🍬15.Sakız Falı, Ailem

276 27 7
                                    

Sakız Falı

15.Bölüm
Ailem

Arkadaşlar birisi Sakız Falı adında kitap yayımlamış, yakınlarda gördüm. Şimdi beni engellemiş😂sizde görünüyor mu?

Bir karar alınmış ve bu kararı kimsecikler sorgulamamıştı. Herkes keyifle yemek yemeye devam ediyordu. Az önce benim hayatım kaymış gibi kaydıdan geberiyordum. Benim aksime Derna ve Barat yemeklerine gömülmüş milletle sohbet ediyordu. Şuradan bakınca aslına rahatsız değiller. Acaba bunu gerçekten istiyorlar mı?

Barat, canım evladım sen gayet hoş birisin ve emin ol daha iyisini bulabilirsin! Valla ellerimle bulurum!

Dede bey seslice güldü ve "Eee iki güne söz ve nişanı da çiftlik evinde yapalım. Yakın eş dost kim varsa haber edin!"dedi. Bir de bu rezilliği millete mi göstereceksiniz. Ay yok midem kaldırmıyor. Suyu alıp kafama diktim ve derince nefes verdim. Şu iki günü hemen geçme duası....amin!

2.gün

Bomboş düşler içerisinde dolu gerçekler gibiyim. Aşağıdakiler bomboş işler içerisinde ve gerçekleri gören sadece bendim. Neyse sonuçta bana bir şey olmuyor değil mi?

Aslında sana da oluyor.

Duyduğum sesle başımı kaldırdım. Yatağımda iki seksen uzanmış cibinliğin tepesinde iki bebek melek vardı. Evet iki tane mavi gözlü, altın sarısı saçlarıyla cibinlikten sarkmış bana bakıyorlardı.

Başımı erkek olan bebişe çevirip "Ne demek sana da oluyor?"dedim. Sonuçta o ikisi evlenmiyor mu? Benim ne alakam var?

O an kıkırdayan melek bebeklerin biri gülerek beni işaret etti ve "Ahaha hala haberi yok"diye incecik sesiyle güldü. Ahh akıl melakelerimi kaybettim...aslında kaybetmedim daha yeni buldum. Hale bak!

Onlara bakarken yerimde doğruldum ve ayağa kalktım. Cibinliğe yaklaşıp ellerimi direklere sabitledim ve "O da ne demek?" Dedim. Sonuçta bu olanlar sadece kuzenlerim arasında değil mi? Merakla onlara bakarken birden kapı açılmıştı.

Ellerimi indirip kapıya doğru baktığımda Eda gelmişti. Gözleri açılmış bana bakarken arkasında gelen Serpil de gülerek girdi ve şaşkınca gözleri açıldı. Ahh yatağın tepesinde bebeklerle konuşuruyorum. Resmen delirdim!

Serpil odanın içine doğru geldi ve "Ca-canım kiminle konuşuyorsun?"dedi. Kiminle olacak sonunda üşüttüm ya melakelerimle konuşuyorum. Yavaşça yatağa oturup ayaklarımı sarkıttım ve yataktan kalktım. Bugün o malum nişan günüydü. Eda eğilip ellerimi tuttu ve "İyi misin?"dedi. Hem de ne iyiyim! Kafamın üstünde periler uçuşuyor!

Boğazımı temizleyip gülümsedim ve "Hiç kendi kendime söyleniyordum...ııı şey hazır mıyız?"dedim. Herkes hazırsa artık şu evlilik merasimine geçelim.

Eda başını sallayıp çantasını gösterdi ve "Her şey hazır sadece sen kaldın. Hatta Derna, Pedar ve Barat gittiler. Babaannenler bizi bekliyor"dedi. Hah o kadar hevesliler ki koşarak mı gittiler? Çıldırırdım ama...ama benlik değil. Evet abla benlik değil! Sonuçta onlar buna boyun eğdiyse beni ne ilgilendirir?

"Tamam hadi çıkalım"

Dedim ve koltuğa doğru gidip çantamı aldım. Şimdi hazırım. Kızlara bakıp sırıttım ve yürümeye başladım. Eda'ya durumun saçmalığını anlatırken koluma girip "Evet çok saçma. Mesela masada çok sessizlerdi. Barat sadece yemek yedi ve sohbet edenlerle normal bir şekilde sohbet etti. Çok garip değil mi?"dedi. Ya gel alnından öpeceğim!

🍬Sakız FalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin