Taj vojnicki hod ce mi se urazati u pamcenje. On kad prilazi nekako vazduh je drugaciji sve je drugacije.
Covek izgledao svjeze odmorno i naspavano kao da nije u 5 sati hvatao krugove i ubio se od treninga. Covece kako!?
-" Kandidati i kandidatkinje danas je vas poslednji najvazniji test pre dobijanja mjesta i zvanicnog naziva "kadeti"... Od vas trazim najbolje jer samo najbolji ostaju"
Rijec je preuzeo covek srednjih godina malo nizi od njega. Dok on stoji uspravno gleda pravo i jedva da trepce. Kakav stav, kakav izgled, kakve oci...
-" 2 kruga poligona su vas pocetni zadatak. Trci se u grupama. 10 grupa po 10 kandidata.Prozivacu redom. A porucnik Damiano dava konacnu ocjenu"
*♡*
Posmatrao sam sve kandidate. General mi se pridruzio te pokusavao da kao i inace kada sam u akademiji malo smanji moju strogocu.
-" o evo nam je princeza"
-" Kladim se da ce stati na prvom krugu"
-" Istrcace ona to videces, mozemo se i kladiti"
Samo sto nisam hteo da se kladim kad je krenula trcati. Nisam vjerovao da ce istrcati oba kruga, ali ni to da ce stici druga od cijele grupe. Bio sam i u soku da je tako zadihana graciozna, da je dama cak i kad je pretrcala ni malo mali krug tako brzo...
-" jesam li ti rekao, ta mala je zverka neocekivano ali ona je spremna za ovo"
-" Pusti mene da odlucim"
Rekao sam to svjestan da staza sa preprekama obara nekad i najspremnije.
-" Sledeci korak je staza sa preprekama istim redom pravite jedan krug. Grupa jedan na liniju!"
Mirno sam setao pored njih dok su radili prepreke. Neki su odustajali, neki su se sjekli na zice, a opet nastavljali naprijed i takvi ce ostati. Povremeno bih bacio pogled u stranu, trckarala je polako sama dalje od svih. Pametno jer nije dala tijelu da se ohladi i bude umorno kad krene u novi zadatak. Plasi me generalova pretpostavka o njoj.
Stala je na crtu i na zvizduk krenula u provlacenje kroz zicu, penjanje na ogroman uspon, predzadnje prepreke u kojima ruke najvise trebaju su bile teske, isla je mozda i najboje od cijele grupe do konopa na kom se trebala ispeti.
-" Odlicno Palver, idemo kandidatkinjo Galata jako lose!"
Rekao sam glasno, a ona kao da dobije neku cudnu snagu kojom krene ka gore.
Prestizala je par njih koji su prosli konop, ali prepreka gde ruke trebaju zasmeta opet.-" stigla je 4.ta na startnoj"
-" Kandidati poslednja stavka je streljastvo. Ista procedura kao i u druga dva zadatka. Vas cilj je 3 metka najblize crvenoj tackici. Centar je 20 bodova. Vreme se mjeri i zelim od svih brze reakcije."
Cekao sam njen red, ona i pistolj? Nema sanse...
Nasmijem se u sebi svjestan da ne zna ni da repetira.
-" Nadam se da vasa nesanica ne utice na preciznost kao i na poligon sto je uticala kandidatkinjo"
-" Ne gospodine porucnice"
Djelovala je kao da je i sama znala da sam je video... Imala je tremu, a vjerujem da se krvnicki borila da dodje ovde jer do sada nikada nijedna zena kraljevske krvi nije bila u vojsi.
-" Vrlo lose za sada"
Rekao sam to namjerno te pohvalim randum curu koju prvi put i uocavam cisti da ne bude kako kritikujem sve.
Kada je dosla na red prva je repetirala pistolj, prva je pukla sva tri metka i jedina je kojoj je svaki bio gotovo u centar.-" Kadeti i kadetkinje rezultati ce biti posle dorucka na tabli. Procedura je ista kao i juce. Ko je ispod linije ide kuci, ko je iznad u vrstu na glavnom poligonu... Vojno!"
Rekao sam glasno te izadjem iz prostorije. Mala me je iznenadila, pukovnik je bio u pravu i da budem iskren malo mrzim sto moram da priznam, mala je spremna poprilicno dobro za ovo.
YOU ARE READING
ZELIS ME
RomanceAlis ce odluciti da ispuni svoj najveci san, a kada se izbori za nesto sto nikada ne bi dozvolio njen otac shvatice da mora dokazati kako nije razmazena naslednica trona, vec ozbiljna i odlucna devojka najvise njemu koji joj je zapao za oko. Romamce