🍬Sakız Falı🍬
10.Bölüm📖Gerçekler
Ohh vallahi mis gibi oldum.
Evin altında Osmanlı usulü bir hamam vardı. Ortada keselenmek için hamam taşı, gölet şeklinde tamamen duvarı çevreleyen göletler ve çeşme vardı. Güzelce keselenip ayağımı sakınarak duşumu aldım ve derin nefesler alıp soyunma odasına gittim. Odada asılı krem tonlarda elbise vardı. Aaa Defne mi getirdi? Allah Allah ne çok da güzelmiş.
Uzun, bol, yandan bağlamalı, kolları da balon kol. Hayranlıkla bakmayı kesip giyinmeye başladım. Üstüme çamaşırlarımı giyip elbiseyi geçirdim ve çoraplarımı da bacaklarıma geçirip başıma eşarbımı taktım. Vay be ne kadar güzelmiş pamuk gibi yumuşacık. Kendime bakarken gülümsedim. Koltuk değneğimi elime alıp odadan çıktım. Yukardaki koşturma sesleri ile merdivene baktım. Ben nasıl çıkacağım ki? Acaba buranın başka çıkışı var mı? Ne yapsam ki? Gözlerim etrafı incelemeye başlamıştı. Öf her yerde karanlık. Yani koca eve iki ampul mü takamadınız?
Elim belimde baktığımda bacağımı incelerken bir umut adım attım ve bacağımı kaldırmaya çalıştım. İki elimle bacağıma yapışmış dururken birden giren ağrıyla durdum. Ya iyileş artık! Kaç bölüm oldu hala aynı gram iyileşme olmadı. Kendimi sahada yere düşmüş ve golü kaçırmış Messi gibi hissediyorum.
Tıkır mıkır yürümeye başlamıştım. Korkulukla bir bütün haline gelmiş halde zar zor yukarıya çıktım ve derince nefes aldım.
"Allah için hangi derin akıllı şuraya merdiven koydu? Bilmem farkında mısınız ama yüz beş basamağı var! Yazık be! Çalışanlar niye fit diyordum, E haklılarmış"oyh ve bu ne arkadaş everest gibi bina, çık çık bitmiyor.
Elim belimde dururken birden bana bakan bir çift göz gördüm. Bu neydi ya...bu...benim sabah kızdığım kızın abisi değil mi? Peder...ne biçim isim koymuşlar.
"Haline bakılırsa asansörü bilmiyorsun"dediği an beynimden vurulmuş, yüz yerimden bıçaklanmıştım. Ne demek asansörü bilmiyorsun? Bir dakika asansör mü varmış? Ya Defne insan biraz ayıktırır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍬Sakız Falı
SpiritualHikayemin en güzel yanı cinayetten alındığım karakolda ailemi bulmak ve orada başlayan serüvenimle bir kaymakama kapat atmak oldu. Konya'nın eli baltalı kaymakamı ile iki işi bir araya getiremeyen Sakızı bir araya gelir, şok şok şok devamı hikayeye...