Część 2 Na ratunek piłce

14 2 2
                                    

( Witam was w drugiej części książki . Miłego czytania )

????

- Odkąd została wprowadzona dyktatura piłki , został też ustanowiony nowy jej dyrektor . Niektórzy nazywają go cesarzem piłki  . Świat dalej idzie swoimi krokami , jednakże....

Z perspektywy Nick'a

Wyłączyłem tv . Rzuciłem pilot na stolik przed sobą . Jestem w 2 klasie gimnazjum . Tak długo już trwa ten koszmar jaki zgotował nam Jason Quiner . Akademia Królewska nie istnieje już . Zamiast niej stoi tam szkoła o nazwie Black Win . 
Jude przeszedł do Raimona , ale ja musiałem dojść za rozkazem ojca do nowej , powstałej szkoły . Mieliśmy być zabici przez główną drużynę organizacji , a zostaliśmy jedynie mocno poturbowani i pouczeni jak powinniśmy teraz traktować piłkę nożną .
Joe nadal jest po ich stronie ,ale rozmawia ze mną . Mój '' kochany '' sąsiad także chodzi do naszej szkoły . Jestem na niego zły . Czy on wiedział , że tak się stanie ? Eh . 
Na szczęście Axel chodzi do Raimona . Dowiedziałem się ,że był przetrzymywany i głodzony w celi . Co za okrutność .
- Nie spieszysz się na lekcje ? - spytał mnie nagle Axel 
- Niezbyt .Wciąż myślę o tym co się stało 
- Dobrze wiesz , że to już przeszłość ....
- Bolesna . Axel...ja nie chce się tak poddać 
- Już to zrobiliśmy Nick - rzekł i wyszedł z domu .
Westchnąłem ciężko .
Miał rację . Dla mnie zaczął się nowy początek , nowy rozdział . Wstałem z kanapy . 
Chce pokonać tego dyktatora , a mogę to jedynie zrobić stwarzając zespół kochający grać w piłkę nożną . Muszę brać się do roboty 

( To tak dla was na zachętę heh 😁 🤭zobaczymy jak to dalej pójdzie.
Na ratunek piłce to nazwa drugiej części tej książki, jak sami możecie się dowiedzieć z opisu. )

Wygasły PłomieńOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz