"Ne diyosun lan sen"
"Vallah abi ben kararı söyledim sana"
"Tamam kapat"Baranın içindeki öfkesi dinmiyodu. Masala baktığında gözlerini yere dikmiş öylece durduğunu gördü. Masalın yüzünü ellerinin arasına alıp kendisine bakmasını sağladı.
"Masal güzelim bak bana"
"B-Baran"
"Sen merak etme ben onların burnundan getiricem. O kız o konaktan içeri girmiyecek"
"Girecek. Sende karşı çıkmıycaksın"
"Masal ne diyosun sen? Ben senden başkasını almam hayatıma"
"Bir planım var Baran. Dinle beni"▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Masalla Baran arabaya binip konağa doğru yola çıktılar.
"Güzelim sen eminmisin?"
"Eminim sevgilim. Güven bana"
"Güveniyorum. Senin üzülmeni istemiyorum sadece"
"Emin ol böylesi daha iyi olacak. Aksi takdirde daha çok üzülücem"
"Sen iyi ol bana yeter"
"İyi olucam. İyi olucaz"Yolun devamı sakin geçti. Konağa vardıklarında indiler arabadan. Baran gelip Masalın elini tutdu.
"Hazırmısın hatun?"
"Hazırım"Konağa girdiklerinde Fettah ağayla Semiha hanım avluda oturyodu. Fettah ağa oğlunu görünce söze girdi.
"Aşiret kararı verdi Baran. Helin kuma olarak bu konağa gelecek"
Baran Masala baktı. Masal onaylarcasına gözlerini kırpınca tekrar babasına döndü.
"Tamam"
O sırada merdivenlerden inen Dilan söze girdi"Ne diyosun abi sen. O kızı kabul edicekmisin? Yengeme nasıl yaparsın bunu?"
"Sen karışma Dilan Baran kararını vermiş. Masala söz düşmez"
"Siz iyice kafayı yemişsiniz. Yenge sen niye böyle sessiz-sessiz duruyosun?"
"Ne yapıyım Dilan. Bağrıp çağırsam değişecek mi karar?"Ardından Masal Baranın elinden çekti elini.
"Ben odamdayım"
Kimse bir şey demeden merdivenlere yöneldi. Dilanın yanından geçerken kulağına fısıldadı.
"Peşimden gel"
Dilan anlamasada takip etdi yengesini. Masal odaya girince Dilanda ardından girdi.
"Yenge ne oluyor? Sen nasıl böyle kabulendin bu olayı?"
Masal gülümsedi.
"Kabul etdiğimi kim söyledi?"
"Yenge sen iyimisin? Aşağıda demedinmi ben kabul etmesem ne olucak diye?"
"Gel otur her şeyi anlatıcam sana"Diğer tarafda Celasunlarda Mirza Celasun fırtınası esiyodu.
"Ya siz manyakmısınız? Kafayı mı yediniz? Ne demek Helin kuma gidecek? Ne saçmalıyosunuz siz?"
"Baranla o kızın çocuğu olmuyor. Sende bilirsin töreyi ağa soyunun devam etmesi gerekir. Bu durumda kuma gerekli"
"O kadına ne olucak?"
"Alışır. Üstüne kuma gelen ilk kadın o değil ya"
"Ben cidden anlanıyorum sizi. Bir kadın kocasını başka bir kadınla paylaşmaya nasıl alışır? Sende bu durumu kabul etdin ha Helin?"
"Ben ne diyim abi. Aşiret kararı vermiş"
"Var ya ne haliniz varsa görün"Konaktan çıkıp arabasına bindi. Bu konakdan uzaklaşmak isitiyodu.
"Yenge sen çok fenasın var ya. Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi"
"Biz de yapıyoruz bir şeyler. Dilan bu aramızda tamam mı? Sen ben Baran Ömer. Başka kimse bilmeyecek?"
"Ömerdemi biliyor?"
"Baran konuşucaktı onunla"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR Tek Sen(Töre)
Teen FictionAilesinin bütün baskılarına rağmen onların değil kendi istediği kadınla evlenmişdi. 3 Yıllık evli çiftin mutluluğuna herkese bela olam töre kara bulut gibi çökecekdi. Peki onların aşkları her şeyi yene bilecekmiydi? Yoksa onlarda töreye yenilecekler...