Yeni bölüm geldii. Kitabın okunması artıyor çok mutluyum.
Bölüme geçmeden önce oy vermeyi lütfen unutmayın. Düşüncelerinizi de yorumlarda benimle paylaşmayı da unutmayın. Aklınıza gelen her şeyi her yorumu yapabilirsiniz. Eleştiriye de oldukça açığım (saygı çerçevesinde tabiki). Neyse bölüme geçiyoruz o zaman hadi size iyi okumalar.
Medya Deran ArsalSabah kızlardan erken kalktığımda aşağı inip bir şeyler atıştırdım. Bilgisayar odasına gidip tableti aldım. İş teklifi gelmişti, öldüreceğim adama baktım. Çocuk tecavüzü, uyuşturucu satıcılığı ne ararsan vardı. Yine ölmeyi hakeden birini öldüreceğim.
Kızlar uyanmış mutfağa geçmişlerdi.
Nevra "iş teklifi geldi, dün akşam geç geldin söyleyemedim" derken yüzüme bakmak istemedi.
"Biliyorum, baktım bu akşam halledeceğim" deyip salona geçtim. Adamı iyice araştırıp planımı kurdum. Kızlar dışarı çıkmıştı, bana haber verme gereği de duymamışlardı. Aynı evde yaşayan ama onlardan ayrı bir yabancı gibi hissediyordum.
Öldüreceğim adam orta yaşlı bir iş adamıydı. Ofisinin bilgisayarındaki maillerine girdim işe yarar bir şey bulabilirim belki diye. İşte buldum, bir kaç saat önce birini evine aşçı olarak işe almış. Görüşmeyi internetten yapmış, kadını daha önce görmemesi çok işime yarardı. Kadının cv sindeki fotoğrafına baktım benzer yüz hatlarımız vardı, biraz makyaj ve peruk işimi görürdü.
Kadına şirketin bilgasayarıymış gibi mail atıp, işe almaktan vazgeçtiklerini söyledim. Akşama hazırlanmam gerekiyordu. Kızlarda o zamana gelirdi.
~
Hazırlanmaya başlamıştım, makyajımı yapıyordum. Kıyafetimi de giymiştim bir tek peruğum kalmıştı. Kadın saç tonuna uyan bir peruğum vardı neyse ki. Peruğu da güzelce takmıştım, artık tamamen hazırdım.
Anahtar sesi duymuştum kızlar gelmişti. Çantamı alıp kapıya doğru ilerledim. Kızları gördüğümde "biliyorum beni dinlemeyeceksiniz ama ben gelene kadar oturun oturduğunuz yerde" deyip evden çıktım.
Arabama binip sürmeye başladım. Eve yakınlaştığımda arabamı park edip arabadan indim geri kalan yolu yürümek zorundaydım. Evin önüne geldiğimde korumalar beni karşıladı, detaylıca üstümü arayıp beni içeri almışlardı.
Öldüreceğim adam beni görüp "hoşgeldiniz" deyip elini uzattı. Gram sıkmak istemiyordum o pis elini, sanki benim ellerim çok temizdi benim elimde de kan vardı. Ama asla bu piç kadar aşağılık değildim.
"Hoşbuldum" zorla elini sıkıp gülümsedim.
"Mutfakta çok becerikli olduğunuzu biliyorum, başka yerlerde de bu kadar becerikli misiniz?" deyip pis pis sırıttı.
Orospu çocuğu, piç, adi herif.
"Anlamadım" deyip safa yattım.
"Şaka yapıyorum" deyip yine sırıttı. Mutfağa doğru ilerlediğinde peşinden ilerledim.
"Mutfak burası akşama kadar 5 çeşit yemek istiyorum. Kolay beğenmem işin zor".
"Harika yemekler yapacağıma emin olabilirsiniz" deyip gülümsedim.
"Umarım" dedikten sonra beni baştan aşağı süzüp gitti.
Seni öldürmek için sabırsızlanıyorum diye söylendim içimden. Şimdi gelde o kadar yemeği yap. Önlüğümü takıp yemekleri yapmaya başladım.
~
Yemekleri tam zamanında hazırlamıştım. Adi herif aşağı indiğinde masayı kurmuştum.
"Neler hazırladın bakalım, çok güzel kokuyor".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK TAKİP
Teen FictionNabzını kontrol ettiğim cesetin yanından kalktım. Birkaç dakika akan kanı izledim, vicdanım sızlıyor muydu? Hayır, asla. Yine sızlamıyordu. Ne yazık ki alışmıştım, ben bunu yapmak için eğitilmiştim. Elimdeki silahtan parmak izlerimi sildim, silahı...