18. Belirsizlik

195 16 13
                                    

Merhaba arkadaşlarr yeni bölümle geldimm. Bölümleri artık sık atamıyorum bunun için özür diliyorum. Elimden geldiğince çabuk atmaya çalışacağım. Bölümler artık daha heyecanlı bir hal almaya başlayacakk hazır olun. Lütfen OY VERMEYİ unutmayın, yorum yaparsanız da çok mutlu olurum. Keyifli okumalarr.

Alkın' a bakıp kafamı hafifçe, sadece onun farkedebileceği kadar salladım ve ayağa kalktım. Salondan çıkıp Alkın' ın odasına girdim ve onu bekledim. Beklerken odadaki eşyalarına bir göz gezdirdim.

Çantasının fermuarı açık olan kısmında bir fotoğraf gözüme ilişti. Fotoğrafı çantadan çıkarıp masaya kalçamı yasladım. Fotoğrafta Alkın ve bir kız vardı, Alkın kızın belinden tutuyor kız da Alkın' a sarılıyordu ve gülümsüyorlardı. Çok şık giyinmişlerdi, özel bir gün gibiydi. Kız muhtemelen Alkın' dan dört, beş yaş falan küçüktü.

Fotoğrafı incelemeye devam ederken kapı açıldı ve Alkın içeri girdi. Elimdeki fotoğrafı görüp gülümsedi.

"Artık eşyalarımı da karıştırıyorsun öyle mi?"

"Güzel kızmış, sevgilin mi?"

"Hayır kız kardeşim Aleda. Hayret her şeyimi öğrenmişsin ama kız kardeşimi tanımıyorsun. Dersine iyi çalışmamışsın."

"İlgimi çeken, işime yarayacak şeyleri araştırıp öğrenirim. Sonuçta kız kardeşinle bir derdim yok. Ayrıca sana benzemiyormuş, o çok güzel" dedim sinir edercesine.

"Bende çok yakışıklıyım, aynı abisi" derken tek kaşını kaldırıp onay bekledi.

"İlgimi çekmediğini söylediğimi hatırlıyorum" bende kaşlarımı kaldırdım.

"Bende iyi yalan söyleyebildiğini hatırlıyorum".

"Her neyse Duru konusunda ne düşünüyorsun?" diyerek konuyu değiştirdim, elimdeki fotoğrafı da geri yerine koydum.

"Bilmiyorum, ama bence sadece hava almaya çıkmadı".

"Yani?" dedim merakla.

"Birinden uyuşturucu alıyor olabilir mi?"

"Bilmiyorum ama durumu hiç hoşuma gitmiyor. Yanımızda mutlu ve iyi gözükmeye çalışıyor ama her zaman dokunsan ağlayacak gibi. Üzerine gitmek istemiyorum ama en çok bana güvendiği halde bana bile bir şey anlatmıyor. Ölecek mi? İyileşecek mi? Bilmiyorum. Nasıl hissediyor bilmiyorum. Mutlu mu? Mutsuz mu? Anlayamıyorum. Acaba yanımda kalmak iste-" tek nefeste konuşurken Alkın' ın kolumu tutmasıyla durdum.

"Sakin ol. İyileşecek, sorunu ne bulacağız, çözeceğiz. Ayrıca seni de çok seviyor yanında kalmak istediğine de eminim".

Derin bir nefes aldım. Alkın elini çekmek ve çekmemek arasında kalmış gibiydi. Bir şey söylemeden suratına baktım. Gözlerime baktı "merak etme, çözeriz. Bir katil bir ajanız sonuçta bizim için çocuk oyuncağı değil mi?" deyip gülümsedi.

Bende gülümsedim, gerçekten gülümsedim.

"Bir fikrim var. Ama Duru' nun bir kere daha gitmesi gerekiyor".

"Dinleme cihazı mı?" diye sordum.

"Aynen öyle. Artık birisiyle konuşuyorsa veya ne konuşuyorsa öğrenip öyle bir plan yaparız".

"Ya geç olursa?"

"Takip ederiz arkasında gölgesi gibi oluruz. Biliyorum bu konuda iyisin kara mamba" ima yapıyordu.

"Ben her şeyde çok iyiyim" saçlarımı geriye attım.

"Bir gün görmek isterim" deyip sinsice yaklaştığında göğsünden geriye doğru ittirdim.

BÜYÜK TAKİPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin