3yıl sonra
Hayat inişli yokuşlu kimi zaman zor kimi zaman kolay uzun çok uzun bir yol. Bu yolda düşüp yeniden ayağa kalkanlarda var. Vazgeçip arkada kalanlarda. Ne yolla olursa olsun her kes bir şekilde yürüyor o yolu.
Masal rahat bir şekilde uyuduğu kocasının göğsünden baş ağrısıyla uyanmışdı. Yavaş haraketlerle kalktı yatakdan. Sabalığını giyip banyoyaya girdi. Yüzünü bol suyla yıkayıp çıktı banyodan. Üstünü giyip çekemceden aldığı ilacı suyla beraber yutdu. Baş ağrısı durmasada biraz azalınca yatağa yaklaşıp Baranı uyandırdı.
"Baran hadi uyan sevgilim"
Baran bir kaç kez homurdanıp uyandı.
"Masalım günaydın"
"Günaydın kalk hadi"
Masal yatakdan uzaklaşıcakken Baran tutup yatağa çekince neye uğradığını şaşırdı.
"Ne yapıyosun Baran?"
"Karımı özledim. Hasret gideriyorum"
Masalda usul-usul sokuldu Barana. İkisi hasrer gideririken çalan kapıyla ayırmak zorunda kaldılar.
"Annem. Babam gele bilimiyim?"
Baran Masalı son kez öpüp ayrıldı.
"Gel babacım"
Önce kapı açıldı. Sonra kumral saçları bir-birine girmiş Buğlem girdi içeri. Minik ayaklarını yere vura-vura koşarak yatağa çıkdı. Önce annesini öpdü. Ardından babasını öpüp sarıldı.
"Günaydın kızım"
"Günaydım anne. Aşıktım ben"
"Hadi o zaman giyinip aşağa inelim senin karnını bir güzel doyuralım"
Buğlem hemen zıpladı yatakdan.
"Ben gidip giyiniyim o şaman"
Buğlem koşarak odasına gidince Baranla Masalda kalkdılar. Masal Buğlemin odasına Baranda banyoya girdi.
Masal Buğlemin odasına girdiğinde kızının bütün kıyafetlerini yatağın üstündü buldu.
"Ne yapıyosun annecim?"
"Anne bu gün Zelal abya gelecek ya onun içün ben ye giycem?"
"Kızım bu gün değil amcanın düğünü yarın. Bu gün kına biz gidicez Zelal ablanın yanına. Ayrıca daha akşama gidicez çok var"
Buğlem saçlarını karıştırdı.
"Yaa. Tamam o şaman. Ben aşıktım aşağa inelim"
"Sen in ben buraları toparlayayım"
"Tamam"
Ömer heyecandan yerinde duramıyordu. Baran bu haline bıyık altından gülerken gözüne merdivenlerden koşarak inen kızı takıldı. Son basamakda az kalsın düşücekken Baran tutdu kızını. Buğlem kollarını babasının boynuna sardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR Tek Sen(Töre)
Teen FictionAilesinin bütün baskılarına rağmen onların değil kendi istediği kadınla evlenmişdi. 3 Yıllık evli çiftin mutluluğuna herkese bela olam töre kara bulut gibi çökecekdi. Peki onların aşkları her şeyi yene bilecekmiydi? Yoksa onlarda töreye yenilecekler...