29. bölüm

6.5K 243 17
                                    

Satır arası yorum yapmayı ve oy vermeyi unutma aşk böceğim💓💓😻😻

"Demir bizim acilen evlenmemiz gerek." Dedim aceleyle konuşarak.

"Niyeymiş?" Diye sordu.

"Töreler öyle emrediyor." Dedim gayet doğal bir şeymiş gibi.

"Hemen evlenelim o zaman." Dedi sahte bir heyecanla. Yüzümü buruşturdum.

"Hemen evlenmemize gerek yok zaten. Her türlü benimle evleneceksin." Kapiş canım kapiş.

"Zaten." Dedi başını sallayarak. Ay kafasını yediğim, ne de güzel baş sallıyordu.

"İçindeki konuşmaları duymak isterdim." Dedi birden. Demir? İçimde geçenleri duymak dahi istemezsin.

Azgın düşüncelerini duysa hemen kaçar zaten. Merak etme.

Ya ben sana sus demedim mi?

Şizofren.

"Duymak istemezsin." Dedim ağzıma bir kurabiye atarak.

"Niye, Ne düşünüyorsun?" Diye sordu yaklaşarak. Gelme üzerime katil!

"Hiiiiiç. Ne düşüneceğim ki?" Dedim tedirgince bakarak. "Di mi?"

"Benim düşüncelerimi sen de duymak istemezsin." Dedi yanıma oturup elini bacağıma koyarak. Ulan zaten regldim. Tam da üstüne basıyordu. Hormonlarım tavandan bana el sallıyordu şu an. Demir bak amına koyayım bak!

YANLIŞLIKLA olan sinirli bakışlarımı, ama altını çizerim ki yanlışlıkla olan sinirli bakışlarımı Demir'e gönderiyordum. Tabi onun hiçbir şeyden haberi dahi yoktu.

"Ne oldu?" Diye sordu.

"Reglim." Dedim. Umarım anlardı da çok açıklama gereği duymazdım.

"Ee." Dedi cevap beklerken. Boğacaktım şimdi görecekti ee demeyi.

"Hiç Demir. Hiç. Koca bir hiç. Bayağı bayağı hi.." cayır cayır Demir'in dudaklarını isteyen dudaklarım nihayet dudakları ile buluşmuştu. Çölde su arayan bedeviyi geçmişti artık bizimkisi. Bu bambaşka bir evreydi. Bir elim ensesinde, bir elim yanağında ve dudaklarım dudaklarında dururken alt dudağını üst dudağımla hapsettim. Dişlerimle dudaklarını talan ederken merhemi olan dilim araya giriyordu. Nefessiz kalan dek öptü. Öptüm.

Nefessiz kalana dek ve bundan sonraki nefeslerim tükenene dek öpecektim Demir'i.

Bu da benim kendime has yeminimdi.

DEMİR

Yaşam kaynağım her zaman su iken ne zaman Defne olmuştu bihaberdim. Yaşama sebebim, yaşama kaynağım; yaşama biçimim. Düzenim. Hayatım. Aşkım.

Sevgim.

Her şeyim Defne'ydi.

Belki ileride bir mezar vardı. O mezarın içinde nice yaşlar, nice aşklar; mahşerde kalan sevgiler.

Ve bedenler.

O beden ben de olabilirdim. Belki de olacaktım. Belki de hiç olmayacaktım. Belki gazi olacaktım; Belki şehit ama her zaman bu vatanın bir askeri; Defne'min kalbi olacaktım.

Biliyordum benden başka kimsesi yoktu. Bana sığınıyor, aşkıyla aşkımı barıştırıyordu. Her bir tarafamı sarmıştı aşkıyla; sevgisiyle, kendisiyle. Her şeyimdi. Her şeyiydim. Ama en önemlisi; hayatıydım. Belki daha erken fark etmem gerekirdi onu. Belki daha erken kavuşurduk; daha erken kurtarırdım onu. Daha dün bir kabusundan uyanmıştı. Bana her ne kadar belli etmese de çok korkmuştu. Yüzü bembeyaz kesilmiş; gözleri korkuyla beni çepeçevre sarmıştı.

Çok korkmuştum. Çok korkmuştu.

Benim her şeyim onun her şeyi; benim her şeyim onun her şeyiydi. Sanki Defne'ye bir şey olacak olsa onu hissedecekmiş gibi hissediyordum. Ruh eşimdi. Belki ileride resmi nikahlı eşim de olacaktı ama bana şimdilik ruh eşi yeterdi.

"Seni seviyorum Demir." Dedi uyumadan önce. Kendi kendine bana olan sevgisini mırıldanıyor daha sonrasında eğer beğenmediyse yine kendi kendine değiştirip kendine kızıyordu. Garipti. Daha dün üzerime töreee, namuuuus diyerek atlamıştı. Aşiret kızı mıydı acaba?

Biz şimdi aynı evde, aynı yatakta yatıyorduk. Şehit düşeceğim diye o kadar babama söz vermiştim. Bunlar yüzünden şehit değil de köstebek olmazdım değil mi?

Teröre korku; Defne'ye aşk saçıyordum.

Bu da benim ömür boyu olan sözüm olsundu. Ölene ve öldükten sonraki zamanlara dek; daima bu sözümü tutacaktım. Defne'ye ne olursa olsun aşk saçacaktım.

Öldükten sonra nasıl aşk saçacaksın amına koyduğumun salağı.

Hihihihi.

Selam selam.

Durmadan bildirimler geliyorrrrrr ve ben gerçekten çok mutlu oluyorum. Sizlerin yorum olarak attığınız bir randomunuz bile benim için çok motive edici.

3 bin okuyucuyu geçmişiz bu arada. Hepinize tekrar teşekkür ederimmm.


Ay bir de; bana oradan bir Demir alabilir miyiz lütfen????

ASKER HATTI | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin