-" Ova uniforma?"
Rekla sam ocarano sa vrata kad ugledam uniformu koja stoji na vjesalici
-" svecana vojna uniforma sa olicijima... Nosi se na svecanim prilikama"
-" kako ti stoji?"
Znatizeljno se okrenem ka njemu
-" ako se udas za Mejsona tokom akademije recimo, nosicu je..."
-" a sta ako se ti ozenis?"
Smekersi se nasmije, te uzme uniformu sa vjesalice.
-" napravicu nam da jedemo, a onda hocu da se naspavas jer jos uvijek si malo blijeda."
-" dobro sam, mogla bih sad lagano da ocistim podove."
Slegla sam ramenima, a on iskulira moju opasku.
-" sjutra je jedna sjajna vojna vjezba sa oruzjem i metama, bas mi je zao sto ne mozes biti deo nje. Dopala bi ti se, a jako dobro i precizno gadjes"
Rekao je kad mi donese cebence i svoju majicu i sorc koji sam nosila bas onog dana kad sam se smrtno napila.
-" Mislim da cu se oporaviti to sjutra..."
-" 4 dana i onda ces dobiti test koji si propustila pa cemo videti da nadoknadimo i taj propust"
-" Stvarno?"
Veselo skocim, a on se opet nasmije taj osmijeh postaje mi sve ljepsi i ljepsi.
-" Ovo je treci osmijeh koji sam dobila danas"
-" Rekla si da ti se dopada"
-" To je specijalni za mene?"
-" ne laskaj sebi..."
Presvukla sam se i vratila u dnevnu gde krenem sa razgledanjem stana. On je spremao klopu od koje je stan poceo da mirise.
-"Ova zena?"
Ne stignem da kazem, a on potvrdi moje misli.
-" da moja majka je na toj slici"
-" zelis da pricamo o tome?"
Pitala sam pazljivo vracajuci sliku. Prisla sam mu, i stala pored njega, a on par trenutaka kasnije pridje par koraka meni, posle cega ne osjetim tlo pod nogama, podigao me na radni sto u kuhinji.
-" Bosa si, plocice su hladne. A neces me pustiti na miru jer ti je dosadno da lezis, tako da budi tu da ne prehladis."
Precutim ovaj pazljiv gest, on poprilicno puno pazi na detalje i bicu iskrena jako mi se dopada ovaj covjek. Previse mi se dopada.
-" Moja majka i otac su imali samo mene. Ja sam na svog oca povukao i od malih nogu voljeo vojsku..."
-" Tata to je vojnik?"
-" da general u penziji i nije mit vojno lice je zaista najstroziji roditelj... Tata je isao na par sitnih misija, ali mislim da sam majki skratio zivot svojim odlascica"
-" koliko su opasne misije?"
Slegao je ramenima i sjeckao papriju profesionalno, kao da je kuvar.
-" Danima ne cuje nista za mene, cuje samo da ima poginulih i ne zna da li sam medju njima. Nekako isao sam na opasne misije, zaustavljao bombaske napade, razor celog jednog grada i drzave, razbijao sam razne organizacije iz korijena... Znala je gde idem i kao svaka majka plasila se za jedinog sina kog ima... nije mogla imati vise dece posle mene, mozda bi joj bilo lakse"
-" Ne bi, majke uvijem brinu.. Imas njene oci, i usne"
Nasmijao se opet, ali taj osmijeh bio je sladak, skriven, nekako stidljiv.
-" Bila je lijepa zena, nijezna i nekako uvijek nasmijana. Tata je jako voljeo..."
-" Kako su se upoznali?"
-" pratila je brata u vojsku, a moj tata je bio u njegovoj klasi. Kad bi imao slobodne dane dolazio bi kod nas. Mislim da se sa stricem druzio samo radi mame u pocetku. Princezo tvoj red, ne znam nista o tebi"
-" mogu li jos par pitanja da pitam, pa onda ti pitaj mene..."
-" Znatizeljna si princezo... hajde da cujem sta te zanima?"
YOU ARE READING
ZELIS ME
RomanceAlis ce odluciti da ispuni svoj najveci san, a kada se izbori za nesto sto nikada ne bi dozvolio njen otac shvatice da mora dokazati kako nije razmazena naslednica trona, vec ozbiljna i odlucna devojka najvise njemu koji joj je zapao za oko. Romamce