi do njega i svi su saznali da ide na misiju. Zato povezao sam malo, video vas u parku"

-" ako samo..."

-" necu nikom reci, otisao sam kod njega misleci da sam ja problem ali sam pola sata kasnije cuo da ide i shvatio sve"

-"Ne mozes mi pomoci"

-" Zasto bas Pajrot misija... ona najgora, potpisao je?"

-" Da..."

-" trazicu nacine, poznajem ljude mozda mogu da srede da ne ode ako se izjasni da nece"

-"potpisao je to nam je dovoljno reklo"

ZELIS MEWhere stories live. Discover now