Merhabalarr yeni bölüm geldi. Okunmamız gittikçe artıyor, çok muyluyumm, çok teşekkür ederim. LÜTFEN OY VERMEYİ unutmayın, yorum atarsanız da çok sevinirim. Fazla sıkmadan bölüme geçelim, keyifli okumalarr.
Medya = Barlas ÖzbeyAltıma siyah dar bir pantolon, üstümede siyah sıfır kol bir crop giyip siyah ceketimi de alıp kombinimi bitirdim. Eve girmek ve Alkın' ı öldürmek için gerekli eşyalarımı da aldıktan sonra odamdan çıktım.
Kızlar salonda televizyon izliyorlardı."Ben çıkıyorum, bu işi bu gece bitireceğim".
Nevra' dan şaşırmadığım o sözler geldi "taş gibi hatun olduğunu çok söylüyorlar mı?" dedi işaret parmağıyla beni göstererek.
"En çok sen" deyip göz kırptım.
Kapıdan çıkıp arabama ilerledim. Yine arabamı yakın bir ormanlığa çekip yürümek zorunda kalacaktım. 20 dakika sonucunda Alkın' ın evinin yakınlarındaki bir ormana arabamı park edip arabadan indim.
Alkın' ın evinin önüne gizli bir şekilde yürümeye başladım. 10 dakika sonunda eve gelmiştim. Gelmeden sistem üzerinden devre dışı bıraktığım kameralara bakıp kapının önünde durdum kapıyı açmam gerekiyordu. Arka cebimden çıkardığım maymuncuk anahtarı alıp kapı deliğine yerleştirdim. Kapıda bir süre çevirdikten sonra kapı açıldı.
Sessizce içeri girip silahımı çıkardım. Evinin içine bakınıyordum ama ışıklar kapalıydı neyse ki dışarıdan biraz ışık giriyordu. Uyuduğunu düşünmüyordum, belkide geleceğimi biliyordu neyse en fazla dövüşürdük sonunda ya alırdım ya kaçardım ama asla yakalanmazdım.
Silahı ileri doğru tutup evin içini geziyordum ama görünürde bir şey yok gibiydi. Yukarı kata çıkmam gerekiyordu merdivenleri yavaşça çıkmaya başladım. Olabildiğim kadar sessiz bir şekilde üst kata çıktım. Çoğu odanın kapısı açıktı orada olduğunu düşünmüyordum ama yinede de odalara sessizce girip baktım.
Tahmin ettiğim gibi burada da yoktu bir tek o oda kalmıştı. Silahımı kendime çekip sessizce kapının kolunu tutup aşağı indirdim. Kapıyı ileri doğru ittirip içeri girdim. Silahı önüme doğru tutup etrafa baktığım anda arkamda birinin olduğunu hissedip arkama döndüm.
Alkın bir anda elimdeki silahı tutup ellerimi yukarı kaldırdı. Parmağım tetiğe bastığında silah patladı ve kurşun tavana geldi. Alkın silahı ani bir hareketle elimden aldı. "Bende seni bekliyordum" deyip sırıttı.Sinirlenmiştim Alkın' ın suratına yumruk attım. Geri sendelediğinde karnına da tekme atıp yere düşmesini sağladım. Yere düştüğünde pantolonumun kemer yerine taktığım ipi hızlıca çıkarıp Alkın' ın arkasına geçtim. İpi boynuna geçirip sıkmaya başladığımda dirseğini karın boşluğuma vurup nefesimin kesilmesine sebep oldu. Geri düşüp nefesimi düzene sokmaya çalışırken Alkın da tek bacağının üzerine eğilmiş bana bakıyordu.
"Beni öldürmek için bu kadar azimli ve hırslı olduğunu bilmiyordum" deyip güldü.
Sinirim tepeme çıkmıştı ilk defa bir cinayetimde başarısız oluyordum. Nefesim düzene girince ayağa kalkıp tekrar tekme atmaya kalktığımda bacağımı havada tutup beni arkamdaki yatağa itti.
"Ava giderken avlanmak bu olsa gerek" dedi sinirlenmem hoşuna gidermiş gibi.
Yatağa düştüğümde derin bir nefes alıp kalkacakken beni bacaklarımdan tutup aşağı yatağın ucuna çekip üstüme eğildi.
"Sanki yenildin gibi" deyip sırıttı.
"Daha değil" deyip bende sırıttım. Ardından bacağımı kaldırıp göğüs kısmına sert bir tekme attım. Bir iki adım geri sendelediğinde hemen ayağa kalkıp üstüne yürüdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK TAKİP
Novela JuvenilNabzını kontrol ettiğim cesetin yanından kalktım. Birkaç dakika akan kanı izledim, vicdanım sızlıyor muydu? Hayır, asla. Yine sızlamıyordu. Ne yazık ki alışmıştım, ben bunu yapmak için eğitilmiştim. Elimdeki silahtan parmak izlerimi sildim, silahı...