🍀Bitdi mi?🍀

426 22 0
                                    

5yıl sonra

Masal uyandığı andan beri korkunç bir baş ağrısı çekiyordu. Zar-zor banyoya atdı kendini. Sıcak su belki biraz da olsa iyi gelirdi. Kısa bir duşun ardından havluya sarınıp çıktı. Baş ağrısı biraz hafiflesede değişen fazla bir şey yokdu. Üstünü giyinip Rüzgarın odasına gitdi.

Masal 5 yıl önce bu gün oğlu Rüzgar Efeyi kucağına almışdı ve bu gün oğlunun doğum günüydü. Kapıyı 2 kez tıklatıp içeri girdi. Rüzgar daha uyanmamışdı. Yatağın yanına yaklaşıp oğlunun saçlarını karıştırdı.

"Rüzgar hadi kalk bebeğim"

Rüzgar bir kaç kez kıpırdanıp minik gözlerini açdı.

"Anne?"

Masal Rüzgarın saçlarını öpdü.

"Günaydın oğlum"

Rüzgar annesinin yanağından öpüp sarıldı. Rüzgar tam bir anne aşığıydı.

"Anne bu gün doğum günüm benim"

"Evet oğlum bu gün tam 5 yaşına basdın. Güzel oğlum benim iyiki doğdun"

Rüzgar annesine tekar sıkı-sıkı sarıldı.

Baran uyanıp Masalı göremeyince Rüzgarın yanında olduğunu anladı. Bu gün minik oğulları 5 yaşına basıyordu. Rüzgarı kucağına aldığı anı hatırlıyoduda ikinci kez baba olmasına rağmen korkmuşdu canı yanarsa diye.

Kalkıp üstünü giydi. Saatini takdığı sırada kapı çaldı.

"Baba anne gire bilirmiyim?"

"Gel kızım"

Buğlem kapıyı açıp içeri girdi. Baranın yüzünde buruk bir gülmseme meydana geldi. Daha dün kucağında tutdu minik beden 8 yaşında kocaman bir kız olmuşdu. Buğlem koşup sarıldı babasına.

"Baba annem nerde?"

"Rüzgarın odasında babacım. Bu gün kardeşinin doğum günü unutdun mu?"

Buğlem gözlerini irice açıp baktı babasına. Minik elleriyle ağzını kapatdı. Baran güldü kızına.

"Eyvah ben onu unutmuşum"

"Hadi gel beraber bakalım ne yapıyolar"

Baran odadan çıkıp kucağındaki kızıyla oğlunun odasına doğru yürüdü. Kapıyı açıp içeri girdiğinde gördüğü manzara gülümsetdi onu. Rüzgar babasını görünce usulca yanına yanaşdı. Baran eğilip Buğlemi yere bırakınca Buğlem koşup annesine sarıldı. Baran kollarını açınca Rüzgar babasına sarıldı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BİR Tek Sen(Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin