15

2.6K 150 7
                                    

Pakujem ranac po naredjenju te kad obujem cizme krenem ka stroju. Vojnici kazu da im je ovo i najtezi i najbolji period skolovanja. Posle napornog dana, se svi druze pored vatre koju porucnici spreme, uz sve to dobrovoljci rostiljaju i na kraju zaboravis na sve naporne zadatke.

Porucnik Ace nas ceka sa jos dva porucnika na mjestu gde imamo zadatke. Da li ste svi spremni.

-" Da gospodjo porucnice"

-" na lijevo, napred mars!"

Krenuli smo polako niz dolinu pored akademije, ocekivali smo da ce to proci brzo ali tek sad shvatamo zasto kazu "Najtezi" covece... 3 sata smo setali i jos uvijek idemo jedni za drugima istim tempom. Ko zna koliko smo dugo setalu pre nego smo naisli na 4 vojna satora, vec spremne krevete za sve i na sredini krug od kamenja kako bi se vatra nalozila. Rostilj je bio pored, mali zamrzivac  isto.

-" kadeti uzmite vodu i stanite u red, porucnik ce vam dati ostale naredbe"

-" Kadeti i kadetkinje..."

Zacuje se cim se formirano u red, a moje tijelo pretrne. Imao je malu ranu na donjoj usni koja je polako zarastala ali ostala je kao posledica mojih ludackih poljubaca. Stao je kao i inacec savrsen u  vojnom odijelu.

-" Kadeti, vatra se veceras sama nece naloziti..."

Zapoceo je, a Ilay otvori veliki kamion u kom je gomila drveca.

-" Posjecicemo 2 drveta, a za uzvrat svaka ekipa ce zasatiti 10 novih."

-" 3 muskarca, 3 zene ce biti u ekipi. "

-" Kadeti Mejson, Leon i Sedric ce biti zaduzeni da se dva stara stabla oseku i iscjepaju dovoljno da mozemo loziti vatru i rostilj jasno?"

-" Da gospodine porucnice"

-" podjelite se u grupe sami"

Nijednom me nije pogledao... cak ni na sekundicu.

*♡*

Kad me ne gleda, ja sam gledao u nju. Jos osjecam peckanje usne sta god da primaknem njima, ne smeta mi dopada mi se da je ostavila pa makar i sitan trag.

Taj poljubac me mucio cijelo vece, mozda jer je bio sa njom koja je po svakoj osnovi zabranjena, mozda jer je moj krevet mirisao na nju ali stalno mi je u mislima.

-" uvijek cu biti pozitivno iznenadjen sa Alisom"

-" zasto?"

Okrenem se ka pukovniku koji sjedne za stolom kako bi posmatrao kadete, a on mi pomjeri stokicu i uspe kafu.

-" Ocekivao sam da ce biti  princeza, ali zaista..."

-"  iskreno i ja sam. Od kako je ovde dobila je malo na kilazi, nabila je misice i sad djeluje snaznije, a kad sam je prvi put video ni malo mi se nije dopala. Mislio sam da ne moze nista"

-" i tebi i meni je promjenila  misljenje. Zaista je jedan od najboljih zenskih kadeta."

-" jeste"

-" zasto je stalno na nekim kaznama?"

Podigao sam glavu ka njemu praveci se zbunjen.

-" Ciscenje radijatora,  toaleta, samo ona cisti lisce... Mejson takodje. Ili je negde da kosi ili pere hodnike"

-" Pricaju tokom treninga"

-" covece zar toliko pricaju da svaki dan dobiju neku kaznu?"

-" Kaze mi neko ko me je tjerao da svaki dan ribam podove uprkos tome sto sam bio najbolji u svojoj generaciji"

-" ta taktika, kazni najboljeg da bude jos bolji"

Klimnem glavom, ali da budem iskren ni sam ne znam sta me natjera da ih kaznjavam.
Znam ali najbolje da i sebe ubjedim u prvu verziju... da ne znam...

ZELIS METempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang