ÖNEMLİ DUYURU!

82 11 4
                                    

Merhabalarrr, bu gün maalesef bölüm değil bir duyuru yayınlamak zorunda kaldım...

Arkadaşlar son zamanlarda kitabımın Ceren Melek' e ait olan Ateşpare kitabına benzediği yorumlarını (linçlerini) alıyorum. Ateşpare kitabını kopyalıyormuşum(!).

Ateşpare kitabıyla benim kitabımın tek benzer yanı iki kitabında başrol karakterlerinin kadın katil olması. Ama bu tür kitaplar wattpad de dolu yani bir sürü var. Tek benim mi başrol karakterim kadın katil? Diğer karakterlerimin zaten Ateşpare kitabındaki karakterlerle kesinlikle alakası yok.

Başka bir konu da Ateşpare kitabındaki başrol karakter Aşkın Erizgi ve benim kitabımın başrol karakteri Elina İzgi' nin soyadı benzerliği. Arkadaşlar wattpad de bir sürü karakterin bırakın soyadını adı bile aynı, popüler yazarların bile kitaplarında aynı isimler kaç defa kullanıldı. Olabilir böyle şeyler.

Bir diğer konu, o kadar saçma ki. Elina' nın Aşkın gibi cinayete giderken siyah giyinmesi. Arkadaşlar cinayete giderken hangi renk giyinmesini bekliyorsunuz fuşya mı? Tabi ki siyah giyinecek.

Son konu da Ateşpare de Aşkın' ın, arkadaşı Vera için katil olması. Benim kitabımdaki Elina' nın da kardeşi Pera için katil olması. Konu ve isim benzerliği olduğu düşünülmüş. Arkadaşlar ben Pera ismini sevdiğim için ana karakterlerimden birine kullanacaktım. Ben bu kitabın taslağını vs. belirlediğimde Pera ismini anlamından dolayı falan Elina' nın kardeşi için kullanmak istedim. Ayrıca başrolüm Elina' yı katil yapmak için bir sebebe ihtiyacım vardı, öyle zevkine katil yapmak istemedim. Benim taslağımda böyleydi, ki ben o zamanlar Ateşpare kitabını duymuştum ama içeriğinden vs. hiç haberim yoktu. Kitaba hâla daha pek hakim değilim.

Bu wattpad camiasında bir çok kitap konu bakımından olsun, içerik bakımından olsun, isim bakımından olsun birbirine benziyor. Benim kitabımı gerçekten okumuş olanlar benim kitabımla Ateşpare' nin alakası olmadığını bilir. Yanlış anlaşılmasın Ceren Melek' i çok severim, hiç bir sorunum yok. Benim bunları yazma sebebim neyin ne olduğunu bilmeden beni ve kitabımı aşağılayıp linçleyenler.

Böyle yani, ben boşuna linçlendiğimi düşünüyorum. Bu konu beni üzdüğü için kendimi açıklama ihtiyacı hissettim. Eğer aynı fikirdeyseniz kitabımı okumayı bırakabilirsiniz veya daha başlamamış olan varsa hiç başlamayabilir. Yapacak hiçbir şeyim yok. Gönül isterdi ki bu duyuruyu yapmak zorunda kalmayayım ama olsun artık.

Ben benim kitabıma saygı duyup bana destek verenlerle devam ederim.

Hazır duyuru yayınlarken şu bölüm atma süreme de değineyim. Bana sorduğunuzda belirtmiştim zaten, bölüm yazmam bazen tahmin ettiğimden uzun sürüyor ve yetişmiyor. Bu konu için ayrıca özür diliyorum. Sizi geçiştirmek için sırf zamanında atayım diye uyduruk, saçma bir bölüm yazmak istemiyorum. Beklediğinize değsin istiyorum.

Beni sevdiğinizi biliyorum ve kötü yorumlara da alınmıyorum sadece doğruyu bilin istedim. Emin olun bir gün kitap, bölüm, sahne veya fikir çalmam gerekirse o kitabı, bölümü yazıp size saygısızlık yapmam. Hepinizi seviyorum, bölümde görüşmek üzere.🫶🏻

BÜYÜK TAKİPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin