Yeni bölümm geldii. 1000 olduk ya ağlarım şimdi, çok mutluyumm. Kitabıma değer veren herkese çookk teşekkür ederim, hepinizi çok seviyorum💗. Bu yazdığım en uzun bölüm ve yeri bende ayrı olan bir bölüm. Herkes kitabına başlarken girişi ya da finali falan yazar ben bu bölümden bir sahne yazmıştım. (Şimdi söylemeyeyim bölüm sonunda söylerim spoiler olmasın). Bölüme başlamadan önce LÜTFEN OY VERMEYİ UNUTMAYIN. Yorumlarınızı da eksik etmeyin, keyifli okumalarr.
Medya Meriç KudayBir kucağımdaki kıza bir bana bakıp durdu.
"Hayır Alkın şu an değil" deyip önümden çekilmesini bekledim.Derin bir nefes aldı, "arabaya bin" deyip arkasını döndü.
Arabasına ilerlediğinde " hayır, sana güvenmiyorum" dememle durdu.
"Bende sana güvenmiyorum ama birazdan polisler gelecek ve sen kucağında bir kız çocuğuyla cesetlerin önünde yakalanacaksın".
"Seni ne ilgilendirir? Git buradan".
"Sen bilirsin" deyip arabasına binmek için kapısını açtı. Uzaktan bir polis sireni duyduğumda "tamam aç şu kapıyı" deyip kapının önüne geldim. İyi ki burası kör noktaydı, depo arkası ve ormanlığa bakıyordu.
Çok bilmiş bir gülüş sergileyip arka kapıyı binmem için açıp bekledi. Kızla beraber yavaşça arabaya bindiğimde kapıyı kapatıp şoför koltuğuna geçti. Arabayı sürmeye başladığında sürekli bakışlarım ondaydı. Ne yapmaya çalıştığını bilmiyordum umarım beni yakalatmaya çalışmıyordur.
Benim yakalanacak kadar beceriksiz bir katil olduğumu, düşünecek kadar aptal bir ajan değil.Kendimi tutamayıp "nereye götürüyorsun bizi?" diye sordum cevap vermemişti beni sinirlendirmeye uğraşıyordu. "Bana bak eğer beni yakalatmaya çalışıyorsan, seni öldürmeden yakalanmam bunu bilmiş ol" deyip dikiz aynasından bana bakan gözlerine baktım.
"Sakin ol deniz gözlü kadın" dediğinde yüzümü buruşturdum.
"Bana bir daha böyle hitap edersen seni öldürürüm".
"Neden?"
"Sanane be adam, evimin önüne geldiğinde indir bizi".
"Bizi derken?" deyip bekledi.
"Kızı ve beni"
"Kız seninle gelmiyor".
"Hayır benimle geliyor".
"Küçük bir kızı cani bir katilin eline bırakır mıyım sence?"
Sinirli bir şekilde dişlerimin arasından konuştum. "Ben çocuklara asla zarar vermem, zarar gelmesine de asla izin vermem" dediğimde gözleri yine gözlerimdeydi. Sinirle arkama yaslanıp "bak kız bende kalmalı" dediğimde "Neden?" diye sordu.
"Sanane ya sanane"
"Yoksa kızın bildiği bir şeyler mi lazım sana?"
"Alkın benimle oynama ne yapacağımı iyi biliyorsun, aynı zamanda engel olamayacağını da biliyorsun".
"Kız benim kontrolümde olacak uyandığında tarif ettiği, yerini söylediği kişileri de yakalatıp hapislerde çürüteceğim". Tabi kız uyanırsa.
"Senden önce davranıp onları öldürürsem".
"Engel olurum".
"Olamazsın" derken kafamı dikleştirip gülümsedim.
Derin bir nefes alıp yola döndü. "Kız benimle kalacak eğer istersen sende onunla kalabilirsin".
"Böylelikle beni de gözetimin altında tutabileceksin öyle mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK TAKİP
Ficção AdolescenteNabzını kontrol ettiğim cesetin yanından kalktım. Birkaç dakika akan kanı izledim, vicdanım sızlıyor muydu? Hayır, asla. Yine sızlamıyordu. Ne yazık ki alışmıştım, ben bunu yapmak için eğitilmiştim. Elimdeki silahtan parmak izlerimi sildim, silahı...