-" Alis molim te da dodjes u kancelariju svog oca"
Majka upadne kao racija u moju sobu, protestujem tim sto ne razgovaram sa bilo kim vec 2 dana.
-" Ne"
-" Alis ljudi iz savjeta su tu i zele razgovarati sa tobom."
Uzdahnula sam duboko te prodjem pored nje. Odlucna sam, protestovacu! Pokucala sam na ogromna vrata tatine kancelarije te ugledan poznata lica starijih ljudi koji savjetuju mog oca o svim ekonomskim, pravnim, drzavnim i privatnim pitanjima.
-" Princezo"
Ljubazno me pozdave dok ja klimnem glavom i graciozno prodjem pored njih.
-" Vas otac nam je predlozio vas predlog oko upisa vojne akademije"
Gotovo sa sam prebledela u sekundi jer to nisam ocekivala, gotovo da sam posle soka umalo vrisnula. Tata je to uradio za menee!
-" Bila bi cast svima da budete deo nase vojne jedinice i sluzite nasoj drzavi"
-" Zaista?"
Stiskam stolicu pre nego vrisnem od srece.
-" U koliko se nijeste predomislili"
-" ni najmanje, ni najmanje, odmah cu videti kad je prijamni"
-" Gospodjice Alis, vi necete polagati prijamni i testove"
Sva srecna je samo spljasnula.
-" molim?"
-" Zelimo da Vam olaksamo, dobili ste svoje mjesto, ali necete imati obavezu da polazete ispite"
-" To nije ono sto zelim"
Pogledam i svog oca isti tren
-" ne zelim da me bilo ko prebaci preko reda, hocu da polazem testove kao i svi. Hocu ispitv kao i svi. Zelim da imam zvanje vojnika kad zavrsim akademiju."
Tata je sklonio pogled sa mene na glavnog covjeka koji ga savjetuje
-" U redu princezo, poslacemo Vam pozivnicu kako presjednik drzave i pukovnik zele."
Usplahireno ustanem i sa osmijehom ih sve pogledam
-" u koliko je to sve ja bih da Vas pozdravim..."
-" nije"
Zapoceo je jedan od njih
-" Moramo objaviti u novine da ste na Akademiji, vazno je da sirimo svijest o vojsci, vi ste mlada princeza i sjajan primjer ua sve mlade"
-" Nisam ocekivala drugacije, hvala... Pristajem na to"
Obratim se tati koji klimne glavom, a ja? Pa cim sam napustila sobu pocela sam vristati od srece! Protest uspjesan, idemo da ostvarimo san!
***
Naravno cijela drzava je znala da cu bitina prijemnom ispitu, skoro svi su na listi prvo gledali ima li mene, a tek onda njih. Naravno bila sam u top 5 najbolje odradjenih i bodovanih ispita za prolaz.
-" Sigurno su je progurali"
Sapati onih koji su pali, ma da i onih koji su prosli nije me briga, sve cu ih demantovati!
-" primjeni kandidati u vrstu na glavnom terenu, napred za mnom!"
Visoka muska figura izasla je iz kasarne i kao furija prosao je ka terenu. Ne uspjem ga dobro vijdeti ali me neka sila povuce da krenem za njim.
Postrojila sam se zajedno sa ostalim kandidatima, usledila je tisina dok smo od covjeka koji je dao naredjenje mogli vidjeti samo ledja u vojnoj uniformi. Razgovarao je sa 2 vidno starija covjeka nakon cega je usledio vojni pozdrav i okretanje ka nama.
Ostala sam bez daha na sekund, znam vojnici su zgodni ali ovaj? Ovaj je hodajuce bozanstvo! Njegove tamne plave oci su prosli brzinski prvim redom kandidata te procistio svoj glas drzeci stav kakav svaki vojnik ima.
-" Porucnik Damiano Ace Galata"
Odzvonio je strog glas mojim usima dok sam svojim ocima lutala po njegovom ostrom licu, svjetoj kosi kratko osisanoj, ocima nesvakidanje savrsenim. Zvanicno najljepsi momak kog sam ikada videla!
-" Bicu Vas trener, sa vama cu raditi na vasoj kondiciji, radicu na terenu u misijama i vjezbama van kampa. Bicu vasa prekratnica u prvoj godini ove akademije! Sjutra u 6 sati na ovom poligonu bice testirana vasa fizicka snaga, vasa izdrzljivost i poslacu svakog iz ovog kampa u koliko ne bude zadovoljavao potrebno vojske!"
-" u 6 sati ujutru?"
Zacuo se zenski glas do mene, nakon cega se svi okrenu ka meni misleci da sam ja to izgovorila.
-" Kandidatkinja iz drugog reda neka istupi 3 koraka naprijed"
Ne osjetim se prozvanom iako su svi gledali u mene, a cura koja je to izgovorila je istupila.
-" ne Vi, vec kandidatkinja do Vas. Vi se vratite na mjesto vojno!"
Jedino zensko pored nje sam ja te uradim sto je naredjeno. Ne bunim se mozda nijesam prozvana zbog "6 ujutru" momenta.
YOU ARE READING
ZELIS ME
RomanceAlis ce odluciti da ispuni svoj najveci san, a kada se izbori za nesto sto nikada ne bi dozvolio njen otac shvatice da mora dokazati kako nije razmazena naslednica trona, vec ozbiljna i odlucna devojka najvise njemu koji joj je zapao za oko. Romamce