20. İntikam Planı

153 13 28
                                    

Herkese merhabalarr yeni bölümle geldim. Şu aralar bölüm atamıyorum yani bölümleri her hafta atmak istiyorum ama yetişmiyor. Bu durumdan dolayı özür diliyorum, bölümleri elimden geldiğince hızlı yazmaya çalışıyorum. Okunmalar çok çok düşmüş bu durumda biraz hevesimi kırıyor. Neyse bölüme geçelim. LÜTFEN OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYINN.

Duru elindeki zehir şişesiyle yatakta oturuyordu. Kendini dış dünyaya kapatmış gibiydi zehri elinde tutuyor ve yere gözlerini dikmiş bakıyordu.

Koşarak yanına gidip zehri elinden aldığımda irkilerek kendine gelmişti. Zehri hemen arka cebime koyup Duru' nun yatağının önünde eğilip onu kendime çekerek sarıldım.

"Ne yapıyorsun sen Duru, ne yapıyorsun?"

Herkes odada bizi izliyordu.

Duru cevap vermiyordu. Onu kendimden ayırıp yüzüne baktım. Gözleri dolu dolu sadece bakıyordu.

"Neden yapıyordun bunu Duru, kendini neden öldürmeye çalıştın?"

"Ben yapamam" dedi kısık sesle.

"Anlat Duru, anlat" dedim onun gibi kısık sesle.

Kafasını çevirip diğerlerine ardından bana baktı. Yalnız kalmak istiyordu.

Duru' ya bakarak "herkes dışarı" dedim.

Hepsi yavaş yavaş odadan çıkmaya başladı ama Alkın da bir hareketlilik yoktu.

"Alkın sende çık" deyip gözlerine baktım.

Alkın beni dinlemeyip benim gibi Duru' nun yatağının önünde eğildi. "Duru seninle kalabilir miyim?" diye sordu.

Duru ağlamaya başladı "son çıkış yolum olmasa kimseye anlatmazdım ama bitti. Ben onların kuklasıyım artık. Beni ve onu rahat bırakmazlar" deyip daha çok ağlamaya başladı.

"Kardeşini mi?" dediğimde gözlerini yerden kaldırıp gözlerime çevirdi.

"Biz bu gün olanları biliyoruz. Sen bize daha öncesini anlatır mısın?" diye sordu Alkın.

Duru ona cevap vermeden bana bir soru sordu. "Kardeşimi kurtarır mısın?" O kadar çaresiz sormuştu ki sesi titredi. Elini tutup gözlerine baktım. "Sana söz veriyorum kardeşini sana getireceğim, söz veriyorum".

Gözlerinin içi bir anlık güldü "teşekkür ederim. Bir başkası olsa beni yaşatmazdı. Benden seni öldürmemi istediler. Tehdit olarak da kardeşimin parmağını getirdiler".

"Sen ilk günden beri bana güvendin, seni bana beni öldürmen için göndermiş olmaları umurumda değil. Sen artık benim kardeşimsin. Bir kardeşimi toprağa verdim ikincisini koruyacağım" dediğimde bu sefer Duru bana sıkıca sarıldı. Saçlarını okşadım, yüzünü omzuma gömüp ağlamaya devam etti.

~

Duru' yu yatırıp Alkınla beraber odadan çıktık. Cebimdeki zehri çıkarıp odama giderken dikkatle inceledim. Alkın da her zaman ki gibi peşimden geliyordu.

Çok etkili bir zehir göndermişlerdi. Odama girdim, peşimden Alkın da girip kapıyı kapattı.

Masama oturup "çok etkili bir zehir, bir damlası felç eder iki damlası öldürür. Ölümü de acı bir şekilde gerçekleştirir. İlk önce bütün organlar işlevini kaybeder ve felç olursun ardından da saniyeler içinde kendi kanında boğulursun" dedikten sonra Alkın' a döndüp baktım.

Hayranlıkla bana bakıyordu. "Zehirlerle çok yakın bir ilişkim var lakabımdan tahmin edilebilir değil mi?" deyip tebessüm ettim.

Ardından kapı çalındı, "gel" dediğimde önde Deran olmak üzere herkes kapıdaydı.

BÜYÜK TAKİPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin