3. Virüs Kalkanı

449 24 21
                                    

Merhabalarr. Yeni ve uzun bir bölümle geldim. Modelleri belirledim, kullanılmayan modeller seçmeye çalıştım yani umarım kullanılmamışlardır. Şu an medyadaki kişi Ilım Anlı
Belirlediğim kişilerin instagram hesaplarını vereceğim
Elina - samantha_long_
Ilım - naileadevora
Deran - raynavallandingham
Nevra - rei.ami
Elis - daria_milky
Kızlar bunlar erkekleri bir sonraki bölüm belirleyip vereceğim.
Bunlar benim belirlediğim modeller tabiki siz nasıl hayal etmek isterseniz.
Burayı çok doldurdum bölüme başlayalım. İyi okumalaarrr.

Biraz daha Alkın' a bakarsam kızların dikkatini çekecektim. Bu yüzden gözlerimi ondan ayırıp, arabayı sürmeye başladım.

Arabadaki sessizliği Deran bozdu, "adama ne yaptın?". "İcabına baktım."
"Öldürdün yani" "evet" dedim omuzlarımı kaldırıp indirdim umursamaz bir şekilde.

Ilım çok sessizdi adamın ona dokunmasından sonra durgunlaşmıştı. O günü hatırlıyordu.

Eve vardığımızda arabayı park edip evin kapısına doğru ilerledik. Anahtarla içeri girdiğimde Nevra ve Elis bilgisayarın başından kalkıp yanımıza geldiler.

Hepimiz koltuklara oturduk. Nevra sessizliği bozarak "iş çıktı, normalde iş arasında başka bir iş almayacağını biliyorum ama yine de haberin olsun".

"Alkın uzun sürer, bu işin arasına iş alabilirim, Elis tableti getir". Elis tableti getirip bana uzattı.

"Kurbanım uyuşturucu satıcısı ve kaçakçı demek".

Elis "aynen öyle" diyerek tableti elimden aldı bir şeyler yapıp geri verdi. "Bu şirkete gideceksin ama çok iyi korunuyor, silahlı ve zorla girmen mümkün değil"

Deran meraklı bir şekilde "bir planın var mı?" diye sordu. "Var" dedim arkama yaslanarak. "Nedir?"

"Nevra şirketin bilgisayarlarına başka bir bilgisayarmış gibi virüs bulaştır yaklaşık 10 dakika sonra bizim bilgisayarla virüsü temizle, saldırıyı engellemiş gibi gözükeceğiz bu nedenle de beni şirkete çağırıp kim olduğumu bunu neden ve nasıl yaptığımı bilmek isteyeceklerdir" dedim özgüvenli bir şekilde gülümseyerek.

Nevra "çüş amına koyayım" dedi hayretle.
Ilım "çok zekice" diye mırıldandı bana gülümseyerek.

"Tamam bu günlük yeterli, ben hallederim".

Elis "Elina Alkın kameralardan gördüğüm kadarıyla sana çok uzun ve inceler gibi bakıyordu". "Biliyorum onu takip ettiğimin farkında".

"Peki neden seni yakalamaya çalışmıyor dersin?".

"Bilmiyorum galiba benden bir atak bekliyor".

"Garip" diye fısıldadı Deran.

"Nevra bana Alkın' ın odasının kamera ve ses kayıtlarını açar mısın?" dedim ayağa kalkarak.

Nevra "çüş sapıklığa mı başladın sen Elina" dedi dalgaya vurarak.

"Nevracığım hadi" derken başımla önümü gösterdim. "Tamam tamam" dedi Nevra göz devirip ayağa kalkarken. Elis, Deran ve Ilım da peşimizden geliyordu.

Bilgisayar odasına girdik. Odanın içinde bir köşede akıllı saatler, kameralar, ses kayıt cihazları, mikrofonlar. Bir köşesinde bilgisayar masası, sandalyeler ve üst üste duvara monte edilmiş bilgisayarlar vardı. Odadaki eşyaların çoğu siyah bir kısmında beyaz ve krem renkleri vardı.

Bilgisayar masasına gelip sandalyelere oturduk Nevra kamera kayıtlarını açtı ve izlemeye başladık. Alkın masasında oturmuş içecek içiyordu, sarışın olan adının Gökmen olduğunu hatırladığım çocuk koltukların birine geçmiş koltuğun kenarına ayaklarını uzatmıştı, Kayra aralarında en uzun ve kumral olan da kapalı olan kapıya yaslanıp kollarını bağlamıştı, diğer bir kumral olan Barlas da koltuğa oturmuş bir takım belgeler karıştırıyordu, başka bir kumral olan Meriç ise koltuğa oturmuş ayaklarını ortadakı sehpaya uzatmış elinde tuttuğu tabaktaki yemeğini yiyordu.

BÜYÜK TAKİPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin