10

2.6K 154 7
                                    

-" Da li imas neku rodbinu kod koje mozes ostati?"

Rekao sam kad mi saopsti da su neki novinari preko puta akademije. Neko ih je obavjestio da je pijana

-"  nemam..."

Onda se sjetim ostalih...

-" Gde su ostali ostali da noce?"

-" ne znam ali mi se vrti sve, porucnik Rob ce me kazniti i suspendovati"

-" Gde da te odvedem?"

-" Ne znam..."

Naravno da nemam gde osim kod sebe. Tako pijanu je ne mogu odvesti na akademiju koju su opkolili novinari.

-" Da li ti spavas?"

-" kakvo je to pitanje sad?"

Kao da na tren postane normalna, premjestila se  na suvozacevo sediste i opet me pitala isto

-" Kratko.. Par sati"

-"Kako onda izdrzis toliko da trcis? Kako izdrzis da radis poligon?"

-" Navikao sam na takav tempo"

Ocima je prolazila po meni kao da sam neki plen, suzdrzavam se od smijeha jer pijana je i ne zna sta radi.

Uzela je telefon i javila se na njega

-" Mejson?"

Cuo sam pijanog idiota koji joj govori da mu se dopada, da zeli vezu sa njom, da mu prija svaki sekund pored nje.  Pricao  je nepovezano da ni sam pola ne razumije...

-" Povraticu"

Rekla je pre nego otvori prozor i zaista povrati.

-" Izvini zbog toga"

Uzeo sam je pod ruku ali cura je jedva hodala, jedva da je znala dje je. Par pica i princeza ne zna u koju drzavu se nalazi. Pokupim je u narucje te je unesem u kucu.

-" sva sam se nagrdila"

Rekla je potisteno kad udje u kucu.

-" pronacicu ti odjecu"

Za sekund sam se stvorio  nazad, a ona je skinula sve sa sebe i cekala me teturajuci se... Jebo te zivot!

Gledam princezino tijelo, potom lice potom opet tijelo i sokiran sam... Covece!

-" Izvoli, obuci se krevet je spreman"

Ostavio sam joj privatnost pripremio vodu ne bi li joj bilo malo bolje.

Posle 3 minuta sam usao a ona je bijesno bacila majicu

-" ovo nece!"

Sorc je potrafila ali majicu...

-" Dodji..."

Prevukao sam joj je preko glave, te polako izvucem kosu dok me njene oci fiksiraju. Ili sam lud ili mi se priblizava?

-" Princezo, hajde vodim te u krevet..."

Brzinsi odreagujem da ne bih dosao u losu poziciju...

-" Mozes li da me oslovljavas sa imenom?"

-" Azra?"

-" Znam da znas moje ime, ipak me najvise kaznjavas na treningu... ne pravi se lud ja sam ti omiljena osoba za mucenje."

Nasmijem se ovome dok je pokrivam.

-" Lose je to sto si tako zgodan, a tako namrgodjen... neces nikada naci devojku"

Kao malo dijete je, saspe ti u oci istinu nesvjesno.

-" A odakle vama mlada gospodjice da ja nemam devojku?"

-" Samo na noc... tako pricaju"

-" Pa dobro, saznao sam da mislis da sam lijep"

-" poprilicno si lijep, ali mrgud. Zanima me kakav osmijeh imas ali ti se ni nasmijati ne znas"

Krenem ustati, a ona me povuce nazad.

-" Zasto ti se ja najmanje dopadam?"

-" To nije tacno..."

-" Mislim da ti se samo ja ne dopadam na toj akademiji, a nema razloga da me ne volis"

-" A kadet Mejson, da li ti se dopada"

-"Mejson je..."

-"je?"

-" Mejs."

Zaspala je!? Zaspala sad u sred vrlo vaznog odgoviraa! Izludecu od ove devojke.

ZELIS MEWhere stories live. Discover now