2 ay sonra
Baran uyandığında yanında görmekden asla bıkmayacağı iki kişi vardı. Masalı ve kızı. Komadan uyandıkdan sonra öğrenmişdi bir kızı olucağını. Bir çocuğu olsun çok istiyordu. Şimdiyse duaları gerçek olmuşdu. Sevdiği kadınla bir çocuğu olucaktı. Kız babası olacağı içinse başka bir heyecan vardı içinde. Kızıda olsa oğluda olsa fark etmezdi ona. Her iki evlat. Amma bir baba için kız çocuğunun yeri hep farklıdır.
Masal hamileleğin 7ci ayındaydı. O ne kadar sevinçliyse aşiret bir kadar hoşnutsuzdu bu durumdan. Onlara göre ağa adamın erkek çocuğu olmalıydı. Bu yüzdende Baran ağanın kızı olacağını öğrenince yeniden kuma mevzusunu gündeme getirmişdiler. Baran bu sefer aynı şeyleri ne kendisi ne de Masala yaşatmak istemiyordu. O yüzden kuma kelimseninin konakda geçmesine dahi izin vermiyodu. Masalın tekar bu konuyu kafaya takıb üzülmesini istemiyordu.
Masal uyuyanıp yanında Baranı görnce gülmsedi.
"Günaydın"
"Günaydın meleğim. İyi uyuya bildinmi?"
""Evet"Baran Masalın karınına elini koyup konuşmaya başladı.
"Babacım. Kızım sende uyandın mı?"
Barana kızı tekme atarak cevap verdi.
"Bu evet demek sanırım?"
Masal gülümseyerek izledi Baba kızın konuşmasını. Baran her sabah en az 20 dakika konuşuyordu kızıyla. Masalı çok mutlu ediyodu bu durum. Buranın adetlerini biliyodu. Baran ağaydı. Aşriete göre erkek çocuğu olmalı soyu devam etmeliydi. Bir kızları olacağını her kes biliyordu. Başda Fettah ağa olmakla aşiret pekde memnun değildi bu durumdan. Yeniden kuma kelimesi dönmeye başlamışdı. Baran ne kadar engel olmak istesede Masalın kulağına gelmişdi bu durum. Baranla da konuşmuşdu. Baranda"Bu sefer aynı şeyleri sana yaşatmam Masal. Eğer tekar kuma diye tuturacak olurlarsa hiç bir şey umrumda olmaz senide kızımda alır giderim. Ne aşiret umrumda olur ne ağalık. Sizden daha değerli hiç bir şey yok benim için"demişdi. Masal güveniyordu Barana. Dediğini yapacağını biliyodu.
"Güzelim kalkalım hadi bizi bekliyolardır"
"Tamam"Masal kalkıp dolabın karşısına geçdi. Bir kaç hamile kıyafeti almışdı. Aralırından birini eline alıp dolabı kapadı.
Kış aylarında olduklarından kalın giymişdi. Elini karınına koyup okşadı usulca.
"Annecim acıkdın mı?"
Masal karında hissetdiği kıpırdanmayla gülümsedi.
"Tamam o zaman babada gelsin inip doyuralım karnımızı"
Masal Baranı beklerken telefonu eline alıp Dilanı aradı. O da hamileliğinin 7 ci ayındaydı. Sürekli konuşuyolardı. İki hamile destek oluyolardı bir-birbilerine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR Tek Sen(Töre)
Teen FictionAilesinin bütün baskılarına rağmen onların değil kendi istediği kadınla evlenmişdi. 3 Yıllık evli çiftin mutluluğuna herkese bela olam töre kara bulut gibi çökecekdi. Peki onların aşkları her şeyi yene bilecekmiydi? Yoksa onlarda töreye yenilecekler...