11

2.7K 139 7
                                    

Tisina u prostoriji, mekan krevet??  Nisu me valjda komiranu od alkohola odveli u palatu!? Ne smijem otvoriti oci, sta ako su moji roditelji oko mene, kaznice me nema akademije niti zivota do kraja zivota? Sta ako su paparaci uhvatili moje stanje?? Mrzim sto se ne budim na tvrdom duseku i neudobnom jastuku!

Polako primicem cebe ka glavi i otvaram mrvicu oko no tad shvatim da nisam u svojoj sobi, niti u palati.
Ustajem se, oblacim haljinu, popravljam krevet kao da nisam spavala tu i na kraju polako izlazim iz sobe. U kuci nije bilo nikoga, a ja ne zelim istrazivati gde sam jer samo zelim pobjeci.  Pre nego uspjem prici izlaznim vratima ona se otvore i moj sok bude veci od svemira.

-" Porucnice"

Vojno ga pozdravim sokirana! Kud od svih ljudi on! Sto bas on!

-" Kuhinja je lijevo... dorucak sam kupio po svojoj zelji."

Gledam ga nevoljno, sokirano, zeleci sa umisljam od alkohola i mamurluka...

-" sta cekas?"

Doda kad vidi da i dalje stojim vojno, spremno da meteor udari u mene da ne trpim blam koji osjecam...

-" Ja se nadam da nisam pravila haos"

-"Nisi, odmah si zaspala"

-" Dobro je, ne sjecam se nicega..."

Sjela sam za stolom

-" Izvinjavam se ako sam nesto lose rekla ili uradila. Prvi put sam popila alkohol i..."

-" i izbjegla si uspjesno pukivnika, porucnike na dezurstvu cak i novinare tako da nista strasno"

-" Malo me je sramota"

-" Sta jos pricaju o meni na akademiji?"

*♡*

Nasmijem se  krajem usne namjerno joj praveci malo neprujatnosti

-" Molim?"

-" Sinoc ste mi rekli neke detalje o pricama koje kruze o mene"

Spustila je glavu crvena kao paprika

-" Nisam znao ni da ste toliko zaljubljeni u kadeta Mejsona... Da li on to zna?"

-" molim?"

Cutao sam i jeo svjestan da ovo ne trebam da  radim ali zelim svoj odgovor!

-" ja sigurno nisam to rekla"

Slegnem ramenima...

-" nisam to rekla, Mejson mi je drug"

Nije izgledala uvjerljivo

-" Hocemo li na akademiju?"

-" da, ali  porucnice ja..."

Cutao sam dok je brbljala nesto, a onda ona... cutala je do akademije, nervozno je istezala prste, cupkala nogom, malo nervozno disala. Nisam zeleo da ista kazem, ali voleo bih da sam sinoc samo malo pricekao i video sa li je htela zaista da spoji nase usne.

-"Hvala Vam na svemu gospodine porucnice,  izvinite ako sam Vas necim uvredila"

-" Nema na cemu"

Krena je izaci, a ja ne izdrzim da je samo malo ne bocnem

-" Alis...  Samo da znas nisam ni mrgud ni teror samo ne volim da se tokom treninga prica za to dijelim kazne i hvala na komplimentu da sam lijep"

Opet je pocrvenela i utrcala u glavnu zgradu dok ja ostajem da se smijem ovome. Ostatak dana sam prolistao neke od rezultata kadeta sa druge godine, stigao na rucak medju poslednjima i uputio se  da obavim trening no kad krenem na stazu i sprave ugledao sam nju koja je dosla takodje da trenira. Ne mogu reci da se ne osjecam po malo cudno, proveli smo poprilicno dosta zajedno...

-" Kadetkinjo nedelja je slobodan dan"

-" Porucnice ja se izvinjavam nisam Vas vidjela"

Vojno me pozdravi.

-" jeste sigurni da trening moze u mamurnom stanju"

Odlazem stvari pored njenih dok se ona istegne... uvijek to radi prije trcanja. Dopada mi se  splet okolnosti danas...

-" Smijem li Vas pratiti?"

-" Samo u koliko se kadet Mejson nece ljutiti jer ste ga zamenili"

-" Ne znam sta sam pijana rekla ali ja i Mejson smo samo prijatelji"

-" Pratite me onda"

-" da vas pratim jer mi je samo prijatelj ili?"

Zbunjeno se okrenem, a ona pocrveni... nije to htela da me pita bas tako.

-"  Da me pratite jer ste pitali da li mozete kadetkinjo"

Tracala je sa mnom, uspjesno radila vjezbe, ispravno i izdrzljivo, odusevljava me svaki put sve vise. Najvise sam ocaran tim sto se na njenom licu jasno vidi da je crvena...

-" Uvijek trenirate 2 puta dnevno"

-" 3... Treniram i na trecem spratu gde je dvorana za borilacke sportove"

-" to imamo ovde?"

-" Imamo, sala na trecem spratu..."

-" kako mi ne znamo za to"

-" jer sa tim pocinjete posle prvih ispita... ali nije zabranjen ulaz trenira veci deo muske grupe sa prve godine."

-" voljela bih da naucim to, uvek me zanimalo alo nisam imala prilike mimo osnovnog za akademiju"

-" od 4 do 5 sam tamo"

Tada uci sa Mejsonom... Mozda ipak dodje

ZELIS MEWhere stories live. Discover now