Isao sam gore dolje pokusavao da smislim kako da joj se obratim. Znam da me je zamolila da je ostavim na miru ali nisam srecan... svaki moj dan pocinje i zavrsava se sa njom u mislima. Zelim samo da je poljubim i da je zagrlim jer ja cijelog zivota nisam uspjeo da osjetim srecu sa nekom zenom, ovaku cistu srecu i mir.
-" Alis mozes li doci"
-" Da gospodine porucnice"
Ustala je i prisla samo par koraka.
-" ispred kuce Alis"
Izasla je i stala ispred kuce. Ponosam sam na nju, gledala je ima li "neprijatelja" samo ona i par kadeta su se drzali zadatka, oni kojim sam rekao da odmaraju nisu nijednom pogledali kroz dvogled da primjete neprijatelja. Nisam znao detalje ovog zadatka, ali mapa je bila jasna da ce na startnoj poziciji dovuci kucu kad mi krenemo misleci da je negde u sumi kuca. Ona je zaista jedan od najboljih kadeta.
-" Ako je ovo privatan razgovor..."
-" Alis trebas mi."
Izdahnio sam i prisao joj jako blizu
-" Samo me saslusaj"
-" Damiano slusacu te samo ako budes imao dokaz da neces ici na tu misiju"
-" Stalno mi je do nas"
Brzo sam rekao pre nego ode, a ona mi se unese u facu jasno ljuta
-" meni je stalo do tebe! Stalo mi je toliko da bih se sa rodjenom porodicom posvadjala zbog tebe. Ja znam da moji NIKADA! PONOVICU NIKADA! ne bi pristali da ti budes sa mnom. Ja za malo vise od godinu dana trebam naslednika trona svog oca. Moji ce traziti princa shvatas! Gubim vrijeme sa tobom, gubim emocije sa tobom. Ti neces da se odreknes misije, a ja necu onoga sto stvarno jesam! Kad umres na toj misiji ja cu ostati slomljena, jer si jebeno prva osoba u zivotu prema kojoj sam osjetila ovako nesto. Usudicu se reci da te volim iako je rano za to"
-" Volim i ja tebe"
-" nemoj da lazes za takve stvari!"
Zalupila je vrata bijesno...
***
Slavlje je krenulo jos u kuci kad smo porazili napadacku ekipu. Vikend je i vec smo organizovali zurku na racun 100 bodova koje smo dobili za polozen ispit.Vratili smo se na akademiju gde su nas cekali ostali porucnici,iskazali su nam najiskrenije cestitke jer ovo je nekada trajalo danima, a ovaj put nasa klasa je sve zavrsila za samo 1 dan.
-" Ukusna hrana je u menzi, zasluzili ste je... I ekipa koja je izgubila po rijecima porucnik Ilaya bili su sjajni, organizovani, planski su bili na visini zadatka"
Aplaudirali smo i pojeli najukusniju hranu, a Ilay je rekao da ja i kadet Visli dodjemo na glavni teren kad zavrsimo hranu.
Krenuli smo nedugo nakon poziva, a Rob nas saceka sa autom.
-" Upadajte kadeti, idemo kod generala"
-" Zaista? Generala"
-" da u glavnoj vojnoj zgradi, istakli ste se u zadatku samim tim ste pozvani"
Poziv kod generala ne dobije svako, odjecala dam se srecno zbog toga jer znam da samo najbolji vojnici mogu biti deo toga.
-" ulazis prvo ti princezo, onda ce ici Visli.. i svaka cast cuo sam za tvoje sjajno snalazenje."
YOU ARE READING
ZELIS ME
RomanceAlis ce odluciti da ispuni svoj najveci san, a kada se izbori za nesto sto nikada ne bi dozvolio njen otac shvatice da mora dokazati kako nije razmazena naslednica trona, vec ozbiljna i odlucna devojka najvise njemu koji joj je zapao za oko. Romamce