39

2.5K 126 2
                                    

Rob i otac su mi se smijali kao ludi i zbijali sale na moj racu. Dobro znam da je trebalo da da dovedem mladu ali  nisam imao u planu da ikada upoznam princezu niti da ce tako nedostizna osoba biti moj zivot.

Nisam imao mnogo stvari za spakovati, ja sam uvijek najmanje bio svojoj kuci i nisam vezan za svoh stan samik tim sam bez problema dao kljuceve svom ocu  da ga povremeno obidje.

-" kako se osjecas?"

Pitao me Rob iskreno ali nisam imao odgovor na to pitanje. Vise necu imati vojni zivot, visi vojni sud mi je dao presudu za krsenje pravila o romanticnim odnosima unutar akademije.

-" Po malo cudno jer za 5 dana cu postati princ."

-" Vasa visosti"

Prevrnuo sam ocima te krenem sa koferom do auta, novinari su me spooadali, ljudi  su hteli da me upoznaju. Cijela drzava je znala da sam ja Alisin decko.

Otac i Rob kao moj kum su dosli sa mnom u palatu.  Prihicki sam se spremao na to da cu zivjeti sa njenim roditeljima ali kad udjem, a neki covjek uzme moje stvari i obrati mi se sa
" visosti pratite me" shvatim koliko je ovo cudo veliko.

-" Ovde je princezina soba,  njen otac   je dopustio iako nije po pravilima da vev zauzmete zajednicku sobu."

Pokucao je na vrata, a moja princeza u dugoj haljini stajala je kod prozora i posmatrala vrt ispred dvora. 

-" Ljubaviii"

Srecno je vrisnula, dok je snazno uzimam u svoj zagrljaj i ljubim istovremeno. Boze koliko ja nju volim! Toliko ludo da se pitam da li je to normalno bas toliko!

-" Nisam te navikao u tome, ali izgledas presavrseno!"

-" kako si?"

Pitala me je, a ja sjednem u fotelju i povucem je u svoje krilo.

-" Kad si ti pored mene, kad smo zajedno ja sam dobro... Srecan sam sto te imam povred sebe"

-" Vojska?"

-" i to si je voljela..."

Rekao sam tiho, u njenoj kosi jer nisam mogao da se nadisem mirisa

-" Malo mi je zao sto su mi urucili zvanicno da sam izbacena sa Akademije i voljeka bih da sam prosla obuku za vojne brodove i tenk ali mislim da sam u tome uzivala jer si ti tu... Sad ti"

-" dobro sam, velike su promjene u mom zivotu i hvatao sam jednu po jednu. Vojska jeste moj zivot ali ti si Alis vaznija od svega... Mastao sam o nama, ne bas ovako ali sva ta masta je iskljucivala tebe kao princezu... Realnost je da ne mozemo zaista biti u maloj kucici i saditi bastu za nas. Da idemo na posao zajedno i da oboje budemo porucnici"

-" Imacemo kucicu i bastu"

Rekla je sa osmijehom na licu

-" Mislis da ce nam dozvoliti?"

-" ljubavi, moraces da naucis neke stvari ali to se sve brzo savlada... ovde niko ne moze da ti ogranici kretanje, ovo je tvoja kuca... sve sto zelis ces ostvariti"

-" Moram da se naviknem na ovo sve jos ne znam sta me ceka"

-" Znam.... Imamo jedno imanje pored rijeke, tu kod sume se nalazi, mozemo odmah posle vjencanja  da organizujemo radove"

-" Ako se kralj slozi"

-" Trebas ti da se slozis, potpisom papura postajemo zajednicki vlkasnici. Dakle sta ti odlucic tako ce biti"

-" Volim te zapamti to Alis"

ZELIS MEWhere stories live. Discover now