Markete girmiş kendime şeftalili meyve suyu almaktı amacım aslında ama durmaksızın bana bakan Demir'in annesine bakışlarım kaymıştı. Amacım şeftalili meyve suyu almakken bir anda Demir'in numarasını alıvermiştim.
Ne garipti aşık olduğum kişinin annesi ile her gün göz göze gelmek.
"Merhaba Defne kızım." Hayriye teyzenin seslenmesi ile gülen yüzümü ona çevirdim.
"Merhaba Hayriye teyze. Nasılsın?"
"İyiyim sağ ol, sen nasılsın bakalım?" Dedi.
"Ben de iyiyim teşekkür ederim. Bir şey mi oldu?" Diye sordum. Ne olabilirdi ki?
"Lafı uzatmadan söylemek istiyorum, kızım. Okudun, iş sahibisin. Bir yuva kurmak istemez misin? Yok dersen anlarım. Senin hayatın, senin tercihin." Şaşırmıştım. Mahalledeki kadınlar gibi kendi hayatım demeden alttan laf sokar sanmıştım. Hayriye teyze böyle değil derlerdi de inanmazdım. Az da olsa düşüncelerimden utandım.
"Bilmiyorum Hayriye teyze." Dedim ne diyeceğimi bilemeyerek. Evet, kurmak istiyorum ama; Demir'le.
"Hemen karar verme. Benim bir oğlum var, adı Demir. Bilirsin zaten, kaç yıllık komşuyuz ama o lise de burada olmayınca hatırlamazsın diye düşündüm. Onunla bir görüşsen, ha kızım?" Demir? Demir! Benim yıllar boyunca aşık olduğum Demir. Yollarımız kesişmiş miydi artık? Kader miydi bu?
Ne desem bilemediğimden utanarak ağzımda mırıldandım. "Olur."
Sevinçten gülen yüzü bir solmuş daha sonrasında kahkaha atmıştı. Herhalde oğlunu evlendirmeye pek meraklıydı.
"Sormadan da olmaz ama... ben sana numarasını vereyim." Telefonunu çıkarmış 'Demir oğlum' yazan yere basmıştı. Numarası özel miydi yoksa bana mı öyle gelmişti? Her neyse.
Telefonumu çıkararak kayıt etmiş ve kendi telefon numaramdan düşünmeden anonim olarak mesaj atmıştım. Aslında amacım anonim olmak değildi. Beni bir süre tanımasın, yeterliydi.
05*********: bugün hava çok güzel.
05*********: hava aydınlık, kuşlar cıvıldıyor, güneş tenime vuruyor. Bunlar çok güzel ahenkler.
05*********: Sence de öyle mi?
Demir: bilmem.
05*********: Uyumadın mı hâlâ?
05*********: yoksa uyanık mıydın?
Demir: askerim?
05*********: askersin diye insan değil misin?
05*********: eğer utanmasaydım ve sana kim olduğumu söyleseydim belki göz altı torbacıklarına maske yapardım.
05*********: Şimdi istemezsin falan. İstemiyorsan da söyleme kırılmayayım.
05*********: neyse... benim gitmem gerekiyor. Kendine çok iyi bak, bana aşık olmaya bak aksjqpzjqlamq
Demir yazıyor.
Görüldü.
05.37
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER HATTI | Texting
Conto05*********: Yıldızlar bin tane ama sen bir tanesin Demir. ** Asker Hattı herkes için farklı olabilir ancak İs Kokusu'na bir şans verecek olan...???? ---- yazar