24

2.7K 143 7
                                    

Gledao sam odusevljeno u nju ova cura je rodjena za sve.  Nemam pojma odakle tako dobri udarci, kretanje u pola sata savladano.

-" Porucnice ako nastavite tako da me gledate stvarno cu odustati"

-" zasto?"

-" Pa gledas me strogo kao da mi od ovoga ostanak ovde zavisi"

-" pa zavisice  samoodbrana i  napad su najvazniji na drugom djelu vjezbi"

prisla mi je i sjela pired mene u ringu, naslonila je glavu na moje rame i njezno spojils nase ruke. Volim kako me uci njeznosti o kojoj ja nisam nikad nista znao. Poljubim njenu ruku i vratim ih tako spojene gde su bile.

-"Hoces li veceras da pobjegnemo iz akademije?"

-" Porucnice sta se desava?"

Zakikotala se slatko dok ja ostanem ozbiljan. Ne znam sta se desava mom tijelu ali tako je zelim blizu sebe. Bolesno je koliko...

-" Hoces li?"

-" Naravno da hocu, a kako cu ja?"

-" Pa princezo tvoj decko je glavni porucnik"

Poljubio sam je u kosu

-" nije fora, rekao si da bjezimo ne da samo odemo. Znaci iskradacemo se da niko ne vidi"

-" Jasno princezo, iskradecemo se" 

-" kruze price po akademiji da si postao blazi cijele nedelje"

-" Samo tebi ne dam mira"

***
Pravio sam se kao da se iskradamo ikao sam vec organizovao  da niko ne bude na tom  izlazu.

-" ovo je bilooo uzbudljivo"

Rekla je kad se odaljimo iz Akademije.

-" Imam predlog gde cemo da idemo"

-"gde?"

Pitao sam kao neko dijete dok se drzimo za ruke. Imao sam plan da idemo na veceru negde gde restoran radi celu noc ali...

-"  U park? Moze u park?"

-" park?"

Nasmijem se ovom predlogu ali ipak sam krenuo sa njom u park. Drzali smo se za ruke, apsolutno cijeli grad je spavao, a ona kao neko dijete krene da se spusta niz tobogan.

-" to tvoje veliko utrenirano vojnicko dupe  ne moze na tobogan."

-" Princezo ja znam da sam stariji ali nisam znao da sam u vezi sa detetom. Koliko imas godina zapravo?"

Ne uspjem ostati ozbiljan

-"  i tebi fali da malo budes dijete? Uzela me za ruku i povukla do ljuljaske"

-" Boze da me sad vide pukovnik i general"

Zakukam ali ipak sjednem na ljuljasku i krenem da se ljuljam sa njom.

-" Osjecam se tako srecno, a tek smo poceli. Poseban si Damiano i svakim danom sam sve vise odusevljena tobom"

-" Ja sam princezo od prvog trena odusevljen tobom. I nikako da prestanem da se iznova iznenadjujem tobom"

Setali smo drzeci se za ruke, a svaki tren sa njom  cinio me da se osjetim kao normalan covjek koji nije samo bezosjecajan vojnik koji ne zna nista osim da bude vojnik.
Iznenada sam sjeo na klupu i povukao je na sebe, nije se opirala obgrlila me je nogama i njezno dodirivala moje lice.

-" Ne mogu da vjerujem da je na kraju porucnik teror moj decko..."

-" a buduca kraljica drzave u kojoj zivim moja devojka. Boze koliko mi prijas!"

Nikada nikog nisam ljubio tako strasno, tako njezno, a opet zeljno.  Zjevnula je  dok sam je njezno mazio po kosi, cutali smo i nekako oboje smo se prepustili mislima. 

-"Spava ti se?"

-" Ne, zelim da ostanemo ovako zagrljeni ne zelim da se razdvojimo. Hocu da uzivam na tvojim grudima i da udisem tvoj miris"

-"  Znam precicu do stana, samo 10 minuta... Onda cu te maziti i spavaces na mojim grudima i necemo se razdvojiti do jutra"

ZELIS MEWhere stories live. Discover now