Nije dolazila na box. Mislio sam da hoce ali Mejson je ipak njen rang. Po cemu!?
Trening je bio zesci i zesci sebe sam ponajvise mucio, a kadeti su padalu od umora posle jutarnjeg toliko da nisam zeleo raditi i vecernji trening sa njima.-" Sta te muci toliko?"
Pukovnik udje u kancelariju dok sam ja gledao trening zavrsne godine na poligonu.
-" Mene?"
-" tebe, vidim te vec 4 dana kao da si na iglama. Ako je majka..."
-" nije, pripremali smo se svi za to... znali smo."
-" Sta se dogadja, da cujem... ja sam ti kao otac znas da mozes sve da mi kazes"
-" Za sada nista ako sta bude ja cu ti reci"
Klimnuo je glavom i po obicaju nasuo sebi rakijicu.
-" zavrsna generacija je sjajna i ponosan sam na nase buduce vojnike"
-" Nema loseg u toj generaciji, svi su sjajni... Ti si ih vodio i taj tempo su nastavili... Nadam se da ces ovu generaciju izvesti do kraja"
-" Za sada sam tu"
*♡*
Nakon odradjenog nocnog treninga sam otisla da veceram i naravno u soku docekala Damiana. Covjek me izbjegava, covjek sa mnom ne prica... po nekad razmisljam da sam ga nesto uvrijedila i covjek me mrzi.
-" Razmisljala sam o ispitima koji pocinju... ako sve prodjem ima da iznajmim stan i da napravim zurku"
-" Isabel samo o zurkama misli, a znamo personu koja na zurke vise ne ide"
Nisam reagovala na njihove sale, kad vidim Damiana koji me vise i ne pogleda prosto nesto sam uradila lose i tako se osjecam. Ko zna sta sam pijana rekla. Moja ekipa se ni ne sjeca desavanja od te noci. Mejson se ponasa cudno, ali iskreno samo me Damiano brine.
-" Polazem matu 1000% moja profesprica je zakon"
Poljubac u obraz odzvoni kad Mejson sjedne pored mene. Tek tada je Damianov pogled pao na nas jako kratko.
-" Nema na cemu, ocekujem cokoladu ako prodjes"
-" Ihh sve moguce cu uzeti"
Opet potonem, posle trening koji smo odradili on mi se ne obraca ili kratko dodje pa ode, a kad je na jutarnjem ubije nam volju za zivotom.
-" hoces li posle vecere malo sa mnom... dezurni sam na prvoj kapiji"
-" Hocu, ja sam sjutra u hodniku"
-" Volim dezurzvo... slobodan si od svega ceo dan"
-" znam... znam"
****
Usla sam u kucicu utoplila se u cebence i gledala film sa Mejsonom. Neki akcioni zanimljiv je, no negde na polovini filma vrata kucice su se otvorila i Damianova visoka figura u vojnoj odori zauzme cijeli ulaz.
Spetljano probam ustati da ga pozdravim kako pravilo nalaze ali se tako spotpetljam o cebe da sam pala pravo na njega.
-" Postajete vrlo smotani"
I dalje me drzao dok ja pokusavam cebe da sklonim i da se ispravim.
-" Porucnice ja se izvinjavam"
-" Sto zaljubljeniji to smotaniji"
Nisam odgovarala, ne znam ni sta da kazem na tu opasku.
-" Krsite pravilo"
-" dozvoljeno je da do 9 sati bude van sobe"
Zapoceo je Mejson, no bijesan pogled kontrolisan od strane Damiana me prosto ucuti da ja nesto dodam.
-" Sjutra zenski toalet, na koljena sa cetkicom Alis, a muski sa cetkicom Mejson. Prvo sto se bunis na moje rijeci, drugo jer je 10 sati... Jos jednom ovakva greska kadetu i nece biti mjesta za vas u vojnoj brigadi jer nemi ne trebaju nevolucionari vec vojnici."
-" Razumem gospodine porucnice i izvinite"
Ozbiljnost u Damianovom glasu je bila ogromna... Toliko da nisam mogla nista reci i da sam se uplasila na tren.
-" vojno"
Rekao je i isti tren svojim poznatim hodom odsetao.
-" idem pre nego pokupim jos koju kaznu..."
-" izvini, ja sam zaboravio na vrijem. Pomoci cu ti sutra"
-" Neka, necemo kaznu i za to... Srecno veceras"
YOU ARE READING
ZELIS ME
RomanceAlis ce odluciti da ispuni svoj najveci san, a kada se izbori za nesto sto nikada ne bi dozvolio njen otac shvatice da mora dokazati kako nije razmazena naslednica trona, vec ozbiljna i odlucna devojka najvise njemu koji joj je zapao za oko. Romamce