Merhaba arkadaşlar öncelikle 2 bin okunma olmuşuz hatta 3 bine gidiyor. Görünce aşırı mutlu oldum, hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim kitabıma şans verdiğiniz için. Hepinizi ayrı ayrı çok seviyorum, iyi ki varsınız💗💗🥳🥳 (ne kadar sevgi, mutluluk emojisi varsa buraya koymak istiyorum şu an). Bu bölüm baya uzun oldu yazdığım en uzun bölüm hatta. Bu bölümü biraz mutlu yapayım dedim, diğer bölümler zaten yeterince üzüyor ve üzecek. Neyse çok alışmayın yine de. Bölüme OY VERMEYİ unutmayınn, yorum yaparsanız da çok sevinirim. Hadi bölüme geçelim, iyi okumalarr.
İçeri girdiğimizde kızlar, erkekler ve Duru konuşuyorlardı. Alkın hâla elimi tuttuğunun farkında mıydı bilmiyorum ama ben farkındaydım. Elimi elinden ayırıp diğerlerinin yanına gittim.
"Eveet hangisinden başlıyoruz?" diye sorduğumda Duru hemen bana döndü.
"Elina abla iyi ki geldin ben hangisinden başlayalım karar veremedim. Onlara sordum Deran abla hız treni, Gökmen abi dönme dolap, Ilım abla çarpışan araba, Nevra abla korku treni, Elis abla gondol diyor. Barlas Kayra ve Meriç abi de bir şey demiyor" diyerek tek nefeste her şeyi sayıp ardından öksürdü.
"Bence sen karar ver, bugün hepimiz senin istediklerini yapıyoruz".
Duru etrafına bakınmaya başladı. "O zaman ilk hız trenine binelim" deyip hız trenini gösterdi.
"Ben bilet alıp geliyorum. Herkes binecek değil mi?".
Meriç ve Gökmen gökyüzüne bakmaya başladılar.
"Siz de binecek misiniz?" diye özellikle Meriç ve Gökmen' e sordum.
Meriç "bence gerek yok böyle şeylere" diye bahaneler üretmeye başladı.
"Bencede dönme dolap neyimize yetmiyor yani" diyerek destek çıktı Gökmen.
Elis "yükseklik korkunuz var yani" deyip gülmeye başladı.
Meriç "ne var olamaz mı?" diyerek kaşlarını çattı.
Deran "ne oldu sana ağır abi, atar tutar yaparken aslan şimdi kedi oldun bakıyorum" o da gülmeye başladı.
Şu an kendimi dokuz çocuğunu lunaparka getirmiş bir anne gibi hissediyorum.
Meriç "tamam ulan bizde biniyoruz" diyerek Gökmen' e baktı. Gökmen elleri cebinde Meriç hariç her yere bakıyordu.
Sonra bize dönüp "o gaza gelmiş olabilir ama ben gazla çalışmıyorum, hâla binmemekte kararlıyım".
Meriç "kahpe, binmezsen binme lan".
Duru olaya el attı "Gökmen abi lütfen sende gel" deyip masum bir bakış attı.
İşin rengi değişti şimdi binmezse ben onu zorla bindirirdim.
"Binmesem Duru"
"Lütfenn" deyip başını eğdi Duru.
"Tamam emir büyük yerden geldi, biniyorum o zaman yapacak bir şey yok".
Duru ellerini çırpıp Gökmen' e sarıldı Gökmen' de gülerek ona sarıldı ama korktuğu belliydi.
Meriç "ben hemen ikna oldum diye mi bana sarılmadın Duru" deyince Duru hemen yanındaki Meriç' e dönüp gülerek sarıldı.
"Tamam biletleri alıyorum hepimize" deyince Alkın "bende geliyorum" deyip peşimden geldi.
"Ben biletleri tek de alabilirim biliyor musun Alkın?" derken yürüyordum.
"Biliyorum" derken peşimden geliyordu.
"Ama peşimden geliyorsun?"
"Farkındayım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK TAKİP
Novela JuvenilNabzını kontrol ettiğim cesetin yanından kalktım. Birkaç dakika akan kanı izledim, vicdanım sızlıyor muydu? Hayır, asla. Yine sızlamıyordu. Ne yazık ki alışmıştım, ben bunu yapmak için eğitilmiştim. Elimdeki silahtan parmak izlerimi sildim, silahı...