🍬9.Sakız Falı,Aile boyu

516 51 10
                                    

🍬Sakız Falı
9.Bölüm

🍬Aile Boyu🍬

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍬Aile Boyu🍬

İçeriye girdiğim de gözlerim ayrıldı. Bu ne? Oha bu oda da ne? Vay canına vay! Şaşkınca bakarken sırıttım. Oda modern Orta çağ zehirlenmesi yaşıyordu. Her yer pembe, her yer yeşil ve her yer çok güzel.


Renkli çiçekli koltuklar, renkli objeler,renkli duvar kağıtları, tablolar vardı. Yatak odasına doğru geçtiğim de bir huzur bir huşu beni almıştı. Kitaplarla dolu balkon duvar, bir de tatlı yatak vardı.

Allah'ım resmen fazla otantizmden öleceğim! Bu nasıl güzel bir oda yarabbim. Sanki beni yıllardır tanıyorlar ve hayallerimi biliyor gibiler. Resmen masallar diyarındayım. Evin her katında farklı ülke ve farklı olaylar var gibi hissediyorum. Ve yatak...ne güzel de uyku çekilir. Yatağa oturdum ve bacağımı üstüne doğru atıp arkama yaslandım. Ben ne yaşıyorum?

.....

Bir varmış bir yokmuş bir köyün içinde tatlı mı tatlı kız yaşarmış....

"Gız galk!!!"

Öff ne ya ne? Rüyalar alemi duyduğum reel seslere karışmıştı. Gözlerimi yavaşça açtığım sırada birilerini görmüştüm. Bunlar dün gördüğüm kızlardı. Daha gözlerimi açamazken birden camı açan bir tanesi bana döndü ve gülümsedi. Masmavi gözleri, pembe eşarbı ve çok tatlı siması ile pamuk şekerden hallice duruyordu. Ağır çekimde dönerek "Merhaba Sakız ben Defne, büyük amcan ve teyzenin küçük kızıyım"dediğinde ona baktım. Yani canım kuzenimin küçük kardeşi oluyorsun ama pekte küçük değilsin benden büyük duruyorsun.Gerçi gözlerinin mavisi benziyor.

O sırada diğer kız da "Ben de Gül küçük amcanın kızıyım bu da Nehir benim kardeşim"dedi. Niye şu an beni imle tanışma faslına geçtiniz? Hani en azından donumu değiştirme şansı verseydiniz. Gül de esmer, kahve rengi saçları olan ciddi anlamda esmer güzeli biriydi. Nehir de daha orta okul çağlarındaydı.

Onlara da başımı salladığım sırada içeriye dalan bir kız elleri belinde "Delirecem az galdı! Gızlar bıdırdanmayı bıragın hayde! Sagız galk hadi yıkan asbabını yusunlar ne hale gelmişsin"diyen kız resmen bize direktif verirken kaşlarım çatıldı. Bana kimse emir veremez!

Başım dik bir vaziyette ayağımı yataktan sarkıttım. Elime koltuk değneğini alarak kızlara baktım. O sırada arkada kalan biz yaşlarda iki kız daha vardı. Hepsine bakarak müthiş bir ciddiyetle "Birinci!!!"diyerek herkesin bana dikkat kesilmesi için seslendim. Tam da istediğim gibi bana bakmışlardı. Tamamdır.

Başımı sallayıp "Size odama bu şekilde girme iznini kim verdi?"dedim. Hale bak sabah horozu gelmesin diyorum her uyandığımda tepemde bitiyorlar!

🍬Sakız FalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin