Part24(Uni/ZG)

4.6K 196 4
                                    

မနက်ခင်းဆေးရုံရောက်ထဲကနွယ်နီကသူ့နောက်ကိုပြုံးစိစိနဲ့လျှောက်လိုက်နေတယ်""ကိုယံကလောကိုလိုက်သွားတာ တော်တော်မှပျော်ခဲ့ရဲ့လားဟင်""

ယံကရှက်ရှက်နဲ့နွယ်နီကိုရှောင်သွားမယ်လုပ်တော့ခွန်းကပါသူ့အရှေ့ကနေပိတ်ရပ်လာတယ်""ကိုယံ ကိုယံအသွားတုန်းကနဲ့မတူတော့ဘူးနော် ပြန်လာထဲကမျက်နှာကကြည်လင်ချိုမြနေတာပဲ ကိုယံတို့တွဲနေကြပြီမဟုတ်လား""

""ဟဲ့! တွဲနေကြပြီလားမဟုတ်ဘူး တွဲကိုတွဲနေကြတာ ကြည့်ပါလား ကိုယံလက်သန်းကြွယ်မှာလက်စွပ်ဝတ်ထားတယ်လေဟယ် ကြည့်ရ‌တာ ကိုဒေးက ကိုယံကို လက်ထပ်ခွင့်တောင် တောင်းပြီးပြီနေမှာ""

""အိုး...ကိုယံ တစ်ပတ်ထဲနဲ့အဲ့‌လောက်တောင်မြန်ဆန်သွားပြီလား ကိုယံကတကယ်စွမ်းတာပဲနော်""

""အာ!...ခွန်းနဲ့နွယ်နီနင်တို့ဘာတွေလျှောက်ပြောနေကြတာလဲ""

""ဘာလဲကိုယံ နွယ်တို့ပြောတာမဟုတ်လို့လား""

ယံကရှက်ရှက်နဲ့နားနောက်ကိုကုတ်လိုက်ပြီးကိုယ်ရှိန်သတ်နေတယ်""တွဲနေကြတာတော့ဟုတ်ပါတယ် ဒါပေမဲ့လက်ထပ်ခွင့်တောင်းတယ်ဆိုတာတော့မဟုတ်ဘူး""

""ဒါဆိုကိုယံ လက်သန်းကြွယ်ကလက်စွပ်ကရော""

""ဒါက ‌အစ်ကိုနဲ့အစ်ကိုဇက်ကငါတို့နှစ်ယောက်တွက် လက်ဆောင်ပေးတာပါ""

""အစ်ကိုဇက်ဆိုတာဘယ်သူလဲ""နွယ်နီကတစ်ခုခုကိုသတိရသွားသလိုအံ့ဩသွားပြီး""မဟုတ်မှကလောကbikerZလားကိုယံ""

""အွန်း""ယံကခေါင်းလေးငြိမ့်ပြတယ်

""နွယ်သူတို့ကိုသိတယ် သူတို့အတွဲကဆယ်စုနှစ်တစ်စုကြာနေပြီ အခုထိအရမ်းroကြတာပဲနော် ကိုဒေးနဲ့bikerZနဲ့ကဘာတော်တာလဲဟင်""

""အစ်ကိုနဲ့အစ်ကိုဇက်ကဒေးကိုငယ်ငယ်လေးထဲကမွေးစားထားတာလေ ဒေးမှာကမိဘတွေမရှိတော့ဘူး""

""ဪ...ကိုယံတို့များကံကောင်းလိုက်တာနော် ရထားတဲ့ချစ်သူကလဲတော်တယ် သူ့မိသားစုကလဲကိုယံကိုကြည်ဖြူတယ်""

ခွန်းကတစ်ခုခုကိုရင်လေးနေသလိုသက်ပြင်းလေးချလိုက်ပြီး""ကိုယံ လရိပ်မေကို ဘယ်လိုလုပ်မှာလဲ""

ဝေဟင်ထက်ကချစ်ပန်းကလေး(Completed)Where stories live. Discover now