-" Zenski kandidati ce pratiti porucnicu, a muski porucnika. Bicete razvrstani po sobama koje nijesu vase konacne sobe. Nakon selekcije sjutra cemo znati konacan broj kadeta. Porucnici preuzmite!"
Stojim mirno dok se svi udaljavaju od nas, njegov usporen hod kakav bi me da nisam u situaciji u kojoj sam trenutno sigurno naterao da gledam ocarano je bas takav... Ocaravajuci!
-" Ime i prezime"
-" Alis Parlen"
Njegov smijeh kojim me vidno podcjenjuje je odzvonio priguseno. Trudio se sakriti ga ali nije uspjeo.
-" Dakle to je Alis..."
Pogledao je u stranu te napravio korak blize meni.
-" Rano si pocela da trazis tretman princeze, ovo je vojska ne balet. Ovde si jednaka kao svi i to sto si princeza ne znaci da mozes da proisitujes moja naredjenja."
Procistio je glas te taj upozoracajuci ton predje u jedan grub nedefinisan
-" Princezo odmah uzmi svoje stvari ako ocekujes da cu postovati tvoju titulu dok si na akademiji. Ovo je mjesto za vojnike ne za pedikir i manikir princeze"
-" Damiano je li tako?"
Procistila sam svoj glas i ja podizuci svoj pogled ka njemu onako opusteno. Taj pogled i oci ti ne daju da si opusten ali sav trud ulozim u to.
-" Kandidatkinju do mene cete pitati sta ima protiv vasih naredbi kad je sretnete opet posto ste je vratili u vrstu kad je izasla. Ovde sam kao i svi dosla i ostacu koliko god zelim. Ne jer sam princeza vec jer sam dosla spremna za ovo."
Kao i on svoj glas promjenim u onaj bezobrazni
-" Pukovnice to sto sam princeza ne znaci da nemam usta da odgovorim na vase prozivke i jezik da se odbranim i zato pazi kako razgovaras sa mnom jer necu imati manire sledeci put kad budete zeljeli da me ponizite. Postovacu vasu titulu u vojsci ali cu se odbraniti na svaku nepravednu odluku kojom me podcenjujete."
Pozdravila sam ga vojno i okrenua svoje dupe bijesna kao ris. Sjajan pocetak Alis!
Disem duboko ne bih li se smirila dok trazim porucnicu koja nas razvrstava po sobama
-" Princezo, vi ste u sobi sa nama"
Zacula sam mili glas jedne cure koja mi se ismijehne cim se okrenem ka njoj.
-" nas 4 smo zajedno"
Druga je dodala i pruzila mi ruku
-" Nadam se da smijem pruziti ruku"
Zbunjeno me upita dok je ja prihvatam i prestavljam se ne bi li ljudi prestali da me zovu " princezo"
-" Imas veoma graciozan stav"
Zapazila je Isabela, cura koja mi je pokazala sobu.
-"Hvala"
-" Gadan momenat sa porucnikom iako nisi bila kriva?"
-" Poprilicno gadan, ali mislim da je na kraju ispalo ok"
-" zapamtio te je, opasan je... Kandidati grabe da upisu akademiju kada znaju da je na misiji negde van zemlje"
-" On je glavni na svakoj misiji van zemlje... A kako zeli prenijeti znanje kad se vrati je porucnik iako ga pukovnik sa strahopostivanjem pozdravlja. Cula sam za njega da je bas zver na polju"
Cure su diskutovale o necemu sto prvi put cujem.
-" on je mlad, kako je stigao to da postigne"
Izustim nesvjesno dok slusam kako je najbolji strelac koji nikada ne promasuje kako je najspremniji vojnik vojne brigade.
-" Ne znam, znam samo da ima vise olicenja nego godina... 30 mu je, ali izgleda bogovski"
-" da Loren izgleda do sutra kad krene da vrace kuci pola kadeta"
-"Imamo slobodno vrijeme da obidjemo vojne stanove, menzu, streljanu pre nego posluze veceru. Iskreno neka je opasan ocu da mi se oci napare ako nista"
-" Ides li sa nama Alis?"
Klimnem glavom te obucem svoju duksericu jer postaje hladno. Vecera za kandidate je za sat vremena tako da imamo vremena.
-" cela drzava zna da si ovde, mogu misliti kakav je to pritisak"
Slegnem ramenima dok setam i razgledam mjesto iz svojih snova moram biti ovde!
-" Nije. Uzivam jer o ovome mastam ceo zivot"
♡
ISKRENO ZALJUBLJENA SAM U NJIH DVOJE SVE STO VISE PISEM NASTAVKE. TRENUTNO SAM NA 19. STOM POGLAVLJU I BAS SU MI DRAGI.
YOU ARE READING
ZELIS ME
RomanceAlis ce odluciti da ispuni svoj najveci san, a kada se izbori za nesto sto nikada ne bi dozvolio njen otac shvatice da mora dokazati kako nije razmazena naslednica trona, vec ozbiljna i odlucna devojka najvise njemu koji joj je zapao za oko. Romamce