14. bölüm

10.4K 374 5
                                    

10 ağustos

Demir: seni gerçekten seviyorum.

Demir: ama şu anlık aşk içinde yok Defne.

Demir: senden hoşlanıyorum, iyisin, hoşsun, tatlısın. Bir erkeğin aradığı her şey sen de var. Olmasa dahi senden hoşlanırdım.

Demir: bilmiyorum nasıl oldu ama allem ettin kallem ettin beni kendinden hoşlandırdın.

Demir: süslü kelimeler senin deyişin ile birlikte; süslü kelime dağarcığım yok benim. Hiç olmadı. Seninle oldurur muyuz?

Defne: OLDURURUZ.

Defne: VALLAHİ DE OLDURURUZ BİLLAHİ DE OLDURURUZ.

Defne: Demir... Bana söylemen için süslü kelimelere hiç gerek yok. Ben seni, sen olduğun için seviyorum. Senin bana şu an kurduğun cümleler belki de hayatımda duyduğum/okuduğum en güzel kelimelerdi.

Defne: bana senden daha güzel bir hediye yok bu dünyada. Biz seninle tek bir duyguyu değil, ruhlarımızı ve bedenlerimizi de oldururuz.

Defne: bugün uyutmayacaksın beni, belli.

Demir: ;)

Demir: bunlar belki de erken hisler ama emin olmadan söylemezdim. 1 ay oldu konuşmaya başlayalı, 1 hafta oldu seninle aynı duygular içerisinde olmayı başaralı.

Demir: en çok hak eden sendin.

Defne: bu gözler ne görüyor?

Defne: ilanı aşk bence.

Defne: öyle olsun Demir öyle olsun n'olur.

Demir: mutlu olacaksan öyle olsun hadi.

Defne: bu gözler İLANI AŞK GÖRÜYOR.

Defne: aşkımdan yataklara değil de kucağına mi düşsem ne yapsaaam?

Defne:

Demir: evet diyeceğimi düşünüyorsan doğru düşünüyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Demir: evet diyeceğimi düşünüyorsan doğru düşünüyorsun.

Defne: aman aman nelere geldik bir anda.*hınzırca gülen emoji*

Defne: ee peki ne zaman?

Defne: ona göre hazırlığımı yapayım. *hınzırca gülen bir emoji daha*

Demir: haftaya geliyorum.

Defne: oha, ciddi miydin?

Defne: gerçekten geliyor musun Demir?

Defne: cevap verswnw!!

Demir: sakin ol.

Demir: geliyorum.


Oh Demir'de geldiğine göre başlasın bu kız bölümleri uzun uzun yazmaya.

Uzun dediğime bakmayın fazla bir kelime değil aslında ama gün içinde çok bölüm gelecek.

İşe gitmeme 1 saat kaldı ve ben bir bölüm daha yazdım. Eğer yazabilirsem 19. Bölümü de yazar akşam atarım size.

ASKER HATTI | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin