Usla sam u kancelariju svog oca, od akademije nisam videla Ace-a i da budem iskrena srce mi lupa nenormalno.
-" Tatin sin se vratio..."
Nije zvucao bas odusevljeno
-" Znam sto sam ovde i zasto Damiano nije usao sa mnom"
-" Za pocetak ratobrona hocu da cujem sta se desava, sklonio sam sve savjetnike dok ne cujem svoji kcerku sta ima da mi kaze"
Tata je miran kao i uvijek, a djeluje mi kao da je jasno upucen u sve...
-" Da li su natpisi u novinama tacni, da je moja kcerka buduca Kraljica u vezi sa najboljim vojnikom u drzavi?"
-" da"
-" Damiano koji ide na najopasnije misije i spasava milione ljudi"
-" Da, taj Damiano... Zajedno smo neko vrijeme"
-" Znam Alis, nisam te poslao na akademiju bez ikakvog nadzora. Svaki general i po 2 kadeta sa svake godine su te pazili"
-" Sjajno"
-" Vojno lice je neko ko ne bi trebao biti deo nase porodice"
-" Nase? Ja cu stvarati svoju porodicu i mislim da je Damiano pravi izbor za to"
-" On je taj?"
-" Jeste, on je taj"
Bila sam samouvjerena do trena kad mi postavi pitanje
-" Da li je spreman da se odrekne vojske i svog zivota da bi bio kralj?"
Njegove rijeci da mu je vojska zivot mi prostruje usima. Znam da covjek voli vojsku vise nego bilo sta na svijetu.
-" On tebe treba da ozeni u roku od pola godine i moze da zaboravi na misije. Da li je vojno lice spremno da zivi u tvojoj kuci?"
Prisao mi je i snazno me zagrlio.
-" Znam da ga volis, znam da ne bi dovolila da ti se reputacija ugrozi da taj neko nije vrijedan... Cijeli svijet bruji o tome i meni ne smeta, ali to se ili potvrdjuje ili negira danas. I sve to ima snazne posledice"
-" Znao si sve ovo? Da mora da se odrekne svega?"
-" znao sam duboko u sebi i ti si znala... Rekla si mi onog dana kad sam odbio da ides na akademiju da se ponasam kao da si dijete, da za 5 godina preuzimas tron i da cu biti kriv ako ne budes spremna."
-" nisam sve to mislila tako"
-" Nisi. Ja sam ti otac, ja znam koliko si zrela i da ces biti najbolja kraljica koja je vladala zemljom i pustio sam te da sama donosis odluke"
-" Mislim da me voli ali da nije spreman da me odmah ozeni, da se odrekne svega. Ne mogu traziti to od njega"
-" kad sam ti rekao da pazis koga biras. Nisam mislio da cu te na silu udati i da cu ti dovesti momke da biras i da od tog izbora nemas drugi. Rekao sam ti da pazis jer nije svak spreman na to da se odrekne svega i postane kralj. Nije on ucio od malena kako funkcionisem i ovo mu dodje kao nov zivit. Spremio sam mu sve, uci ce i recicu mu sve sto i tebi. Tako ces znati da li te voli, ako kaze ne, da mu treba vremena znas da to ne mogu dopsutiti zbog nase porodice i reputacije."
-" Molim te da cekas jos"
-" cekao bih Alis ali postar koji vas je video i koji je uputio novinare da bi uzeo koji euro je kriv. Nisam hteo da odmah reagujem sve dok pazite i racunao sam da ce otici na misiju pa da ces i tu shvatiti kako bi Vam islo. Ne mozes traziti od njega sve to, ali ja moram"
-" Znam"
-" Ne tuguj Alis, ne tuguj jer znaces odmah da li je pravi za kraljevsku porodicu."
YOU ARE READING
ZELIS ME
RomanceAlis ce odluciti da ispuni svoj najveci san, a kada se izbori za nesto sto nikada ne bi dozvolio njen otac shvatice da mora dokazati kako nije razmazena naslednica trona, vec ozbiljna i odlucna devojka najvise njemu koji joj je zapao za oko. Romamce